Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä plussia ja miinuksia puolisollasi on? Jääkö puolisona plussan vai miinuksen puolelle?

Vierailija
09.09.2024 |

Mielenkiintoista kuulla. Oma parisuhde on auttamatta miinuksen puolella. Ainoa plussa melkeinpä yhteiset lapset ja kulujen jakaminen jossain määrin (maksan siltikin enemmän).

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
2/7 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainut miinus on että hän on pahasti allerginen koirille joten emme voi koiraa hankkia vaikka molemmat haluaisivat, emme halua riskeerata edes niiden ns. allegrisoimattomien rotujen kanssa koska joka ihminen on yksilö ja voi reakoida myös niihinkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plussaa on, miten puolisoni huomio minut joka päivä. Tiedän olevani hänelle tärkeä. Seksi hänen kanssaan on myös jotain uskomatonta. Meillä on hyvä yhteys. Pystymme puhumaan vaikeistakin asioista ja selvittämään niitä huutamatta ja loukkaamatta toisiamme. 

Miinusta taas on se, että hänen suunnitelmansa muuttuvat nopeasti ja on vaikeaa laittaa mitään odotuksia tulevaisuudelle, kun hän ei tiedä mitä haluaa elämältään. 

Vierailija
4/7 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Plussaa on, miten puolisoni huomio minut joka päivä. Tiedän olevani hänelle tärkeä. Seksi hänen kanssaan on myös jotain uskomatonta. Meillä on hyvä yhteys. Pystymme puhumaan vaikeistakin asioista ja selvittämään niitä huutamatta ja loukkaamatta toisiamme. 

Miinusta taas on se, että hänen suunnitelmansa muuttuvat nopeasti ja on vaikeaa laittaa mitään odotuksia tulevaisuudelle, kun hän ei tiedä mitä haluaa elämältään. 

Kiitos vastauksesta.

Vierailija
5/7 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plussaa on että jaetaan perheen laskut ja ollaan saatu yhteinen asuntolaina, josta tosin minä maksan takaisin enemmän kun minulla on parempi palkka. Mies myös osallistuu lasten harrastukseen. Osaa tehdä kotitöitä, joskin teen niitä kuitenkin enemmän. Miehellä myös jotain ihan kivoja kavereita, keiden perheiden kanssa vietetään aikaa. Jos mies on hyvällä päällä, niin saattaa olla ihan kivaakin seuraa.

Miinuksia: mies on perusluonteeltaan ilkeä ja riidanhaluinen. Ottaa mielummin kuin antaa. Kiukuttelee usein ihan typeristä asioista. Hänen on vaikea kuunnella omia toiveitani, mutta ilkeilee jos en toteuta hänen toiveitaan. Lapsille on myös välillä ilkeä ja heitä kohtaan välinpitämätön. Harrastaa mykkäkoulua.

On vaan vaikea luonne kaikenkaikkiaan, eikä ns ole merkittävästi hyviä puolia jotka toisi sitä plussaa suhteeseen. Juu, olen harkinnut eroa!

Vierailija
6/7 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plussaa uskollisuus, rehellisyys, kiltteys, hän on kodin hengetär. Minun huomioon ottaminen, kysyy aina minunkin mielipiteen kaikkiin asioihin.

Ainoa miinus on että hän ulospäin suuntautunut ja herättää mielenkiintoa muissakin miehissä.

Olen usein ajatellut kuinka hän valitsi juuri minut.

Vierailija
7/7 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Plussaa uskollisuus, rehellisyys, kiltteys, hän on kodin hengetär. Minun huomioon ottaminen, kysyy aina minunkin mielipiteen kaikkiin asioihin.

Ainoa miinus on että hän ulospäin suuntautunut ja herättää mielenkiintoa muissakin miehissä.

Olen usein ajatellut kuinka hän valitsi juuri minut.

Ihana tuo miinuspuoli! 😅

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi