Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuntipalkastani käteen jäävä osuus on 21€. Päivässä jää käteen n.160€. Miten tämä kannustaa käymään töissä?

Vierailija
09.09.2024 |

Raskas työ, jossa vakava henkinen kuormitus. Stressi lähes sietämätöntä ja vastuu valtava. Tekisitkö tuolla palkalla töitä, joka vie yöunesi? Eli olet käytännössä ympärivuorokautisessa työssä. Mielummin oli. melkein työttömänä, huolettomana ja hyvin nukkuen. Paljon työttömälle jää käteen tunnissa noin suurin piirtein niistä tuista? 

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Multakin menee yöunet ja teen töitä, joista ei jää juuri mitään käteen. Silti se on jonkun euron paremmin kuin työttömänä eli kannattaa. Typerä provo - noin hyvällä palkalla kuka tahansa kynnelle kykenevä tekisi mitä tahansa. Onhan sulla kuitenkin lakisääteiset vapaat.

Johtavassa asemassa olevia ei koske työaikalaki eli mitään lakisääteisiä vapaita ei ole. 

Vierailija
22/26 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat siis n. 3200 e nettona kuukaudessa. Jos se on liian raskasta työtä, jää ihmeessä työttömäksi ja anna työpaikkasi jollekin joka tulee  riemusta kiljuen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vidusti tienaat, pidä mölyt mahassasi! Mun 800 euron ansiosidonnaisen lisäksi tienaan osa-aikatöistäni 6 e per tunti.

Vierailija
24/26 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla jää käteen 10,4 €/h. Raskas työ kuormittaa niin, että olen 5-kymppisenä jo koputtelemassa olkapäiden tekonivelleikkausjonoon. Nukun huonosti, koska en enää palaudu rasituksesta niin kuin nuorempana ja kaikki kivut ja kolotukset valvottavat. Sormien niveliä särkee, paidan nappeja on vaikea saada kiinni jne.  Maistuisko tämmönen, ap?

Vierailija
25/26 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan Suomessa mitään muuta keskustelupalstaa, jossa vertaillaan NETTOpalkkoja? 😂

Vierailija
26/26 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa olla työtön. Ei stressiä eikä sairauksia tule.