Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

villapaita, t-paita vai kauluspaita baariin?

Vierailija
07.09.2024 |

Vai kaikki

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siisti pikeepaita

Et voi olla tosissasi.

Olen täysin tosissani. On ihan hyvännäköisiä pikeepaitoja, jotka tuovat vielä kropan esiin. Kuule googlaa pikeepaita, ja siellä on mallina komeita nuoria miehiä nykyään. 

Ei ole peru t-paita, mutta ei myöskään kankea kauluspaita. 

Tottakai malleina on komeita nuoria miehiä, koska ne vaatteet halutaan myydä 🤦🏻. Rumat ihmiset kuvissa ei myy. Mikä ihmeen tantta sä oikein olet?

T. Eri

Vierailija
42/55 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pääasia ettei ole mitään bändi-paitaa ainakaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauluspaita näyttää aina paljon siistimmältä ja miehekkäämmältä kuin muut vaihtoehdot. Joku siinä paljaassa kaulassa ja niskassa häiritsee, mies ei näytä pukeutuneelta, vaan enemmänkin alipukeutuneelta? Tietysti lisänä puvuntakki tai muu vastaava kauluspaidan päällä.

Kas kun ei mauripekkaris-look: poolopaita ja pikkutakki sekä ämpärin kokoinen peruukki.

Vierailija
44/55 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homot keskenään.

Vierailija
45/55 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siisti pikeepaita

Et voi olla tosissasi.

Olen täysin tosissani. On ihan hyvännäköisiä pikeepaitoja, jotka tuovat vielä kropan esiin. Kuule googlaa pikeepaita, ja siellä on mallina komeita nuoria miehiä nykyään. 

Tottakai malleina on komeita nuoria miehiä, koska ne vaatteet halutaan myydä 🤦🏻. Rumat ihmiset kuvissa ei myy. Mikä ihmeen tantta sä oikein olet?

T. Eri

Paljon noita näkee nuorillakin ja hyviltä näyttävät. 

Vierailija
46/55 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Villapaita on ihan liian kuumakin baariin. Ei ainakaan sitä. 

Tämä. Hikinen mies baarissa on ällötys.

Vierailija
47/55 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siisti pikeepaita

Et voi olla tosissasi.

T. Eri

Paljon noita näkee nuorillakin ja hyviltä näyttävät. 

Ehkä duunarinuoret eivät niitä käytä, mutta muut kuitenkin. 

Vierailija
48/55 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noista vaivtoehdoista t-paita. Villapaitamieheen en luo toista sillmäystä, meidän maku eikä arvot ei kohtaa.Kauluspaidoistakin monet on turhan virallisia rentoon baareiluun.

Vastustatko villaa eettisistä syistä, vai mistä tiedät, ettei arvot kohtaa? Oma kokemukseni on, että mulla käy usein hyvä flaksi, kun pidän sellaista armeijan vihreää villapaitaa, jossa olkaläpät. Lienee Belgian tai Alankomaiden armeijan.

Ne villapaitamiehet on useimmin sellaisia dressmann-klooneja, kauppaopiston käyneitä tärkeitä pikkupomoja. Mua miellyttää rokkarit :)

Armeijan ylijäämäpaita antaa hippivaikutelman.

Vierailija
49/55 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noista vaivtoehdoista t-paita. Villapaitamieheen en luo toista sillmäystä, meidän maku eikä arvot ei kohtaa.Kauluspaidoistakin monet on turhan virallisia rentoon baareiluun.

Vastustatko villaa eettisistä syistä, vai mistä tiedät, ettei arvot kohtaa? Oma kokemukseni on, että mulla käy usein hyvä flaksi, kun pidän sellaista armeijan vihreää villapaitaa, jossa olkaläpät. Lienee Belgian tai Alankomaiden armeijan.

Ne villapaitamiehet on useimmin sellaisia dressmann-klooneja, kauppaopiston käyneitä tärkeitä pikkupomoja. Mua miellyttää rokkarit :)

Joka huvittaa aina, sillä hipit eivät käy armeijaa mutta haluavat pukeutua armeijakuteisiin.

Vierailija
50/55 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauluspaita on aika lavea ilmaus, mutta jos sillä tarkoitetaan sellaista sileää popliinipaitaa jota voi myös pitää esim puvun kanssa niin se paita on alusvaate eikä sitä todellakaan käytetä ilman takkia!

Buttondown paidat, flanellit ja Oxford paidat ovat sitten asia erikseen ja niitä voi käyttää myös ilman takkia. Samoin muut casual paidat kuten denim ja flanelli saattavat toimia ilman takkia. 

Siisti pikee on myös fiksu valinta. 

Itse laittaisin baariin siistin yksivärisen T-paidan ja sen päälle rennon bleiserin. Tai jos takki ei jostain syystä käy niin sitten esim musta tai tumman sininen button down, ylänappi auki ja hihat käärittynä. 

Pelkkä T-paita on meh

Vierailija
51/55 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei. Nyt ymmärrän. Dressmann

Vierailija
52/55 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse tykkään hippinaisista (rokkimimmitkin kivoja). Olen itsekin vähän hippi, vaikkei sitä muuten ulkonäöstä huomaa. Ehkä sitten kannattaa pitää niitä armeijan ylijäämiä enemmän?

Vierailija
53/55 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauluspaita on aika lavea ilmaus, mutta jos sillä tarkoitetaan sellaista sileää popliinipaitaa jota voi myös pitää esim puvun kanssa niin se paita on alusvaate eikä sitä todellakaan käytetä ilman takkia!

Buttondown paidat, flanellit ja Oxford paidat ovat sitten asia erikseen ja niitä voi käyttää myös ilman takkia. Samoin muut casual paidat kuten denim ja flanelli saattavat toimia ilman takkia. 

Siisti pikee on myös fiksu valinta. 

Itse laittaisin baariin siistin yksivärisen T-paidan ja sen päälle rennon bleiserin. Tai jos takki ei jostain syystä käy niin sitten esim musta tai tumman sininen button down, ylänappi auki ja hihat käärittynä. 

Pelkkä T-paita on meh

Opettele suomea. 

Vierailija
54/55 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauluspaita solmiolla on minimi millä lähtisin baariin, pikkutakki ei missään nimessä ole liikaa. Lisäksi suorat villakangashousut ja laadukkaat nahkakengät ja mätsäävä vyö. Kokonaisuuden kruunaa tietysti taskuliina.

M25

Vierailija
55/55 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joka huvittaa aina, sillä hipit eivät käy armeijaa mutta haluavat pukeutua armeijakuteisiin.

Vaikka vastustaa aatetta, niin armeijan vaatteet on tehty kestämään. Ei ollenkaan huono asia nykyajan hippiaatetta ajatellen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme