Nicole Kidmanin 57v äiti on kuollut. Pitkään sai äitinsä pitää.
Kommentit (57)
Olin 4v. Toisaalta, isäni puoliso on ollut minullekin käytännössä äiti lähes koko elämäni.
Olin 40v. Äitini kuoli 74v syöpään. Suolistosyöpä vei hautaan parissa kk.
Otsikon muotoilun voi tulkita, että Kidmanin kuollut äiti oli 57v. Todellisuudessa Kidman on 57v.
Vierailija kirjoitti:
En tiennyt, että Nicole Kidmankin on jo noin vanha.
Minä taas yllätyin että hänellä on äiti.
Olin 33, äitini 69. Olisi varmasti ollut vielä ainakin kymmenen hyvää vuotta hänellä, ehkä enemmänkin, ellei syöpä olisi uusinut jo monetta kertaa. Niin paljon piti vielä tehdä ja kokea, isoäitikin hänestä tuli pari kuukautta ennen kuolemaansa. Vähän kateellisena aina luen juttuja viisikymppisistä joilla on vielä hyväkuntoinen äiti mukana elämässä.
Olen 62v ja äitini on edelleen elossa ja terveenä porskuttaa menemään. Jos ei mitään ihmeellistä tapahdu, niin sehän saattaa elää vielä parikymmentä vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Olin 33, äitini 69. Olisi varmasti ollut vielä ainakin kymmenen hyvää vuotta hänellä, ehkä enemmänkin, ellei syöpä olisi uusinut jo monetta kertaa. Niin paljon piti vielä tehdä ja kokea, isoäitikin hänestä tuli pari kuukautta ennen kuolemaansa. Vähän kateellisena aina luen juttuja viisikymppisistä joilla on vielä hyväkuntoinen äiti mukana elämässä.
Kateudesta ei ole mitään hyötyä.
Ettekö huomanneet otsikkoa vai miksi tähän vastaa ne joilla on vielä äiti.
Naurettavaa että 50-60v ei osaa pärjätä ilman vanhempiaan. Toista se oli meillä joiden äiti kuoli kun itse oli teini.
Mun isän äiti on vielä elossa. Isä on 75, mummo 94. Soittelevat päivittäin.
Anoppini on 70v ja äitinsä pirteä ja hyväkuntoinen 90v. En ihmettelisi, jos anopilla olisi elävä äiti vielä kasikymppisenäkin.
Vierailija kirjoitti:
En ollut vielä syntynyt kun äitini syntyi
Oletko aivan varma?
Itse olen Nicolea pari vuotta nuorempi, ja äitini on 70v. Ihan tilastojenkin valossa elää vielä noin 15 vuotta. Ei tuossa mitään kovin erikoista ole.
Millä lailla arka?