Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Epävakaan viikonloput

Vierailija
07.09.2024 |

Te, joilla epävakaa dg. Miten pärjäätte viikonloppuisin? Itse pärjään viikot töissä hyvin, kun on tasainen rytmi ja mielekästä tekemistä. Viikonloput on tyhjyyttä ja ahdistusta.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä herään viikonloppuisinkin samaan aikaan ja menen samoihin aikoihin nukkumaan.

Ei näistä päivistä silti mitään tule, yritän aamulla pakottaa itseäni lähtemään kaupoille tai ulos, mutta harvemmin onnistuu. Jotain saan kotona siivoiltua, lopun aikaa istun koneella tai katson telkkaria.

Jos olisi mahdollista niin tekisin vaikka 5h töitä 7 päivää viikossa niin että rutiini pysyisi samana.

Vierailija
2/5 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä herään viikonloppuisinkin samaan aikaan ja menen samoihin aikoihin nukkumaan.

Ei näistä päivistä silti mitään tule, yritän aamulla pakottaa itseäni lähtemään kaupoille tai ulos, mutta harvemmin onnistuu. Jotain saan kotona siivoiltua, lopun aikaa istun koneella tai katson telkkaria.

Jos olisi mahdollista niin tekisin vaikka 5h töitä 7 päivää viikossa niin että rutiini pysyisi samana.

Tsemppiä, kuulostaa niin samalta. Paitsi, etten saa tuota rytmiä järkeväksi viikonloppuisin. Nukun ja valvon pitkään.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnittele viikonloppuna tekemistä, siivoa, laita ruokaa isompi annos, josta voit pakastaa osan, leivo...

Vierailija
4/5 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/5 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up