Nicole Kidmanin 57v äiti on kuollut. Pitkään sai äitinsä pitää.
Kommentit (57)
Nicole Kidman miehen pituinen kiristelty, leikelty, botoxoitu vahanaama. Kylmä. Lähikuvat hirveitä.
Ystävänsä Tom Cruisaus on paljon pehmeämpi ja naisellisempi.
Vierailija kirjoitti:
Geeneistä ei ole kiinni, suvussa on useita lähes satavuotiaaksi eläneitä ja yksin asuneita naisia.
Millä tavalla se, että suvussa on pitkään eläneitä naisia tarkoittaa, ettei ole geeneistä kiinni?
Kuka se oli se näyttelijä joka jokin aika sitten sanoi että hänelle on ihan sama onko äitinsä elossa vai ei?
Vierailija kirjoitti:
Naurettavaa että 50-60v ei osaa pärjätä ilman vanhempiaan. Toista se oli meillä joiden äiti kuoli kun itse oli teini.
Naurettavaa että joku luulee pärjäämisen olevan kiinni siitä onko vanhemmat elossa vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiennyt, että Nicole Kidmankin on jo noin vanha.
Minä taas yllätyin että hänellä on äiti.
:))) Meinaatko, ettei pudonnutkaan puusta, banaanin mukana ..... :))))
Jaa. Kyllä niitä äitejä vaan kuolee. Isiä, setiä, tätejä, lapsia ja enojakin. Elämän luonnollinen kiertokulku. Ei elämästä selviä hengissä. Eilen juuri olin yksissä hautajaisissa.
Menikö hän nyt paratiisiin vai manalaan vai taivaaseen ? Vai syntymä uudestaan tänne taas jonain muuna ? Onneksi näki lapsensa lapset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naurettavaa että 50-60v ei osaa pärjätä ilman vanhempiaan. Toista se oli meillä joiden äiti kuoli kun itse oli teini.
Naurettavaa että joku luulee pärjäämisen olevan kiinni siitä onko vanhemmat elossa vai ei.
Itsenäisyyteen vaikuttaa
Olin 36, äiti silloin 64 kun päätti ettei kykene elämään ilman isää. Isällä siis diagnosoitiin parantumaton syöpä, kuoli puoli vuotta äidin jälkeen.
Olen reilu 40, äiti ja isä reilu 60, mummit ja ukit 85-90. Toivottavasti saan pitää heudät kaikki vielä pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin pitkään? Isomummo kuoli 101-vuotiaana kun vanhin lapsensa oli täyttänyt samana vuonna 80v. Muut oli 60-75
Näin minunkin suvussani.
Vähän ohi aiheen, mutta minun 67-vuotiaan isäni äiti ja 63-vuotiaan äitini äiti ovat molemmat elossa ja voivat hyvin