Tonttuja haetaan Leville joulusesonkiin, joko
Kommentit (25)
Lapin työttömät hakee anteeksi kun ei niille laiskoille pummeille työ kelpaa joten ei hae
Olen enemmänkin joulumuori tyyppiä.
Vierailija kirjoitti:
Lapin työttömät hakee anteeksi kun ei niille laiskoille pummeille työ kelpaa joten ei hae
Opiskelin Rovaniemellä vuoden. Minulla ei ollut kertaakaan rahaa maksaa linja-automatkaa Rovaniemen napapiirille joulupukkia katsomaan. Tosin, kun olen nähnyt kuvia siitä muovikylästä, niin se oli vain hyvä juttu. Olisin huutanut pettymyksestä!!!
Mikä on pituusraja, palkataanko 195 senttisiä?
Pitäiskö kokeilla? Vois olla ihan kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on pituusraja, palkataanko 195 senttisiä?
Ei palkata, pituus syrjintää joka vuosi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opiskelin Rovaniemellä vuoden. Minulla ei ollut kertaakaan rahaa maksaa linja-automatkaa Rovaniemen napapiirille joulupukkia katsomaan. Tosin, kun olen nähnyt kuvia siitä muovikylästä, niin se oli vain hyvä juttu. Olisin huutanut pettymyksestä!!!
Mitä ihmettä?? Eikö sulla ollut opiskelijan bussikorttia?? Nyt olen hämmästynyt.
Kannattaa lähteä etelästä joulutontuksi lappiin pariksi viikoksi. Vuokra ja muut juoksevat, matkat pitää maksaa lapiin ja ei kai se asuminenkaan siellä ilmaista ole. Joutuu ottamaan velkaa, että pääsee tontuksi.
Hain ja olisin mennyt, mutten työnantajan avustuksellakaan löytänyt asuntoa/solua :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä?? Eikö sulla ollut opiskelijan bussikorttia?? Nyt olen hämmästynyt.
Ei ollut.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa lähteä etelästä joulutontuksi lappiin pariksi viikoksi. Vuokra ja muut juoksevat, matkat pitää maksaa lapiin ja ei kai se asuminenkaan siellä ilmaista ole. Joutuu ottamaan velkaa, että pääsee tontuksi.
Lähdin tuolleen normaalipalkkaiseen määräaikaiseen työhön toiselle paikkakunnalle. En suosittele sellaisille, joilla on yhtä suuret opintolainat kuin minulla. Velaton pärjää kyllä.
Itse en täyttänyt kielivaatimuksia.
https://tyopaikat.eezy.fi/fi/tyopaikat/561062221
"Majoitus kohteessa järjestyy henkilökuntamajoituksessa hintaan 300€/kk" - tuo on varmaan joku yhteismajoitus, onkohan edes omaa huonetta?
Pitää osata askarrella, pelata hankifutista ja tarjoilla...
Nekin tuodaan pian oppisopimuskoulutuksella lämpimämmistä maista.
Tuo on aika spesiaalihomma, joka sopii tietynlaisille luonteille. Turha kannustaa jotain introverttiä lapsia vieroksuvaa sinne, vaikka olisi varaakin. Kumma, kun näistä aina puhutaan niin, että kuka tahansa voi mennä ja tehdä.
Se on rikkaiden huvia. Siinä on niin huono tuntipalkka, että ei saa omiaan takaisin. Muuten kiva työ.