Minut yritettiin palkata paskoilla työehdoilla
On totta, että olen työtön työnhakija. Minua yritettiin kohdella kuin köyhää hädänalaista. Eihän se nyt käy. En ole köyhä.
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Työnantajat kusettaa kyllä mielellään.
Upea asenne,palkkaankin sinut heti.T,työnantaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse ottaisin minkä vaan työn vastaan, jos joutuisin työttömäksi ja en löytäisi heti oman osaamisen töitä. Mielummin siivoan kuin elän muiden vaivoina.
Joko taas kaikki pääsee siivoojaksi?
Siihen vaaditaan puhtaanapidon amistutkinto. Pitää tietää mitä ainetta saa käyttää millekin materiaalille, ettei esim. kallis parketti mene pilalle.
Kaikkeen käytetään neutraalia tai heikosti emäksistä yleispuhdistusainetta päivittäissiivouksessa. Ei ole mitään monia aineita.
Kotisiivouksessa käytetään kaikkeen Fairyä. Se on emäksinen.
Mut siitä kertyy sulle eläkettä vanhuuteen tietysti otat sen työn.
Vierailija kirjoitti:
Itse ottaisin minkä vaan työn vastaan, jos joutuisin työttömäksi ja en löytäisi heti oman osaamisen töitä. Mielummin siivoan kuin elän muiden vaivoina.
Siivoaminen ei auta pätkääkään urakehitystäni. Mieluummin käytän lisääntyneen vapaa-ajan vaikka itsenäiseen opiskeluun ja opettelen uusia taitoja, joista minulle voi olla hyötyä omalla alallani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siihen vaaditaan puhtaanapidon amistutkinto. Pitää tietää mitä ainetta saa käyttää millekin materiaalille, ettei esim. kallis parketti mene pilalle.
Kaikkeen käytetään neutraalia tai heikosti emäksistä yleispuhdistusainetta päivittäissiivouksessa. Ei ole mitään monia aineita.
Teen ylläpitosiivousta ja mulla on 8 eri pesuainetta käytössä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fairylla tapetaan myös sammaleet pihakovetyksistä.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen työtön ja te määkiät maksatte.
MÄÄKIJÄT.
SUJUUKO SUAMENKIEL? ENTÄS TOINE KOTIMAINE?
Tämän kaltaiset trollialoitukset voisi poistaa saman tien. Jos aloittaja ei kerro millaiset työehdot niin silloin tällaista ei ole tapahtunutkaan. En ymmärrä kuka näitä viitsii tehtailla. Vai onko joku iltap*skan toimittelija saanut potkut, kun ei ole osannut laatia klikkiotsikoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fairylla tapetaan myös sammaleet pihak
Meillä on kadun vanhimmat kivitykset, joissa ei ole sammalta. Syy on Fairy.
Vierailija kirjoitti:
Joku rikastuu kun sinä rehkit töissä. Elämä on liian lyhyt aika hyväksymään kaikkea kurjuutta. Jos siihen työpaikkaan oikeasti tarvitaan hyvää pysyvää työntekijää niin sille voidaan myös maksaa palkkaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitkä ne työehdot oli?
Olis pitäny olla 8-16 röissä.
Ei vaan sovi mulle.
No hait varmaan mun paikkaa. Ja palkan takia juuri lähdenkin. Ymmärrän!
Vierailija kirjoitti:
Tämän kaltaiset trollialoitukset voisi poistaa saman tien. Jos aloittaja ei kerro millaiset työehdot niin silloin tällaista ei ole tapahtunutkaan. En ymmärrä kuka näitä viitsii tehtailla. Vai onko joku iltap*skan toimittelija saanut potkut, kun ei ole osannut laatia klikkiotsikoita.
Ei uskalla sanoa, koska ehdot eivät todennäköisesti todellisuudessa niin huonot edes ole olleet. Tietää, että saisi myötätunnon sijaan paskaa niskaan, jos kertoisi totuuden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saajan sitä tyhmä olla ja rikastuttaa riistäjää. On nähty nämä siivoustyön joissa on kymmeniä kohteita, oma auto on pakollinen, siirtymistä ei makseta eikä ylitöistä makseta..mutta hyvä että sinä alistut ja teet meidänkin puolesta!
Sinulla on täysi vapaus olla tekemättä minkäänlaista työtä. Jatkossa se vain tarkoittaa sitä, että se tapahtuu täysin sinun omalla kustannuksellasi. Oleskeluyhteiskunnan aika on ohi.
Jaa, en minä vain tarvinut siihen mitään tutkintoa. Olin vieläpä niin hyvä työssäni, että olisivat halunneet tehdä minusta esihenkilön. En todellakaan edes harkinnut moista ja vaihdoin työpaikkaa lähemmäs omaa alaani. Ei siellä muutkaan olleet mitään tutkintoja käyneet, tai ehkä yhteiskunnan pakottamana pari ma mua. Niillekin tutkinnon suorittaneille jouduin aina työt opastamaan ja näyttämään miten koneet toimii, että kouluttamaton opasti koulutettuja.