En voi seurustella naisen kanssa joka käyttää halpaa hajuvettä
Halpa hajuvesi tai ei hajuvettä ollenkaan on totaalinen turn-off
Hyvälaatuinen hajuvesi kertoo laatutietoisuudesta ja itseensä oikealla tavalla panostamisesta. Halvan hajuveden käyttö kertoo siitä ettei muutkaan asiat elämässä ole laadukkaita tai hyvin.
Hajuveden kuuluu olla parfume eikä eau de toilette.
M48
Kommentit (231)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan kaikille tiedoksi: ero laadukkaan ei-laadukkaan tuoksun välillä ei ole se, onko kyseessä EDP vai EDT. Ap, yritä edes.
Ei kerrokaan. Vaan siitä laadukkaasta kannattaa valita perfume. Ap
Ja se kertoo laadusta sitten?
Jo on logiikka.
Eli laadukkaan hajuveden edt versio ei ole laadukas?
En niin sanonut vaan että perfume on laadukkaampi. Ap
Tuossa olet siis väärässä.
Ymmärrätkö niiden eron? Selitä minulle.
Ap ei ymmärrä eroa. Ei osaa sitä selittää.
Laatutietoinen nainen = kallis nainen
Ylläpidon kannalta. Oma hajuaistini ei ole noin kehittynyt, että tunnistaisin halvan ja kalliin tuoksun eron. Itse kierrän esim kalliita logokäsilaukkuja kantelevat kaukaa. Minulle se kertoo siitä, miten suhtautuu rahaan ja millaisiin asioihin on valmis tuhlaamaan isojakin summia rahaa. Ei jatkoon.
Pitänee vääntää rautalangasta: jos nainen tyytyy halpaan markettihajuveteen tai ei käytä ollenkaan, kertoo sen ettei moni muukaan asia elämässä ole niin hyvällä maulla valittu. Ap
Ei hajuvettä kiitos. Ei naisilla eikä miehillä.
En ymmärrä mikä on ap:n ongelma? Hän vain ilmoitti kenen kanssa hän ei seurustele. Eihän hänellä ole mitään ongelmaa eikä kellään hänen kanssaan. Kukaan ei tunne häntä eikä häntä siis ole olemassa ja se mitä ei ole olemassa ei ole ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas en halua mitään hajuvesiä käyttävää eli skunkkinaista. Tulee pää kipeäksi eikä voi hengittää, kun sellainen on lähellä.
Ovat varmaan käyttäneet halpaa hajuvettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan kaikille tiedoksi: ero laadukkaan ei-laadukkaan tuoksun välillä ei ole se, onko kyseessä EDP vai EDT. Ap, yritä edes.
Jo on logiikka.
Toinen on kalliimpi.
Haista nyt pitkä paska. Ihme aivoitus sinulla
Vierailija kirjoitti:
Pitänee vääntää rautalangasta: jos nainen tyytyy halpaan markettihajuveteen tai ei käytä ollenkaan, kertoo sen ettei moni muukaan asia elämässä ole niin hyvällä maulla valittu. Ap
Eihän tuo nyt kerro ollenkaan siitä millainen maku hänellä on. Kalliit asiatkin voivat olla järkyttävän rumia tai pahan hajuisia, kun nyt hajuihin viittasit. Hinta ei tosiaan kerro mieltymyksistä, tai edes laadusta. Toki elektroniikassa ja joissain vastaavissa, mutta ei hajuvesissä. Ne ovat makukysymyksiä, ei laatu asioita. Sekoitat nyt kaksi täysin eri asiaa. Mutta jatka toki. Ei ole multa pois ollenkaan.
On aina viihdyttävää nähdä miten av-mammat vetävät herneen nenään jostakin. Tästä ketjusta voimme päätellä että mammojen pääasiallinen ostospaikka on supermarketti. Ainakin hajuvesien osalta :D
Vierailija kirjoitti:
Laatutietoinen nainen = kallis nainen
Ylläpidon kannalta. Oma hajuaistini ei ole noin kehittynyt, että tunnistaisin halvan ja kalliin tuoksun eron. Itse kierrän esim kalliita logokäsilaukkuja kantelevat kaukaa. Minulle se kertoo siitä, miten suhtautuu rahaan ja millaisiin asioihin on valmis tuhlaamaan isojakin summia rahaa. Ei jatkoon.
