Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

villapaita, t-paita vai kauluspaita baariin?

Vierailija
07.09.2024 |

Vai kaikki

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauluspaita näyttää aina paljon siistimmältä ja miehekkäämmältä kuin muut vaihtoehdot. Joku siinä paljaassa kaulassa ja niskassa häiritsee, mies ei näytä pukeutuneelta, vaan enemmänkin alipukeutuneelta? Tietysti lisänä puvuntakki tai muu vastaava kauluspaidan päällä.

Puvuntakki. Just.

Tämä oli sarkasmia. Ohiksen huomio.

Vierailija
22/55 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

T-paita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siisti pikeepaita

Et voi olla tosissasi.

Vierailija
24/55 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Era hei, kasari meni jo!

Vierailija
25/55 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauluspaita näyttää aina paljon siistimmältä ja miehekkäämmältä kuin muut vaihtoehdot. Joku siinä paljaassa kaulassa ja niskassa häiritsee, mies ei näytä pukeutuneelta, vaan enemmänkin alipukeutuneelta? Tietysti lisänä puvuntakki tai muu vastaava kauluspaidan päällä.

Paidan helma housuihin vai ei?  Ja pitääkö hihansuut olla kiinni, vai kääriä tai jättää sillai rennosti auki?

Riippuu housuistakin ja ihmisen omimmasta tyylistä. Farkkujen kanssa paita( mielellään valkoinen tyköistuva) helmahousun päällä, hihansuut kiinni.

Vierailija
26/55 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

verryttelyasu tai tuulitakki.

Vierailija
27/55 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siisti pikeepaita

Et voi olla tosissasi.

Kunhan on valkoinen. Ja pomarit jalkaan. Sitten joraamaan lähikuppilaan. Tai jos oikein menojalka vipattaa niin keskustan yökerho Aulin Baari/yökerho on oiva mesta.

Vierailija
28/55 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noista vaivtoehdoista t-paita. Villapaitamieheen en luo toista sillmäystä, meidän maku eikä arvot ei kohtaa.Kauluspaidoistakin monet on turhan virallisia rentoon baareiluun.

Vastustatko villaa eettisistä syistä, vai mistä tiedät, ettei arvot kohtaa? Oma kokemukseni on, että mulla käy usein hyvä flaksi, kun pidän sellaista armeijan vihreää villapaitaa, jossa olkaläpät. Lienee Belgian tai Alankomaiden armeijan.

Vierailija
29/55 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Golf-kengät + mailat, mukaan, tottakait. 

Ja tappiin asti, istut.

Vierailija
30/55 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Golf-kengät + mailat, mukaan, tottakait. 

Ja tappiin asti, istut.

Terdellä voi pitää myös aurinkolippaa.

Vierailija
31/55 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvänlaatuiset ja istuvat farkut ja t- paita aina hyvä valinta, jos kroppa salli. Miksei myös kauluspaita, kunhan

ei ole mitään Dressmania , Prismaa tai muuta vastaavaa.

Niissä mitään vikaa ole. Paitsi tietty gold diggereille.

Meille tavallisille naisille ne on ok.

Siihen housut alle vai mitä + hihat niin just se missä itse olet oma itsesi ja viihdyt. Tätä sanon naisille ja myös itse noudatan.

Itsevarmuus siitä ettei tarvitse kelaa vaatteita, saa keskittyä itse asiaan eli viihtymiseen.

Ps katso kengät! Niiden pitää olla siistit. Ei linttaan astuneilla viihteelle. Tai no ei muutenkaan. Ja sukat puhtaat.

Vierailija
32/55 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvänlaatuiset ja istuvat farkut ja t- paita aina hyvä valinta, jos kroppa salli. Miksei myös kauluspaita, kunhan

Siihen housut alle vai mitä + hihat niin just se missä itse olet oma itsesi ja viihdyt. Tätä sanon naisille ja myös itse noudatan.

Itsevarmuus siitä ettei tarvitse kelaa vaatteita, saa keskittyä itse asiaan eli viihtymiseen.

Ps katso kengät! Niiden pitää olla siistit. Ei linttaan astuneilla viihteelle. Tai no ei muutenkaan. Ja sukat puhtaat.

Mistä sinä sukkien puhtauden näet? 😲

Vierailija
33/55 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauluspaita

Vierailija
34/55 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen ap on? 

Vierailija
35/55 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei näe.

Haistaa.

Vierailija
36/55 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei näe.

Haistaa.

Ok. Mietin jo, että nainen vie miehen mukanaan baari-illan jälkeen kotiinsa. Vaatteet on jo riisuttu sukkia lukuunottamatta. Nainen ottaa miehen sukat pois ja tutkii niitä. Nämä ovat likaiset on tuomio. Miesparka heitetään pihalle ja vaatteet perään. Sukat on pakattu minigrip pussiin jotka heitetään sekajätteeseen.

Vierailija
37/55 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villapaita on ihan liian kuumakin baariin. Ei ainakaan sitä. 

Vierailija
38/55 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauluspaita ja villaliivi.

Vierailija
39/55 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siisti pikeepaita

Et voi olla tosissasi.

Olen täysin tosissani. On ihan hyvännäköisiä pikeepaitoja, jotka tuovat vielä kropan esiin. Kuule googlaa pikeepaita, ja siellä on mallina komeita nuoria miehiä nykyään. 

Ei ole peru t-paita, mutta ei myöskään kankea kauluspaita. 

Vierailija
40/55 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villapaita, päälle T-paita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme