Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minua ei stressaa enää mikään. Jos saan potkut, niin sitten saan. Jos ylipäätään tapahtuu, jotain niin sitten tapahtuu.

Vierailija
09.09.2024 |

Jos en pysty maksamaan laskuja jostain syystä niin sitten en pysty. 

Jos en miellytä ihmisiä, niin sitten en miellytä. 

Ylipäätään jos en riitä niin sitten en riitä. 

Yritän kuitenkin parhaani ja tallustaa tässä elämässä omien arvojen mukaan. 

Eli on vaan kuka on, menee miten menee. Kuuntelee sisintään.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
2/23 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon! Minä olen koko elämäni ollut turhanmurehtija. Vihdoin olen alkanut aktiivisesti pyrkimään eroon kauhuskenaarioiden maalailusta. Sen sijaan olen miettinyt, miten ratkaisisin mahdolliset ongelmat.

Olen laskenut, miten selviäisin taloudellisesti, jos saisin potkut. Mitä saisin ja kauanko sillä pärjäisin. Mitä voisin myydä. Mistä voisin säästää jne. Minua ainakin helpottaa, kun olen selvittänyt tosiasiat itselleni, enkä vain vello epätietoisuudessa.

Vierailija
4/23 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet stoalaisuuden ytimessä 

Vierailija
5/23 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein!

Vierailija
6/23 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi olkoon! Minä olen koko elämäni ollut turhanmurehtija. Vihdoin olen alkanut aktiivisesti pyrkimään eroon kauhuskenaarioiden maalailusta. Sen sijaan olen miettinyt, miten ratkaisisin mahdolliset ongelmat.

Olen laskenut, miten selviäisin taloudellisesti, jos saisin potkut. Mitä saisin ja kauanko sillä pärjäisin. Mitä voisin myydä. Mistä voisin säästää jne. Minua ainakin helpottaa, kun olen selvittänyt tosiasiat itselleni, enkä vain vello epätietoisuudessa.

Aijaa. Itsekin yrittänyt aiemmin hallita elämää ja suunnitella.Ainakin omalla kohdalla se on ollut turhaa eikä ole johtanut mihinkään kun elämässä tulee kaikenlaista.

Joten olkoon se sitten niin, tulee mitä tulee. Menee miten menee. Ei tästä elämästä kuitenkaan mitään saa mukaan ei mitalia hyvin vedetystä suorituksesta kun kuolee. 

Kunhan nyt kuitenkin jotenkin taplailee itselleen parhaaksi näkemällä tavalla tai keskinverroin, miten nyt milloinkin jaksaa. 

Voi sitä tehdä ja suorittaa, pistää koville mutta sekin täytyy tulla sieltä omasta tahdosta ja voimasta.

Enää en jaksa ainakaan ns ulkoisia asioita vatvoa. -ap

Vierailija
7/23 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea asenne.

Vierailija
8/23 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aijaa. Itsekin yrittänyt aiemmin hallita elämää ja suunnitella.Ainakin omalla kohdalla se on ollut turhaa eikä ole johtanut mihinkään kun elämässä tulee kaikenlaista.

Joten olkoon se sitten niin, tulee mitä tulee. Menee miten menee. Ei tästä elämästä kuitenkaan mitään saa mukaan ei mitalia hyvin vedetystä suorituksesta kun kuolee. 

Kunhan nyt kuitenkin jotenkin

Eihän monille asioille välttämättä voikaan tehdä mitään. Ensin tuli mieleen, että mitä minä voisin tehdä, jos vaikka sairastuisin tai vaimo ottaisi eron. Vaan voinhan minä noihinkin käytökselläni vaikuttaa. Aivan kuin talouteeni ja moneen muuhunkin asiaan. Ei se silti takaa, ettei joku menisi pahan kerran pieleen.

Vierailija
9/23 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kahdesti elämässäni menettänyt kaiken muun paitsi päälläni olevat vaatteet.

Toisella kertaa ensimmäinen ajatus oli enää taas mennään nähtävästi. 

