Miten toisten omaisuutta tuhoavat huumehörhöt saisi kuriin?
Kommentit (183)
On surullista nähdä liian nuoria aineiden käyttäjiä, jotka ovat haikalojen armoilla.
Vetäköön päänsä täyteen vaikka 24/7 mutta miksei voi antaa muiden ihmisten ja omaisuuden olla rauhassa?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun verorahoillani ei narkkeja hoideta.
Narkkien tappamisen osallistun enemmän kuin mielelläni.
Kyllä hoidetaan, etkä mahda sille mitään.
Ihmisiä mielellään tappava ihminen ja siitä ylpeästi puhuva on todennäköisesti jonkinlainen antisosiaalinen persoonallisuus tai muulla tavalla sairas. Joku toinen voisi mielellään osallistua kaltaistesi vaarallisella tavalla sadististen ihmisten tappamiseen.
Ei varmasti hoideta, sillä yritykseni on ns. veroparatiisissa.
Ylläri. Rahan perässä juokseva psykopaatti jolle muu kuin oma henki ei merkkaa mitään.
Ok. Minä pidän sinua sairaana ja julmana ihmisenä, koska ihminen ei lakkaa olemasta ihminen vaikka olisi kuinka vastenmielinen kuten sinä. Tiedän ettei se sinua hetkauta koska et kykene tunteisiin ja luulet varallisuuden tekevän sinusta muita paremman, jolla on vielä joku erillonen oikeus tappaa ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä tää avohoito teettää. Ennen näitäkin hoidettiin mielenterveyspotilaina (suurinosa kun käyttäjistä juuri heitä on ja omia ongelmia lääkitään päihteillä ja monesti siinä sivussa kieltäydytään käyttää mielenterveys lääkkeitä, koska on normaali että ihmisellä ei ole sairaudentuntoa tai kykyä suhtautua asiaan vakavasti) ja sai pistää pakkoitoon kun olivat liikaa ongelmiksi muille ihmisille.
Tämä. Nykyään kun se skitsofreenikko ajautuu narkomaaniksi, niin sittenpä ei skitsofreniaa hoideta, ihminen nähdään vain narkomaanina ja jätetään täysin heitteille.
Nykyään skitsofrenia potilaita palautetaan terveiden kirjoihin. Yhdelle tehtiin niin, kun haki sairauseläkettä. Hänestä tulikin terve. Hän urheilee kovasti, ei narkkaa. Ei saa sairausrahoja, koska urheilee. On palautettu normaali-ihmiseksi paperilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hirveitä kommentteja! Ilmiannoin koko aloituksen siksi!
Hävetkää!
Miksi tavallisten, normaalien ihmisten pitäisi hävetä? Emme me häiriköi toisia tai riko omaisuutta.
Ette ole tavallisia ja normaaleita, jos toivotte riippuvuussairaiden kuolemista yliannostukseen, hakkaamista jne.
Kukaan meistä ei ole sanonut haluavansa olla tavallinen tai normaali😁
Vierailija kirjoitti:
Jotain jäynää niille voisi keksiä.
Valkopippuri "kokkelia", siitä kun vetäisee viivat alkaa päässä tuntua.
Tähä on helppo keino vuokra asuntoa ei saa jos ei oo puhtaat huumeseulat ja asunnon saannin jälkee joutuu huume seulan antaa joka kuukaus ja jos käry käy nii lentää kämpästä pihalle samoin tein ilman irtisanomis aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä tää avohoito teettää. Ennen näitäkin hoidettiin mielenterveyspotilaina (suurinosa kun käyttäjistä juuri heitä on ja omia ongelmia lääkitään päihteillä ja monesti siinä sivussa kieltäydytään käyttää mielenterveys lääkkeitä, koska on normaali että ihmisellä ei ole sairaudentuntoa tai kykyä suhtautua asiaan vakavasti) ja sai pistää pakkoitoon kun olivat liikaa ongelmiksi muille ihmisille.
Tämä. Nykyään kun se skitsofreenikko ajautuu narkomaaniksi, niin sittenpä ei skitsofreniaa hoideta, ihminen nähdään vain narkomaanina ja jätetään täysin heitteille.
Keskusteluterapiaa ei päihdeongelmaisille yleensä anneta, koska he eivät pysty siihen sitoutumaan. Eikä päihtyneenä ei pysty ongelmiaan järkevästi käsittelemään.
Ei kukaan muu saa päihdeongelmaista lopettamaan. Ei kannata edes yrittää. Jokaisella on "määränsä", mikä pitää vetää ennen kuin tulee itsestä lähtevä motivaatio lopettamiseen ja sen kaiken pitää lähteä, itsestä. Kukaan muu, vaikka kuinka yrittäisi pelastaa narkin tai juopon, ei voi onnistua. Juoppo ja narkki, voi vain itse, pelastaa itsensä, mutta sitä ennen pitää juoda tai narkata se oma määränsä. Joillekin riittää vähemmän, toisille ei koskaan tule määrä täyteen ja he ei lopeta, vaikka kuinka olisivat ravanneet katkoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On täysin turhaa uhota palstalla, koska suurin osa teistä ei uskaltaisi sanoa näitä asioita päin naamaa yhdellekään piripäälle.
No jaa, kuulostavat kyllä paljon piripäitä vaarallisemmilta väkivaltaisilta hulluilta. Toivottavasti on vaan tyhjää uhoa tosiaan.
Mä oon muutaman nistin tossa hakannutkin, ja pannut niiden muijia. Ei niistä ollit vastusta😁 Niin saa tehdä, koska ovat itse ongelmansa aiheuttaneet
Kyllähän teitä sosiopaatteja on. Tietenkään niin ei saa tehdä, miten toimitte, mutta eihän se sun kaltaisia kiinnosta.
Saako väkivaltarikollisillekin tehdä mitä vaan, koska olette itse aiheuttaneet ongelmanne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On täysin turhaa uhota palstalla, koska suurin osa teistä ei uskaltaisi sanoa näitä asioita päin naamaa yhdellekään piripäälle.
No jaa, kuulostavat kyllä paljon piripäitä vaarallisemmilta väkivaltaisilta hulluilta. Toivottavasti on vaan tyhjää uhoa tosiaan.
Mä oon muutaman nistin tossa hakannutkin, ja pannut niiden muijia. Ei niistä ollit vastusta😁 Niin saa tehdä, koska ovat itse ongelmansa aiheuttaneet
Sä muuten uhoot ja mesoot samalla tavalla kuin palstan nistitrolli aineissa. Eihän hän ole omasta mielestään mikään nisti, vaan viihdekäyttäjä ;) Mitäs aineita muuten olet tänään vetänyt?
Vierailija kirjoitti:
Narkomaanikin on ihminen ja pitää kohdella hyvin. Ihmisoikeudet kuuluu myöskin kaikille. Kyllä näille pitäisi vaan olla hoitoon ohjaamista ja hyvä kasvatus lapsuudessa. Pitäisi opettaa paremmin ettei ala huumeita käyttämään aikuisena. Nuorena kai monet on aloittanut kannabiksella ja enkelin pölyllä.
Millä tavalla se opetetaan? En keksi mitään kasvatuskeinoa joka olisi estänyt minua kiinnostumasta huumeista. Elin ihan tavallisessa perheessä jossa oli normaali kasvatus ja huumevalistukset on käyty. En tiedä onko PCP ollut joskus vuosikymmeniä sitten suosittu juttu nuorten keskuudessa, mutta ei siitä nykynuoret tai aikuisetkaan ole välttämättä edes kuulleet, saati käyttäneet. Lähes kaikki ovat aloittaneet nikotiinilla ja alkoholilla.
Antamalla niille niin paljon aineita, kun ne haluaa :) problem solved
Vierailija kirjoitti:
Tähä on helppo keino vuokra asuntoa ei saa jos ei oo puhtaat huumeseulat ja asunnon saannin jälkee joutuu huume seulan antaa joka kuukaus ja jos käry käy nii lentää kämpästä pihalle samoin tein ilman irtisanomis aikaa.
Noin se menee, jos nisti menettää ajokortin. Niiden pitää käydä seuloissa ja korttia ei todellakaan saa takaisin, jos seuloista löytyy mitään luvatonta. Kyllä toi voisi olla järkevä käytäntö monissa muissakin asioissa. Vuokranantajat ei vaan voi tietää, kuka asunnonhakija käyttää huumeita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotain jäynää niille voisi keksiä.
