Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi aaveita on niin vähän, ja nekin yleensä linnoissa, kartanoissa tai hylätyissä mielisairaaloissa, vaikka maailmassa kuolee jatkuvasti..

Vierailija
08.09.2024 |

satoja ja tuhansia ihmisiä joka silmänräpäys? Moni traagisesti, onnettomuus, väkivalta tms. syynä ja monella jää jokin kesken...

Kommentit (81)

Vierailija
21/81 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummitukset esiintyvät siellä, missä he elivät ja jos se paikka tuhotaan, niin kummituksella ei ole enää niitä tiloja, joissa hän on kulkenut. Edelleen kummitus vaeltaa huoneesta toiseen, niitä huoneita vain ei ole emmekä me haamua huomaa. Siksi kummitukset ovat linnoissa ja kartanoissa, koska ne ovat vanhoja rakenteita.

Vierailija
22/81 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä minä olen, minä keltaisen kartanon vaalea lettipäinen tytär, täällä minä apua huudan kaivossa, jonne isäni minut heitti, kun ei omaksi lapsekseen uskonut. Täällä minä itken ja apua huudan, ikuisesti...

Minäkin olen täällä, se kartanon pieni kuriton punatukkainen, pisamanaamainen poika, täällä minä itken kartanon pihamaan mullan alla, jonne isäni minut piilotti. Täällä minä odotan, että joku minut vihdoinkin löytäisi ja toisi päivänvaloon.

Täällä minä istun pihakeinussa, se syytetty, solvattu, kaunis kartanon rouva. Ei ketään kiinnosta minun tarinani, yksinäni istun keinussa, valkoisen päivänvarjon alla, kunnes aurinko vihdoin laskee mailleen.

Ja täällä, täällä tammien varjossa seison minä, minä  ylpeä  armoton kartanon herra, joka vein itseltäni kaiken, sen kaikkein tärkeimmän. Täällä minä  kuljen levottomana ja syytän itseäni, ikuisesti...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/81 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niit on kaikkialla, mut edelleenki mä en usko et ne on kuolleita ihmisiä, vaan ne on ihmisiä omassa ajassaan. Eli jos ihminen näkee kummituksen, hän näkee hetkellisesti vahingossa toiselle tasolle/aikaan. 

Miksi muuten kummituksilla olisi vaatteet päällä? Eikai ne vaatteetkin kuole?

Mul on yks todiste myös olemassa lähipiiristä

Noi vanhat talot, ja ihmiset ketkä tekee jotai realitysarjaa koskien kummituksia on huijareita suurinosa. 

Jos jo näet niitä se on vakava varoitus Herralta katua, kääntyä ja lopulta käskeä ne ulos koska usko pois, mitä ne eniten haluaa on asua ihmisessä (viedäkseen tämän helvettiin niiden syntien kautta mitä saavat tämän toteuttamaan, mikä on niiden missio itse saatanalta) eikä vaan lymytä jossain nurkissa, vaikka mitä pimeämpi, likaiseksi paikka toki sitä mieluisampaa niille, koska ovat saastaisia, inhottavia pimeyden henkiä. 

Vierailija
24/81 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä kaikkialla. Itse yks päivä lenkkeilin keskellä kirkasta päivää, niin yhden talon pensasaidan läpi tuli yhtäkkiä joku hahmo kävelytielle sillä tavalla, että säikähdin ja väistin vaistomaisesti. 

Toinen mihin ne liitetään on pimeys ja ilta/yö, mutta ihan tuolla tavalla keskellä kirkasta päivääkin tapahtuu. 

Vierailija
25/81 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minä ainakin näin kummituksen eilen illalla meidän pyörävarastossa. Siis sellainen vanha nainen seisoi varastossa. Yritin tervehtiä häntä, mutta hän ei vastannu mitään. Yhtäkkiä hän vain katosi. Eli hän oli selvä kummituas. Luulin häntä aluksi naapuriksi tai uudeksi asukkaaksi.

Heiluttiko akkurälläkkää?

Vierailija
26/81 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tajuatko miten nolo tämä aloitus on? Ne haamuthan on just niitä kuolleita. Häpeä nyt jo tätä typeryyttäsi. Ei jatkoon.

Ei jatkoon, ollaanko nyt jossain Talent-showssa, vai?

Kyllä, tämä on niin väsynyt fraasi. Ovatko he tuomareita jonka tuomio ratkaisee jotka tätä käyttävät 

Vierailija
27/81 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kummitukset ja haamut (taloon jääneet sielut tms) eivät koskaan esiinny päivällä?? Miksi niiden havaitsemiseksi pitää mennä yöllä pimeään? 

Vierailija
28/81 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummituksia ei ole olemassa. Koska, kuten ap totesi, niitä olisi muuallakin kuin vanhoissa taloissa. Vanhoissa taloissa on paljon tekijöitä, jotka aiheuttavat rapinaa tai narahtelua, joita voi luulla kummitukseksi. Syy on niille maallisempi. 

Vierailija
29/81 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kummitukset ja haamut (taloon jääneet sielut tms) eivät koskaan esiinny päivällä?? Miksi niiden havaitsemiseksi pitää mennä yöllä pimeään? 