Kaikenlaista muutakin on tapahtunut, ja silloinkaan en jaksa enää välittää enempää kuin sen mitä asialle voi. 

Vierailija
10/23 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä.

Tuollaista pidetään porvaripiireissä hyvin vaarallisena ajatteluna.

Vierailija
11/23 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tietää että on siellä turvaverkot kuitenkin takana ( ja mamman lihapadat+sänky kotona) niin ei tarvi stressata koskaan.

Jos joskus joutunut perusturvan puolesta pelkääämään, voipi olla eri asenne.

Vierailija
12/23 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kahdesti elämässäni menettänyt kaiken muun paitsi päälläni olevat vaatteet.

Kaikenlaista muutakin on tapahtunut, ja silloinkaan en jaksa enää välittää enempää kuin sen mitä asialle voi. 

Siis miten tuo tapahtunut.  x 2 ?  mihin menit nukkumaan,mitä söit?

Vierailija
13/23 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tietää että on siellä turvaverkot kuitenkin takana ( ja mamman lihapadat+sänky kotona) niin ei tarvi stressata koskaan.

Jos joskus joutunut perusturvan puolesta pelkääämään, voipi olla eri asenne.

Ei mitään tällaista. En oikeastaan välitä vaikka tulisi esimerkiksi sairaus ja menehtyisin. Tiedätkö, että kyse on siitä, että annan elämän mennä painollaan. 

On niitäkin aikoja ollut kun ruokaa ei ole ollut lainkaan. Kävin ruokajonossa, välillä ei riittänyt kaikille mutta leipää sai. 

Kyllä tässä luottaa elämään ja kunhan tässä sivussa on katsomassa. Kaikki kuuluu elämään mutta enää en jaksa alituiseen kuluttaa itseäni monella päivänturhaisella huolella. Tulee mitä tulee.

-ap

Vierailija
14/23 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teet parhaasi, niin se todennäköisesti riittää.

Vierailija
15/23 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jään seuraamaan.

Vierailija
16/23 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on jonkinlainen kuolemattomuusharha.

Vierailija
17/23 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, turhaa se meinaan onkin. 

On ihana, että saa herätä uuteen aamuun, syödä ja juoda. Nähdä luontoa, liikettä ja elämää. Sitten mennä illalla nukkumaan sänkyynsä. 

Mielestäni se on jo todella ihanaa vaikka kyllä ihminen tarvitsee myös kehitystä ja haasteita. 

Vierailija
18/23 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko yli 50v? Itse olen ja se tumtuu olevan itselleni rajapyykki, jonka jälkeen hyväksyn kaiken. Nuorempana olin stressaaja ja katastrofiajattelija. Ydtäväni juuri ihmetteli, miten uskallan käydä yksin uimassa tyhjällä rannalla. Totesin vain, että jos kohtaloni on hukkua uintireissulla, niin sitten se on. En osaa pelätä. Jos koko ajan pelkää, että mitä tahansa (pahaa) voi tapahtua, niin ei uskalla tehdä mitään ja elämä valuu hukkaan.

Vierailija
19/23 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos miinaa poljetaan kolmannen kerran, sitten katsoisin mihin astun ja missä ylipäätään kävelen.

Vierailija
20/23 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on jonkinlainen kuolemattomuusharha.

Ei, mielestäni kuolema on kaunis asia elämässä tavallaan. Olen todella sujut, että se voi koittaa minä päivänä tahansa. 

Siitä en tiedä mitä sitten rajan toisella puolen on vai onko mitään. Itse olen pohtinut, että kun olemme kuitenkin niin valtava määrä energiaa ja meissä on paljon muutakin mitä emme potentiaalimme mukaan suurin osa käytä, että ehkä me vielä jäämme tänne toisessa muodossa ja eri tietoisuuden tasolla. Se kieltämättä kiehtoo mitä vielä siellä odottaa mutta voihan se olla, ettei olekaan mitään. Mitä sekin "mitään" nyt tarkoittaa, ainakin vähintään hiukkasina ilmaan ja kiertokulkuun päädyimme fyysisessä olo muodossa. 

-ap