Valkopippuri "kokkelia", siitä kun vetäisee viivat alkaa päässä tuntua.
No onpa kauhea jäynä. Menisi läpi ehkä jollekin teinille joka ei ole ennen huumeita nähnytkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä muuten uhoot ja mesoot samalla tavalla kuin palstan nistitrolli aineissa. Eihän hän ole omasta mielestään mikään nisti, vaan viihdekäyttäjä ;) Mitäs aineita muuten olet tänään vetänyt?
Sori, mut mun ei oo koko ikäni aikana tarvinu käyttää mitään päihteitä. Mitä mä ikinä haluun sen mä teen, eikä mua kiinnosta mitä joku luuseri siinä lähtee vinkumaan. Toisin kun sun kaltanen nössö, et pitää vetää pää täyteen, et uskaltaa ees tulla aukomaan, ja vähän pelkotärinää hillittyä😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Narkkareihin ei oikein auta muu kuin kovat otteet. Muutama vuosi sitten jouduttiin antamaan yhdelle narkkarille kunnon selkäsauna kun sen häiriköinnistä, paikkojen hajottamisesta ja sotkemisesta ei muuten tullut loppua. Kerran viikkoon se aiheutti taloyhtiölle jotain ongelmaa (ei asunut kyseisessä osoitteessa) En tiedä miten pahoja vammoja se sai mut ainakin se otti sen verran opikseen et se hävis maisemista. En tiedä mihin meni ja onko se enää edes henigssä. Narkkarithan ei ole koskaan pitkäikäisiä.
Ei kannata pelätä seuraamuksia jos löylytätte narkkareita. Poliisia ei kiinnosta hevon v*ttua jos narkkari saa turpaansa. Narkkareista on yhteiskunnalle vain haittaa. Mitään hyötyä niistä ei ole kellekään.
Jos poliisia ei kiinnosta narkkarin kohdistunut väkivaltarikos, nii
Narkkienkin elinoija säästää oikeiden ihmisten elämiä
Vierailija kirjoitti:
Me taloyhtiössä otimme ne kiinni ja hakkasimme kunnolla. Kaksi eri kertaa. Eipä sitten ole ollut ongelmia.
Tähän ollaan menossa. Enää ei ole oikeusvaltiota. Demokratia suojelee rikollisia, vastuunpakoilijoita ja elitasonpyrkyrykeitä muilta mailta.
On otetta laki omiin käsiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Narkomaanikin on ihminen ja pitää kohdella hyvin. Ihmisoikeudet kuuluu myöskin kaikille. Kyllä näille pitäisi vaan olla hoitoon ohjaamista ja hyvä kasvatus lapsuudessa. Pitäisi opettaa paremmin ettei ala huumeita käyttämään aikuisena. Nuorena kai monet on aloittanut kannabiksella ja enkelin pölyllä.
Millä tavalla se opetetaan? En keksi mitään kasvatuskeinoa joka olisi estänyt minua kiinnostumasta huumeista. Elin ihan tavallisessa perheessä jossa oli normaali kasvatus ja huumevalistukset on käyty. En tiedä onko PCP ollut joskus vuosikymmeniä sitten suosittu juttu nuorten keskuudessa, mutta ei siitä nykynuoret tai aikuisetkaan ole välttämättä edes kuulleet, saati käyttäneet. Lähes kaikki ovat aloittaneet nikotiinilla ja alkoholilla.
Kasvatus ja perhe kuitenkin vaikuttaa siihen, puuttuuko omiin ongelmiin, jos elämä meinaa lähteä sivuluisuun. Minä kunnioitan vanhempiani ja sisaruksiani. Koitan elää jokseenkin niin, ettei perheen tarvii joutua häpeemään, vaikka joskus ehkä ovat joutuneet. Mutta sitten on pitänyt ryhdistäytyä.
Että nämä on rasittavia. Möykkäävät ympäri kyliä ja aina lähtee jonkun viattoman ihmisen polkupyörä näiden mukaan.