No, voi harmi! Itsellä on suvun syntymäpäivälahjaksi ostama 1 kallis laukku. En siis kelpaisi sen vuoksi. No anyway, eipä tuo sinun asenteesi kerro kovin älykkäästä päättelystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, millä muulla saralla osoitat laatutietoisuutta kuin hajuvesissä? Harrastatko lainkaan kulttuuria? Minkälaista? Mikä on mielestäsi hyvä kirja, entä millainen on mielestäsi laadukasta kuvataidetta?
Ap, voitko ystävällisesti vastata kysymykseeni. Vilpittömästi kiinnostaa tasokkuutesi muussakin kuin hajustetietämyksessäsi.
Olen laatutietoinen monessa asiassa, ruuassa, viineissä ja kulttuurissa. Vaadin samaa myös naiselta. Onneksi on paljon naisia, jotka ovat näissäkin asioissa laatutietoisia. Ap
Laadukkaasti väistät kysymyksen.
Melko kliseistä: luettelet joukon asioita, missä mielestäsi voi osoittaa laatutietoisuutta. Kylttyyrit ja viinit vain sanahelinää sulle. Yhtä ulkokultaista ja pinnallista kuin solmioneulasi hinta.
Eikö olekin kummallista että myös miehellä voi olla turn-off vaatimuksia naiselle? Eikä pelkästään naisella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, millä muulla saralla osoitat laatutietoisuutta kuin hajuvesissä? Harrastatko lainkaan kulttuuria? Minkälaista? Mikä on mielestäsi hyvä kirja, entä millainen on mielestäsi laadukasta kuvataidetta?
Ap, voitko ystävällisesti vastata kysymykseeni. Vilpittömästi kiinnostaa tasokkuutesi muussakin kuin hajustetietämyksessäsi.
Olen laatutietoinen monessa asiassa, ruuassa, viineissä ja kulttuurissa. Vaadin samaa myös naiselta. Onneksi on paljon naisia, jotka ovat näissäkin asioissa laatutietoisia. Ap
Laadukkaasti väistät kysymyksen.
Melko kliseistä: luettelet joukon asioita, missä mielestäsi voi osoittaa laatutietoisuutta. Kylttyyrit ja viinit vain sanahelinää sulle. Yhtä ulkokultaista ja pin
Miksi haluat listoja? Ap
Hyi, en ikinä pystyisi tulemaan edes lähellesi. Käytät varmaan itsekin jotain järkyttävää päänsärkylitkua?
Allerginen
Vierailija kirjoitti:
On aina viihdyttävää nähdä miten av-mammat vetävät herneen nenään jostakin. Tästä ketjusta voimme päätellä että mammojen pääasiallinen ostospaikka on supermarketti. Ainakin hajuvesien osalta :D
Itse en näe kyllä tässä mitään herneet nenään -keskustelua. Ellei sitten ap:n puolella, kun hän ei pidä siitä, että häntä haastetaan tai laatutietoisuutensa kyseenalaistetaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jo on logiikka.
Toinen on kalliimpi. <
Eihän se sitä oikeasti ole. Taidat olla hieman yksinkertainen?
Jos parfyymi maksaa 100e ja sitä käytetään kerran päivässä, se on mielestäsi kalliimpi kuin 75e maksava edt jota on tarkoitus suihkia useaan kertaan päivässä? Mieti uudestaan. Mieti oikein tarkkaan nyt.
Parfyymiplo kestää 100 pv, ja tuo toiletti 50 pv, niin kumpi on kalliimpi?
Saat ostaa useamman toiletin että pääset samaan.
Joten sinuna muuttaisin kriteeriäsi aika pikkasen nopeesti jos oikeasti rikasta naista etsit. Kriteerisi on täysin pielessä.
Tuskin pertti 48v erottais Normalin hajuvettä tai Guccin tuoksua, että kumpi on kalliimpaa😁
En etsi rikasta vaan laatutietoista naista. Olen jo sanonut ettei hyvä maku vaadi varallisuutta tai isoja tuloja. Siinä on iso ero. Ap
Minä taas en halua mitään hajuvesiä käyttävää eli skunkkinaista. Tulee pää kipeäksi eikä voi hengittää, kun sellainen on lähellä.