Tuntipalkastani käteen jäävä osuus on 21€. Päivässä jää käteen n.160€. Miten tämä kannustaa käymään töissä?
Raskas työ, jossa vakava henkinen kuormitus. Stressi lähes sietämätöntä ja vastuu valtava. Tekisitkö tuolla palkalla töitä, joka vie yöunesi? Eli olet käytännössä ympärivuorokautisessa työssä. Mielummin oli. melkein työttömänä, huolettomana ja hyvin nukkuen. Paljon työttömälle jää käteen tunnissa noin suurin piirtein niistä tuista?
Kommentit (26)
Saat siis n. 3200 e nettona kuukaudessa. Jos se on liian raskasta työtä, jää ihmeessä työttömäksi ja anna työpaikkasi jollekin joka tulee riemusta kiljuen.
Vidusti tienaat, pidä mölyt mahassasi! Mun 800 euron ansiosidonnaisen lisäksi tienaan osa-aikatöistäni 6 e per tunti.
Mulla jää käteen 10,4 €/h. Raskas työ kuormittaa niin, että olen 5-kymppisenä jo koputtelemassa olkapäiden tekonivelleikkausjonoon. Nukun huonosti, koska en enää palaudu rasituksesta niin kuin nuorempana ja kaikki kivut ja kolotukset valvottavat. Sormien niveliä särkee, paidan nappeja on vaikea saada kiinni jne. Maistuisko tämmönen, ap?
Onkohan Suomessa mitään muuta keskustelupalstaa, jossa vertaillaan NETTOpalkkoja? 😂
Kannattaa olla työtön. Ei stressiä eikä sairauksia tule.
Johtavassa asemassa olevia ei koske työaikalaki eli mitään lakisääteisiä vapaita ei ole.