Tehkää asioita itse, lopettakaa ruuan tilaileminen jostain wolteista tms ja hakekaa itse kaupasta, tehkää ruoka itse, tehkää asioita itse
itsellenne
Se tuo parempaa mieltä ja olotilaa.
Se tuo tekemistä vapaa ajalle ja ihmisten seurassa olemista
Jos on yksinäinen tai ahdistunut, isoin virhe mitä voi tehdä on se että tilaa ruuatkin kotiin eikä poistu ollenkaa kotoolta päivisin. Se vie todella pahaan jamaan.
Vaikka asiat on tehty helpoiksi, niin se ei tarkoita etteikö silti voisi itse tehdä ja toimia.
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Woltit ja muut sellaiset ovat laiskojen uusavuttomien juttuja.
t. köyhä
Kuka haluaisikaan laatikossa kylmennyttä, sitkeytettyä ja ravistettua pitsaa? Tai muuta ruokaa, joka on kuljetuksessa sekoittunut? Pitsa pitää syödä juuri uunista tulleena ja höyryävänä ravintolassa, ei kotiinkuljetettuna , samoin sushitt rasittuvat kuljetuksissa. Muusta ruuasta puhumattakaan. Hampurilaisia en syö. Eli Wolttaus jäi muutamaan kertaan korona-aikana. Menen ravintolaan paikanpäälle tai teen parempaa itse
Moni on tehnyt tähän mennessä itse. Voi olla puolikuntoinen. Nyt olisi hyvä että valmisruokaa saisi kauppaan esimerkiksi ei-tuliset tiskigrillibroilerit ja kermaton pippuriton perunasuikale. Joskus saisi olla jotain valmista luomua. On hyvin raskasta kypsyttää non-stopina vuosia ruokaa ja haistella sitä hajuherkkänä koko ajan, sekä naapurin käryt päälle.
Tiedätkö, että moni tilaa woltista omaa aikaa säästääkseen? Olen mieluummin lapseni kanssa kuin kaupassa. Lounaan myös tilaan mielelläni woltista etäpäivinä. Olen onnellisessa asemassa, että voin palveluilla helpottaa omaa elämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä kävi vielä 15 vuotta sitten kotipihassa ihan kotirapulla kauppa-auto ja ai että olen kaivannut sitä palvelua. Se oli ihan luksusta, kun sai koko viikon ruokatarpeet yms. päivittäistavarat kotiin kuljetettuna. Harmittaa kun se palvelu lopetettiin kannattamattomana!!!
Saathan sä nykyäänkin ruokatarpeet kotiin kannettuna. Systeemi vähä eri, mutta kuitenkin.
Ei tänne korpeen kukaan lähde mitään ruokia enää kuljettelemaan. Toi netistä kotiin tilaaminen onnistuu kaupungeissa, Pikku kylissä ne ruoat saa johonkin kaupan lokeroon odottamaan hakemista.
Höpö höpö, kaupantäti kerää ja paikallinen taksi tuo pihaan, ellei virallinen ehdi niin pimeätaksi hoitaa. Sitä kutsutaan yhteisöllisyydeksi.
Just tilasin Woltilla pizzaa. Ai että. Saadaan rauhassa syödä ja möllöttää sunnuntaipäivä. Hyvä mieli on. Huomenna alkaa taas raataminen...
Vierailija kirjoitti:
Kuka haluaisikaan laatikossa kylmennyttä, sitkeytettyä ja ravistettua pitsaa? Tai muuta ruokaa, joka on kuljetuksessa sekoittunut? Pitsa pitää syödä juuri uunista tulleena ja höyryävänä ravintolassa, ei kotiinkuljetettuna , samoin sushitt rasittuvat kuljetuksissa. Muusta ruuasta puhumattakaan. Hampurilaisia en syö. Eli Wolttaus jäi muutamaan kertaan korona-aikana. Menen ravintolaan paikanpäälle tai teen parempaa itse
Surullista jos joku pizza on sulle tuollainen elämys eikä ihan arkinen juttu.
Enpä tilaile woltista kun ei ole omalla paikkakunnalla edes mahdollista. Valmisruokia kyllä syön kun ei ole voimavaroja laittaa juuri koskaan alusta asti itse ruokia.
Vierailija kirjoitti:
Eipä mulla ainakaan ole sekoittunutta. Ja höyryävä oli, kun sain käteeni.
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan tee itse. Vihaan kokkaamista ja siivoamista ja siksi ne molemmat on ulkoistettu muille. Jos se harmittaa yksinäistä ap:ta, jonka elämässä ei ole muuta kuin vauvapalsta, se on voivoi.
Paljonko se ulkoistaminen maksaa. Monet ulkoistaisivat jos olisi varaa. Jotkut ulkoistavat perheensäkkin saaden omaa rauhaa. 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Woltit ja muut sellaiset ovat laiskojen uusavuttomien juttuja.
t. köyhä
Kateellisen panettelua.
Vierailija kirjoitti:
Naisen katkeruus voittaa kuolemankin.
Bussilippuun menee 2,95 euroa jos pääsee edestakaisella matkalla eli alle tunti aikaa etsiä tuotteet kaupassa. Halvimman ja lähimmän wolt-marketin kuljetus maksaa 1,99 euroa plus palvelu- ja pakkausmaksun. Eli täysin saman verran. En ymmärrä miksi menisin mieluummin kauppaan kuin lenkille tai salille.
Kävin huonolla alueella olevassa kaupassa, kolmannes asukkaista on työttömiä. Huume- ja alkoholiongelmia.
Pikkukaupassa on valtava einesvalikoima.
Kuljetuslaatikot ja reput näyttävät yököttävän likaisilta. Ruuan siirtäminen lautaselle saa aterian viimeistään sotkuisaksi. Mistään muovi- tai pahvikiposta en suostu syömään. Eilen söin ravintolassa neljä ruokalajia ystävien kesken. Onhan se jotain toista kun kotona sohvannurkassa muovikiposta ja pahvilaatikosta syödä.
Olet aivan oikeassa. Mutta toisaalta, vittuako se kellekään kuuluu. Avuttomiahan nuoret nykyään ovat elämän perusasioissa.
Tilasin Woltilla usein kun asuin aikaisemmassa paikassa. Koskaan ei ollut ruoan laadussa valittamista. Nykyisin en käytä, koska asun syrjäisemmässä paikassa jolloin kuljetusmaksut ovat kalliita.
Valitettavasti liiallinen wolttaaminen vie monelta varakkuuden. Vaikka olisi hyvä palkka, niin sillä ei pysty kustantamaan "helppoa" elämää.