Esiintyy päivälläkin 

Vierailija
30/81 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset eivät vain huomaa näitä. Kyllä kotonakin saattaa yllättäen tuntua kylmä veto jostakin vaikka sisällä on 26c lämmintä. Välillä vain tuntee että joku muukin on huoneessa läsnä vaikka on yksin. Itse ajattelen ettei ne halua mulle pahaa, niin sitten vain ollaan. Eikä näitä tuntemuksia alvariinsa tule, jokusen kerran vuodessa ehkä. En lähtisi kuitenkaan millekään tällaiselle kartanokierrokselle näitä ns. häiriköimään.

Vierailija
31/81 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä on mutta  vanhoissa linnoissa ym liikkuu enemmän ihmsiä ja tarinat leviää.Jos vaikka Turun  linnassa olisi yskivä kummitus,sen tietäisi useampi kuin jos sama haamu liikuskelisi jonkun Maija möttösen kerrostalokämpässä Hyvinkäällä

Vierailija
32/81 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet sanovan kummittelun olevan tallenne joka toistaa itseään,siksi aave kulkee samoissa portaissa reagoimatta puheeseen tai muuttamatta reittiään.  Siksi on täysi luonnolista että näitä ilmestyksiä on eniten jossain   vanhoissa kartanoissa.linnoissa,plantaaseilla ym

Vierailija
33/81 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ne ole ihmishenkiä, vaan sellaisiksi tekeytyviä demoniörkkejä. Sen takia niitä ei ole niin paljoa.

Vierailija
34/81 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä niitä näkee ihan yhtälailla päivällä ja valoisassa.

Vierailija
35/81 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki paikat olis kummituksia väärällään jos jokainen traaginen kuolema siksi muuttaisi. Ajatelkaa nyt kuinka paljon rooman alueella on tapahtunut viimeisen 3000 vuoden aikana. Siellä pitäis olla 100 kummitusta neliömetrillä! Kummitusruuhka metrossakin!

Vierailija
36/81 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä niitä on mutta  vanhoissa linnoissa ym liikkuu enemmän ihmsiä ja tarinat leviää.Jos vaikka Turun  linnassa olisi yskivä kummitus,sen tietäisi useampi kuin jos sama haamu liikuskelisi jonkun Maija möttösen kerrostalokämpässä Hyvinkäällä

Useimmin olen kohdannut henkiä kerrostalojen kirkkaasti valaistussa vessassa tai kylppärissä päiväsaikaan. Muuallakin kyllä, mutta lukumääräisesti eniten noissa. En tiedä miksi.

Vierailija
37/81 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä osa ei aisti niitä ja osa aistii. Ongelmana vaan on se että ala-astraalit ovat lähellä maapalloa ja joitakin dimensioita. On myös positiivisia tasoja. Ja maapallolla itsessään on niitä negatiivisia puolia tai muutamia henkilöitä, jotka vetävät puoleensa sitä värähtelyä. Jolloin näkijän korvassa voi kähistä joku entiteetti. Ja joskus osuu ne kivat jollekin, mutta ne menevät välillä valoon. Ja ehkä joku entiteetti tai tapahtuma pitää sieluja vankina rakennuksessa, oppaiden ja ihmisten pitää vapauttaa niitä kunnollisella tekniikalla.

Olikohan se tämä video jossa käytiin läpi, miten vaikeaa on vapauttaa sieluja ja se vaatii joskus enemmän kuin meedion. Älkäämme pelätkö, usein tosielämässä on myös ihmisiä "vankinaan" pitäviä. Video ei herkille! Loppuosassa oli muistaakseni se kuvaus vapautuksesta. Jos se on toinen video, sama puhuja löytyy tältä kanavalta tai muualta tubesta nimellä. Mielenkiintoista. 

Real HORROR Stories From The Reservation. Ei lapsille tai nuorille.

Vierailija
38/81 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useimmin olen kohdannut henkiä kerrostalojen kirkkaasti valaistussa vessassa tai kylppärissä päiväsaikaan. Muuallakin kyllä, mutta lukumääräisesti eniten noissa. En tiedä miksi.

Vedät jotain kamaa noissa paikoissa päiväsaikaan?

Jos jotain kummituksia esiintyy, niin ne ovat päihteiden tai väsymyksen luomia hallusinaatioita, TAI vaihtoehtoisesti pahoja henkiä. Jälkimmäiset lähtevät kakka housussa karkuun kun lausut nimen Jeesus. Hallusinaatiot ovat hankalampi juttu. 

Vierailija
39/81 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää muistaa myös portaalit ja muut taajuudet. Nyt on paljon sähkötaajuuksia, kaikilla loimottaa vähentään kännykkä tai tv. Alkoholia moni juo ja se kanavoi ala-astraalia. Pääsisi sitä korkeammallekin.

Vierailija
40/81 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vedät jotain kamaa noissa paikoissa päiväsaikaan?

Jos jotain kummituksia esiintyy, niin ne ovat päihteiden tai väsymyksen luomia hallusinaatioita, TAI vaihtoehtoisesti pahoja henkiä. Jälkimmäiset lähtevät kakka housussa karkuun kun lausut nimen Jeesus. Hallusinaatiot ovat hankalampi juttu. 

En minä käytän mitään päihteitä. Ihan on ollut henkiä, kun olen istunut pöntöllä tai käynyt suihkussa. Eivät ole olleet hallusinaatioita, eikä pahoja henkiä. Yksi oli edellisenä päivänä menehtynyt vanhempani, yksi taas jokin enkelin kaltainen, joka välitti positiivisen viestin Jumalalta.

Olen syvästi uskovainen kaiken lisäksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi