Osuuspankin asiakas"palvelu" :o
Olen nääntynyt!
Osuuspankin asiakas"palvelun" chat vei tunnin aikaa! Tarkkaan ottaen muutaman minuutin yli tunnin!
Osaako joku kertoa, miten asiakapalvelija chätissä oikein työskentelevät?!
Pyrin olemaan nopea ja tarkka lauseissani, ei turhaa jaarittelua vaan asia selkeästi. Mitä tekee asiakas"palvelija"? Vastaa vaikenemalla. Katoaa jonnekin pitkäksi aikaa! Tulee sitten takaisin ja vastaa jotain täysin epäolennaista, mutta ei vastaa siihen, mitä oli nimenomaisesti kysytty! :o
Aivan hirvittävän turhattava kokemus! Asiakkaan ajan varastamista!
Kommentit (46)
Vähän aiheen ohi mutta onko kukaan päässyt eroon OP:n omistaja jäsenyydestä? Itse ilmoitin sinne 10.01.2019 että haluan eroon siittä omistaja jäsenyydestä niin irtisanomis prosessi on vieläkin keksen ja vii.esin mitä kuulin niin 2027 saatan päästä eroon siittä ellei ne taas muuta irtisanomiskäytäntöjä jollain keskeneräiset nollaantuu ja alkaa alusta jos asiakas pyytää sitä uudestaan
Vierailija kirjoitti:
Mulla on op:ssa oma pankkiyhteyshenkilö, jolle mulla on suora numero. Oli asia mikä tahansa, hän hoitaa ja jos ei pysty hoitamaan, neuvoo eteenpäin.
Mun mielestä ihan huippupalvelua.
M42
Tässä sen näkee että asiakkaat ei ole tasa-arvoisia OP:lle itse ole vuosi pyytänyt puhelinnumeroa mihin voisin soittaa mutta vastaus on että soita kalliiseen maksulliseen asiakaspalvelu puhelinnumeroon tai selvitä itse netistä ongelmasi.
Eikö kaikilla op:n asiakkailla ole pankkiyhteyshenkilö? Mä olen pitänyt sitä ihan turhana, en ole hyötynyt siitä mitenkään.
Op lainapuolen ajatusmaailma on se että OP:N aina saatva rahansa vaikka se tarkoittaisi että asiakkaalle ei jää raha edes ruokaan. Op vetää sinun tilin miinukselle ja alkaa kiskomaan korkoja tilin ylityksestä. Minulle op valehteli että käräjäoikeuden päätöksellä he saavat ulosoton jälkeisistä rahoista ulmosmitata vaikka kaikki rahat mitä asiakkaalle jää ja kun asiaa kysyin käräjäoikeudesta nii sieltä sanottiin että ei ne voi noin laittomia päätöksiä tehdä ku lain mukaan asiakkaalle putää jäädä suojaosuus ja tästäkin mainitsin OP:lle niin vastaus oli että kyllä meillä on tämmöinen päätös vaikka ei sitä suostu näyttämään ja käräjäoikeudesta ei tämmöstä.päätöstä löydy.
Hauskinta on vielä se että en antanut asia olla vaan jatkoin päätöksen vaaimista niin jossain vaiheessa OP myönsi että tämmöstä päätöstä ei ole olemassakaan vaan se toiminta perustuu op:n ja käräjäoikeuden välisiin sopimuksiin
Vierailija kirjoitti:
Aika hirveitä kokemuksia on viime aikoina ollut. Kun tuntuu että kukaan ei siellä ymmärrä mitään. Puhelimessa asian hoito ei onnistu, konttorissa asian hoito ei onnistu ja chatissa asian hoito on täysin mahdotonta. Kun joskus saan tämän asian hoidettua, vaihdan pankkia. Menee hermot tuon asiakaspalvelun takia. Palkataanko sinne oikeasti ihmisiä ihan pystymetsästä?
Kyllä vain. Siellä ei ole OP:n työntekijä vastaamassa vaan viikon koulutuksen saanut esim ravintola-alalta siirtynyt kaveri, jolle pankkiasiat eivät ole tuttuja, riistopalkalla tietty. Sitte ne joutuu kysymään kollegoilta ja vastausta saa odottaa. Kannattaa lukea täältä ketju Tribedosta.
Niin. Rikkaille on eri palvelut kuin köyhille.
Jos joskus rikastun, aion olls todella vaikea asiakas heille. Kaunaa on kertynyt.