Lukiolaisen puukotus tänään Oulussa?
Kommentit (114)
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä Oulussa? Sehän on lappilaista seutua? Mikä?
Oulu on kaukana Lapista. Oulu on Pohjois-Pohjanmaata.
Varsinainen Lappi alkaa Rovaniemeltä. Ja erikseen vielä niin kutusuttu Meri-Lappi, joka on Lapin teollistunein alue.
Vierailija kirjoitti:
Eikös oulussa viimeksi ääriöikeistöläinen puukottanut rändom ulkomaaliasta,koska se näytti väärältä hänen mielestään? Vai missä se oli? Liekö sama tällä kertaa.
Ei ole. On vangittuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekijä on samasta lukiosta
Ylen uutisessa luki, että tekijä on 20-25 -vuotias, joten tuskin.
20 - 25v voi olla myös lukiossa
Valkean puukolla raapaisu oli seurausta tunti aiemmin tapahtuneesta murhasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oulu on kaukana Lapista. Oulu on Pohjois-Pohjanmaata.Varsinainen Lappi alkaa Rovaniemeltä. Ja erikseen vielä niin kutusuttu Meri-Lappi, joka on Lapin teollistunein alue.
Kaikki Jyväskylää pohjoisempi on lappia minulle.
Vierailija kirjoitti:
Pakko olla taas rasismi syynä, koska eivät tunteneet toisiaan entuudestaan. Ihan sairasta.
Maaha nmu utto lisää rasismia. Maahan muu tto vähentää maan turvallisuutta ja onnellisuutta.
Vihervasemmisto ja kokoomus on lisännyt ras ismia tuomalla maahan erilaisia yhteen sopimattomia kulttuureja.
Suomalaiset eivät yleensä ole rasist eja mutta vihervasemmisto toi maahan rasi steja jotka vihaavat valkoisia ihmisiä ja meidän saavutuksia.
Yleensä kaikki kulttuurit törmäävät erimielisyyksiin eikä niiden sekoittaminen ole tarpeen.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kun rehtori ekana mölisemässä että ei liity kouluun mitenkään. Ai ei, kun oppilaat ehti koulun alueen ulkopuolelle?
Tämä. Kätevästi rajataan oma alue. Kerran metron liukuportaissa näin ryöstön, huudettiin vartijat, jotka hidasteli että tekijät menee aseman ulkopuolelle, jolloin vastuu ei ole enää heidän.
Vierailija kirjoitti:
Suomiakat halusi eksoottisia miehiä Suomeen ja tässä on lopputulos. M24
Minä on suomiakka. Äänestin persuja. Ei auttanut.
Oulussa on paljon huumeiden käyttäjiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomiakat halusi eksoottisia miehiä Suomeen ja tässä on lopputulos. M24
Minä on suomiakka. Äänestin persuja. Ei auttanut.
Siis olen.
Vierailija kirjoitti:
Oulusta ja Lahdesta mulle ei nykyisin tule mieleen oikein muuta kuin väkivalta, valitettavasti.
Siks ku luet ja kauhistelet vaan näitä höpöuutisia, ja oot joku hesapelle ja turkulainen.
Ala seuraamaan ennemmin jääkiekkoa niin niistä tulee Kärpät ja Pelicans.
Täysi-ikäinen nuorehko henkilö pu::ukotti alaikäistä poikaa Kastellin koulun ja Oulun yliopistollisen sairaalan läheisyydessä kevyenliikenteen väylällä. Poliisi otti tekijän myöhemmin kiinni tekopaikan läheisyydestä. Kiinniotto sujui rauhallisesti. Tekoväline on poliisin hallussa.
Uhri on Kastellin lukion opiskelija. Uhri sai puu::kotuksessa vakavat vammat ja saa parhaillaan hoitoa Oulun yliopistollisessa sairaalassa.
https://poliisi.fi/-/poliisi-tutkii-kastellissa-tapahtunutta-vakivallan…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oulu on kaukana Lapista. Oulu on Pohjois-Pohjanmaata.Varsinainen Lappi alkaa Rovaniemeltä. Ja erikseen vielä niin kutusuttu Meri-Lappi, joka on Lapin teollistunein alue.
Lappi on kyllä Rauman vieressä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Käyvät iltalukioa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lappi on kyllä Rauman vieressä
Joo, voi olla paikkakuntana.
Mutta erikseen Suomen maakunta nimeltä Lappi. Vrt. Uusimaa, Pirkanmaa, Vaidinais-Suomi.
Jäikö peruskoulun maantiedon tunnit sinulla väliin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Käyvät iltalukioa.
Kyllä itse asiassa voi olla, jos haluaa. Lukiossa kun ei ole mitään yläikärajaa (myöskään siinä päivätoteutuksessa)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki Jyväskylää pohjoisempi on lappia minulle.
Juntti.
Taitaa olla joku mielenterveyshörhö liikkeellä ilman ras-motiivia, sillä Kastelli on snobilukio ja varmaan valkoisimmasta ja keskiluokkaisimmasta päästä.
Onko nyt niin että lukioon pääsee kuka tahansa? Että on sitten koulutettua porukka. Sama jolla on oppimis ja motivaatiovaikeuksia alusta asti. Ja sopeutetulla peruskoulupohjalla ammattikorkeakouluun, sitähän ollaan sitten jo melkein maistereita. Päälliköitä! Joskus oli jakso jolloin työvoimatoimisto ohjasi kaikki lähihoitajaopintoihin. Myös päihdeongelmaiset. Että hoitavat itse itsensä kuntoon siinä sivussa.
Auktoriteetit ja moraali.