Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko olemassa työpaikkaa, jossa työntekijöiden välillä ei olisi kireyttä?

Vierailija
07.09.2024 |

Olen 50+ nainen ja en ole ikinä törmännyt työyhteisöön, jossa ei puukotettaisi selkään, oltaisi ihan avoimesti kateellisia ja tunnelma ei olisi kireä. Ikävä kyllä, mutta tämä paljastuu aina viimeistään ajan kuluessa. 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yli 2v ollut työpaikassa jossa on aidosta hyvä henki. Ja se on työni isoimpia plussia! Tähän asti sama kokemus kuin sinullakin. 

Vierailija
2/5 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yli 2v ollut työpaikassa jossa on aidosta hyvä henki. Ja se on työni isoimpia plussia! Tähän asti sama kokemus kuin sinullakin. 

Aidosti, ei aidosta. Voit nauttia aidosta työkaveruudesta paikassa, jossa on aidosti hyvä henki.

Tiedän että olen nipo. Ymmärsin kyllä mitä sanoit, mutta tuo näytti tosi pahalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä, mm. nykyinen työpaikkani. No, ehkä se johtuu siitä, että olen ainoa työntekijä.

Vierailija
4/5 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisesti ottaen voi olla hyvä henki mutta kyllä aina löytyy jotkut kaksi jotka ei tule toimeen, toisten vaan ei pidä osallistua niin nokkivat sitten vaan toisiaan.

Vierailija
5/5 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan niitä, mm. nykyinen työpaikkani. No, ehkä se johtuu siitä, että olen ainoa työntekijä.

:) Katohan vaan, ettet joudu riitelemään itsesi kanssa :)))

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi