Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko ulkonäkö sinulle tärkeä?

Vierailija
08.09.2024 |

Nuorena tein kaikkeni ulkonäön eteen. Elin tosi terveellistä ja hyvää elämää. Iän myötä olen laiskistunut. 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemminkin terveys ja hyvinvointi. Toki olen sinällään "normaalin" näköinen ja toimivalla fysiikalla varustettu, että lähtökohtaisesti pakko olla tyytyväinen, mutta ei mua ole koskaan kiinnostanut se, että nenäni on aavistuksen vino tai että naamassa on aknea (nykyään enää arpia). Toki aknessa v-tutti se, kun naama oli äkäisimmissä vaiheissa kipeä, mutta ei se ollut mikään iso asia, että siinä naamassa nyt on näppylää. En ole koskaan meinannut juurikaan poikkeustilanteita lukuun ottamatta ja olen äärimmäisen laiska pukeutua, siltä osin ulkonäkö on toissijaista. 

Ehkä tämä on kotoa lähtöisin, meillä ulkonäköä ei koskaan erityisemmin "arvostettu" tai toisaalta arvosteltu. 

Vierailija
2/5 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh, anteeksi kirjoitusvirheet, kännykällä yhtään pidemmän tekstin naputtelu on ihan vihoviimeistä kuraa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oma ulkonäköni?

No se on se joka minulle on annettu, siihen en voi suuresti vaikuttaa. Geenit ne suurimmalta osin päättää.

Tietysti pidän huolen terveydestäni kaikin tavoin.  Käyn suihkussa ja pesen ja hoidan hiukseni.  Minulle on tärkeää että näytän huolitellulle mikä tarkoittaa sitä että vaatteet istuu päälläni, on puhtaat ja ehjät ja että itse pidän niistä. Työssäni joudun edustamaan joten en voi kulkea seinästä reväistynä.

En ole koskaan opetellut meikkaamaan joten sitä en tee.  Hoidan ihoani kyllä. 

Onhan siisti ja puhdas olemus kohteliaisuus ja huomioon otto kanssaihmisillekin. 

Vierailija
4/5 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot on parasta. Ei ihme, että Johansson on seksikkäin nainen. Scarlett Johanssonin isot rinnat on ihanat.

Vierailija
5/5 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isot on parasta. Ei ihme, että Johansson on seksikkäin nainen. Scarlett Johanssonin isot rinnat on ihanat.

Minulla on lähes tuollaiset rinnat ja pidän niitä helvetin hankalina, niiden vuoksi jouduin lopettamaan hyvin alkaneen urheilu-urani.