Masentaako köyhyys ja vähävaraisuus?
Minusta tuntuu, että maassamme on köyhyydestä johtuva masennusepidemia. Ei kukaan jaksa elää, jos ei tulevaisuudessakaan näy toivoa. Eikä siinä kyllä mitään järkeä olekaan.
Kommentit (26)
Mitä köyhempi olen, sitä onnellisempi olen. Et ole pankkitilisi sisältö sanoi jo Tyler Durden. Jeesus sanoi: mitä te keräätte varastoon? Katsokaa lintuja ja kedon liljoja.
En vitsaile vaan olen tosissani. Kykenen argumentoimaan jokaisen vastaansanojan suohon jos tarve tulee.
Keskustelun aloittaja, mitä tarkoitat köyhyydellä?
Niinpä, viime eduskuntavaaleissa perussuomalaiset vakuuttivat eduskuntavaalikampanjassa että
-Elli eläkeläiseltä
-Mirkku yksinhuoltajalta
-Pena työttömältä
-Maija opiskelijalta
-Terttu sairaslomalaiselta
ei leikata, Maa hantu lijat vain ulos maasta. Eniten harmittaa tuo valhe millä he pääsivät valtaan, nyt ovat oikeat kyntensä näyttäneet ja tätä ei taatusti tulla unohtamaan. Nyt lähtee työttömiltä ansiosidonnaisestakin, eikös tuota kutsuttu työttömyysvakuutukseksi joskus, miksi persut ryöväävät nuokin rahat?
Muistakaa tämä kun näitä leikkaus- ja yt- ja vähennysuutisia tulee, lisäksi puskee päälle budjetti ja tukivähennykset, veronnostot ja muutama muu juttu. Minä olen katkera, suorastaan vihainen tuosta perussuomalaisten valehtelusta, jolla pääsivät valtaan. Vasta ilmoitettiin että suomen velkamäärä on kasvanut uuteen ennätykseen.
Näin sitä kansallissosialismia rakennetaan. Vielä joku homopersu huutelee auttaneensa Suojelupoliisia, nyt ne leikkaavat heiltä rahatkin, vaikka saivat sisäministerin pestin. Jestas mitä lööperisakkia saksikäsipurran johdolla, ja eduskunnassa istuu isoin jehu ohjailemassa narrejaan. Mikä ihme minuun meni kun heille annoin ääneni...
Oon oikeastaan aina ollut köyhä. Aika ajoin ttt:lla, osa-aikatöitä, määräaikaisia, välillä työttömänä. Ekan kerran pääsin yli 2000 euron bruttopalkalle 35-vuotiaana. Mutta köyhyys ei varsinaisesti määritä minua tai onnellisuuttani, ajattelen sen niin, että onpahan muuten säästynyt rahaa, kun sitä ei ole tuhlattavaksi koskaan ollutkaan. Materiaa en arvosta, kekseliäisyys ja maltti on lisääntynyt. Ja kyl minä koen olevani onnellinen ihminen, eikä köyhyys pidättele silti usein.
Vasemmistoliitto on pettänyt kaikki vähävaraiset ja duunarit. Vasemmistoliitto alkoi tukea rikasta eliittiä, jotta saataisiin kantaväestö poistettua ja tilalle muslimit. Tämän takia rahaa ei riitä enää sosiaalitukiin, koska sosiaalituen piiriin hankitaan tarvitsevia koko ajan lisää kehitysmaista. Oikeita ammattilaisia ei silti hankita, vaan pelkästään halpatyövoimaa. Yrittäjät ovat juonessa mukana, eivätkä halua palkata enää suomalaisia.
Luulen että osa ahdistunut, peloissaan ja lihakset vaan jumivat lisää. Jos ravinto heikkoa, heikentyy ja muita puutteita. On vastuutonta jättää ihmiset ilman riittävää rahaa. Ja olen huolissani muiden tilanteesta. En jaksa vaan hokea sitä, eiköhän se ole tullut selväksi.