Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minut yritettiin palkata paskoilla työehdoilla

Vierailija
08.09.2024 |

On totta, että olen työtön työnhakija. Minua yritettiin kohdella kuin köyhää hädänalaista. Eihän se nyt käy. En ole köyhä.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko, että olisi tarjottu parempia työehtoja, jos olisi töissä tällä hetkellä?

Vierailija
2/35 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovitaanko että menet nyt johonkin töihin ja maksat itse elämäsi. Tai jos et ole köyhä, niin jätä se korvaus hakematta, jos haluat pysyä työttömänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok olla ottamatta töitä vastaan, jos maksat itse elämäsi.

Vierailija
4/35 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ottaisin minkä vaan työn vastaan, jos joutuisin työttömäksi ja en löytäisi heti oman osaamisen töitä. Mielummin siivoan kuin elän muiden vaivoina. 

Vierailija
5/35 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitatko, että olisi tarjottu parempia työehtoja, jos olisi töissä tällä hetkellä?

Mistä ulottuvuudesta tuo kommentti tuli? Suomessa ei tarjota työpaikkoja 

Vierailija
6/35 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä ne työehdot oli?

Vierailija
7/35 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä ulottuvuudesta tuo kommentti tuli? Suomessa ei tarjota työpaikkoja 

Onko luetunymmärtämisessä ongelmia? Kirjoitin työehtojen, en työn tarjoamisesta. Sitä paitsi työkkäri tarjoaa työttömille työpaikkoja haettavaksi. Ottamatta kantaa, kannattaako niitä tarjottuja kenenkään hakea.

Minulle muuten aikoinaan yksi urakoitsija tarjosi töitä, mutten halunnut vaihtaa firmaa.

Vierailija
8/35 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ottaisin minkä vaan työn vastaan, jos joutuisin työttömäksi ja en löytäisi heti oman osaamisen töitä. Mielummin siivoan kuin elän muiden vaivoina. 

Joko taas kaikki pääsee siivoojaksi?

Vierailija
9/35 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnantajat kusettaa kyllä mielellään.

Vierailija
10/35 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitkä ne työehdot oli?

niin paska palkka, jota sain jo 20 vuotta sitten harjoittelijaduunissa.

Vierailija
11/35 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et takuulla ottaisi.

Vierailija
12/35 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvottele ne ehdot uusiksi. Käytä älliä. 

Elämässä harvoin saa minkä ansaitsee, sen saa minkä neuvottelee!

Vierailija
13/35 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siihen vaaditaan puhtaanapidon amistutkinto. Pitää tietää mitä ainetta saa käyttää millekin materiaalille, ettei esim. kallis parketti mene pilalle. 

Vierailija
14/35 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siihen vaaditaan puhtaanapidon amistutkinto. Pitää tietää mitä ainetta saa käyttää millekin materiaalille, ettei esim. kallis parketti mene pilalle. 

Ei ole huolta, että inssi komennettaisiin siivoamaan. Löytyy liuta sopivampia kokelaita.

Vierailija
15/35 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
16/35 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saajan sitä tyhmä olla ja rikastuttaa riistäjää. On nähty nämä siivoustyön joissa on kymmeniä kohteita, oma auto on pakollinen, siirtymistä ei makseta eikä ylitöistä makseta..mutta hyvä että sinä alistut ja teet meidänkin puolesta!

Vierailija
17/35 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkeen käytetään neutraalia tai heikosti emäksistä yleispuhdistusainetta päivittäissiivouksessa. Ei ole mitään monia aineita.

Vierailija
18/35 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitkä ne työehdot oli?

niin paska palkka, jota sain jo 20 vuotta sitten harjoittelijaduunissa.

Tuolla ei makseta nykyistä asunto- ja autolainaa.

Vierailija
19/35 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen työtön ja te määkiät maksatte.

Vierailija
20/35 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mutkin ja ilolla suostuin. Ei kesälomarahoja tai terveydenhuoltoa eikä sairauspäiväkorvauksia. Jakun hallitus poisti suojaosuuden niin tienaan about 6 e tunnissa. Mutta tuo työnteko on ainoo harrastus mihin mulla on tällä hetkellä varaa eli olen tyytyväinen.;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä