Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tämä lämmin pitkä kesä on todella tehnyt hyvää!

Vierailija
08.09.2024 |

Ainakin mulle. Olen paljon paremmassa fyysisessä kunnossa nyt kuin keväällä kun olen saanut liikuttua ja jumpattua niin paljon. On ollut tosi super kiva!

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun Golf-virta käynnistyi uudestaan, vaikka ehti jo pysähtyä huhtikuussa.

Vierailija
22/40 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen täysin toista mieltä. Aivan stanan kuuma ollut koko kesän toukokuusta asti mikä on raivostuttavaa. Ulkoilusta ei pysty nauttimaan kun on aina liian kuuma. Tuskaisen kuuma. Olisi edes vähän vaihtelua ollut välillä mutta eipä juuri ole ollut. Syyskuuta on odotettu kieli pitkällä vaan edelleen tuska jatkuu. Olisi edes välillä pilvistä ja 18 astetta mutta ei. Olen ihan kyllästynyt. 

Minäkin tulen heti kertomaan talvesta ja viileästä tykkävien ketjuihin, kuinka raivostuttavaa ja vastenmielistä tuollainen sää on. Kerron kuinka olisi kiva, jos edes kerran vilahtaisi aurinko paksujen pilvien välistä ja kuinka jääkylmä minulla on. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästöt alas, lumet takas!

Vierailija
24/40 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen huolissani ilmastonmuutoksesta. Mutta nauti sinä lämmöstä. 👍

Auttaako kuumuudesta ruikuttaminen jotenkin ilmastonmuutokseen? Mieluummin nautin siitä jos se tuo mukanaan sentään jotain hyvääkin.

Vierailija
25/40 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämänkin vihreät haluaisivat kieltää.

Vierailija
26/40 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämänkin vihreät haluaisivat kieltää.

Jep. 😄 Mutta eivät voi. Me saadaan nauttia nyt täysin palkein.

Vierailija
27/40 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Auttaako kuumuudesta ruikuttaminen jotenkin ilmastonmuutokseen? Mieluummin nautin siitä jos se tuo mukanaan sentään jotain hyvääkin.

Tiedätkö mitä tulee tapahtumaan tälle planeetalle? Jos sama meno jatkuu vaan.

Vierailija
28/40 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas olen ihan uuvahtanut. Ennen pidin lämpimästä, mutta nyt se vain väsyttää. Mitään liikuntaa ei pysty harrastamaan, kun sitten on monta päivää niin poikki, ettei meinaa töistä suoriutua. Lisäksi ajatus ei kulje yhtään.

Vierailija
29/40 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin no joskushan se maailmanloppukin tulee. Eikä se ole meidän käsissä.

Vierailija
30/40 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas olen ihan uuvahtanut. Ennen pidin lämpimästä, mutta nyt se vain väsyttää. Mitään liikuntaa ei pysty harrastamaan, kun sitten on monta päivää niin poikki, ettei meinaa töistä suoriutua. Lisäksi ajatus ei kulje yhtään.

Se on asennoitumiskysymys. Asennoidu lämpöön myönteisesti ja ota siitä kaikki ilo irti. Niin mä päätin jo toukokuussa ja siitä on ollut apua. Mutta mä nyt muutenkin tykkään kesästä.

Vierailija
31/40 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu tiedän, miten sinun valituksesi estää sen?

Vierailija
32/40 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on asennoitumiskysymys. Asennoidu lämpöön myönteisesti ja ota siitä kaikki ilo irti. Niin mä päätin jo toukokuussa ja siitä on ollut apua. Mutta mä nyt muutenkin tykkään kesästä.

Ei ole mikään asennoitumiskysymys. Tykkään kesästä  ja olisi ihanaa, jos jaksaisi samoin kuin ennen tehdä kaikkea. Saunassakaan en pysty käymään kuten ennen, vaan sen jälkeen olen niin väsynyt, että pakko mennä nukkumaan. Minkäs teet, ei tästä taida enää ennalleen palautua.

Vierailija
33/40 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse taas olen huonommassa kunnossa kuin vaikkapa helmi-maaliskuussa tai viime syksynä, koska sairastin tuossa huhti-toukokuussa yli kuukauden (joku koronahomma ehkä?) ja lähti voimat pitkäksi aikaa kehosta, joten kesälläkin paljon ollut voimattomuutta ja kunnon palauttelua. Sellaista outoa, että toisena päivänä voi olla aivan veto pois ja toisena normaali. Nyt vihdoin palautunut tilanne tasaisen normaaliksi ja voimat takaisin, mutta meni kesäkuu ja osittain heinäkuukin tuohon. 

Kesä ollut tavallaan pitkä, mutta eihän tässä ole kuitenkaan kuin muutama kuukausi mennyt ja pitkä talvi edessä.. 

Pitkä ja pitkä!!! Suomen talvi kestää tammi- maaliskuu ja sitten alkaa kuumuus.

Nytkään ei tuu syksyä ollenkaan.

Mulla reuma ja kaikki yli 15 astetta sattuuuuu.

Sattuu selkään ja joka ikiseen niveleen ja en jaksa en kestä .

Haluan vanh

Vai ettei oo edes lunta. Kyllä viimeiset viis vuotta on ollut tosi lumista että toivottavasti ens talvena ei tuu yhtään lunta. Inhoon sitä Valkosta kakkaa😖

Vierailija
34/40 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tulee hyvin lyhyt ja vähäluminen talvi. Ainakin pk-seudulle. On tämä lämpö vaan niin kivaa.

Vierailija
35/40 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rakastan kesää ja valoa, mutta lämpimällä (saati kuumalla) säällä en kyllä voi edes kuvitella harrastavani liikuntaa. Joku +10 astetta ja kuiva, pilvinen keli olisi ideaali liikkumiseen.

Vierailija
36/40 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ollu tuskanen kesä. Onneksi kohta loppuu.

Muuten olisi kai menetellyt, mutta ilmastointilaite meni rikki, eikä varaa korjata. Toisaalta niin vanha laite, ettei kannata korjatakkaan vaan pitäisi uusi laittaa..

Kertaakaan ei ole tarvinnut laittaa jäähdytystä päälle tänäkesänä. Sisällä 24, pari päivää 27.

Ihan sopiva

Vierailija
37/40 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi tätä on luvassa lisää kun 'ilmastokatastrofi' etenee.

Vierailija
38/40 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämmin päivä tulossa taas tänäänkin :)

Vierailija
39/40 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lämmin päivä tulossa taas tänäänkin :)

Kiva! 👏