Kaikkien aikojen palstahullut?
Lauantain kunniaksi.
Nimeä suosikkisi kautta aikain.
Kommentit (83)
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Huoris Tikkurilasta, en ole ennen tavannut noin vihaista ihmistä että netissä pitää huutaa ja huorritella. Hokee aina sitä autiistivajakkia.
Cristiiiiiiiina
Tarviiko edes mainita miksi?
Vierailija kirjoitti:
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Mutta syötkö paskaa kuten demaripuppa ja minä?
-winner-
https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…
Tuolla koko lauma sekopäitä.aika moni ilmeisesti holhouksen alaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta syötkö paskaa kuten demaripuppa ja minä?
-winner-
Pullea vatsa, karvainen perse, leveät sieraimet, lihava, paksut nakkisormet, latvoista hapsottavat rasvaiset hiukset, litteähkö naama, lihaksikas oikea kyynärvarsi, finnit näkyvät ihon alta. Naisten ilmeet valahtavat inhosta kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytymätön ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja palstailua viikossa. Enkä ole huvin vuoksi palstailut vaan se käy ihan työstä, kuvottava kroppa tulee siinä sivutuotteena.
Sössö oli melkoinen. Kaikki oltiin läskidenialisteja sen mielestä.
Joskus aikoinaan kuulemma oli joku "ikis" mistä puhuttiin vielä vuosia käyttäjän lähdettyä. Voisiko joku selventää mikä oli kyseisen hullun teema?
Vierailija kirjoitti:
Joskus aikoinaan kuulemma oli joku "ikis" mistä puhuttiin vielä vuosia käyttäjän lähdettyä. Voisiko joku selventää mikä oli kyseisen hullun teema?
Sen äijä oli karannut jonkun nuoremman muijan matkaan.
Se, jolle 21v mies kommentoi alastonsuomessa pikkupatukasta ja karvaisesta perärööristä.
Vierailija kirjoitti:
Pappishullu on jokseenkin erikoinen.
Kukas tämä on? Vai tarkoititko puppahullua?
Vierailija kirjoitti:
Cristiiiiiiiina
Tarviiko edes mainita miksi?
Mä olen kyllä alkanut ihastua Cristiinaan. Lähtisin treffeille, jos hän haluaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Milloin te muut tajusitte että Yhdysvallat on maailman suurin roistovaltio?"
Se on maanosa.
NO sulle ehkä, mutta muille amerikka on maanosa ja Amerikan Yhdysvallat on valtio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Milloin te muut tajusitte että Yhdysvallat on maailman suurin roistovaltio?"
Se on maanosa.
NO sulle ehkä, mutta muille amerikka on maanosa ja Amerikan Yhdysvallat on valtio.
Ei ole
Papit ja opettajat on elitistejä -hullu. En ole päässyt selvyyteen, että onko tämä trolli vai onko joku oikeasti noin sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vau. Nyt oli kirjoittajalla taitoa. Liian vähän näkee av:lla.
Puppis 👴🏻👍🏻🥳