Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vaimo aloittaa polyamorisen suhteen vastoin tahtoani

Vierailija
08.09.2024 |

Vaimo on pari vuotta puhunut polyamorisen suhteen aloittamista, ja olen aina vastustanut ajatusta. Nyt hän on kuitenkin aloittamassa suhdetta toisen kanssa, ja mun on pakko joko hyväksyä suhdetta tai erota. Rakastamme toisiaan eikä kumpaakaan halu erota, lisäksi meillä on kaksi pientä lasta ja yhteinen koti. Vaimo sanoo että tämä tulee vahvistamaan meidän suhdetta, mutta itse näen vaan että tulen kärsimään. Mitä mun kannattaa tehdä tässä tilanteessa?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pistäppä kiertoon. 

Vierailija
22/25 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuossa kauheasti muita vaihtoehtoja tunnu olevan, kuin se ero. 

Polyamoria ei voi toimia muuten kuin niin, että kaikki osapuolet ovat siinä omasta halustaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi erota h***rasta.

Vierailija
24/25 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen naimisissa oleva nainen ja mulle tuli yksi tuttavamies vakavissaan ehdottelemaan tätä.. En ymmärrä, mikä ihmisiä vaivaa nykyään.

Eletään vuotta 2024, ja vieläkin tulee naisille yllätyksenä, että miehet pörräävät siinä ympärillä vain jotta pääsisivät pöksyihin

Ja miehille tulee yllätyksenä, kun naista ei kiinnosta mihinkään panohaaremiin liittyä ja voi oikeasti haluta olla uskollinen omalle kumppanille?

Edellisen esimerkkin mies käyttäytyi harvinaisen kömpölösti, tökerösti ja epätoivoisesti. Mahdollisesti autisti, ja aiinä vaiheessa saa kyllä miettiä millaista porukkaa sitä lähipiiriinsä haalii. Mutta todellisuudessa jokainen tuttavamies siellä taustalla odottaa vain teidän eroa, ja kun se tapahtuu, niin treffikutsuja satelee jokaiselta. Härskeimmät vielä yrittävät itse aiheuttaa eron

Vierailija
25/25 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun hän menee polyamoria kumppaninsa luo niin vaihda sillä aikaa lukot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan