Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks naisten juoksushortsit on joko todella ihonmyötäisiä tiukkoja shortseja tai sitten mukavat väljät, mutta tosi lyhyet?

Vierailija
07.09.2024 |

Miehille taas on tarjolla pitkiä väljiä juoksushortseja, mitkä kaikista mukavimmat.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen voi shoppailla myös miesten osastolta. Monet juoksut olen juossut miesten shortseissa. 

Vierailija
2/36 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kanssa ymmärrä tätä. Eilen kaupungilla vaimon kanssa käveltiin, niin oli kyllä todella epämukavaa kun edessä meni joku arviolta alle parikymppinen nainen, jolla oli niin ihonmyötäiset housut että ihan peppuvako näkyi. Miksi pitää tällaisia vaatteita naisten pitää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sillä pikkupäätäsi vaivaa. Keskity vaan siihen, että sun jalat menee housuissa oikeisiin puntteihin. Siinä on sulle riittämiin pohdittavaa.

Vierailija
4/36 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehet eivät pidä pitkiä, väljiä hameita? On ikävää katsoa kun miehet pakotetaan seksistisiin tiukkoihin housuihin!

Vierailija
5/36 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kanssa ymmärrä tätä. Eilen kaupungilla vaimon kanssa käveltiin, niin oli kyllä todella epämukavaa kun edessä meni joku arviolta alle parikymppinen nainen, jolla oli niin ihonmyötäiset housut että ihan peppuvako näkyi. Miksi pitää tällaisia vaatteita naisten pitää?

Burkha kaikille naisille!

Vierailija
6/36 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen voi shoppailla myös miesten osastolta. Monet juoksut olen juossut miesten shortseissa. 

Periaatteessa joo, mutta miesten shortseissa on naisen anatomian kannalta huonommin treenissä toimiva muotoilu. Mä olen tosi "poikamainen" kropaltani, mutta silti noi miesten urheilukamat on suunniteltu enemmän eteenpäin suuntaa alle liikkeelle, naisten juoksuvaatteissa on huomioitu myös luontaisesti vähän sellainen "sivuttainen" liike, minkä lantion anatomia tuo mukanaan. Ei nyt varmaan perusharrastelijaa niin haittaa, mutta toisaalta olisi kiva jo ihan oikeasti funktionaalisia ominaisuuksiltaan hiotumpia pidempilahkeisia sortsimalleja saisi myös naisille suunniteltuna.

Vierailija
7/36 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä miehetkin voivat shoppailla naisten osastolla. Ei taida vaan miesten itsetunto kestää!

Vierailija
8/36 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä tiukkoja trikoita ja lyhkäisiä shortseja on paljon miehillekkin tarjolla mutta vain vähemmistö niitä käyttää.

Vierailija
9/36 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki miehet voisivat alkaa käyttämään meikkiä. Näyttäisivät paremmalta!

Vierailija
10/36 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja korkkareita. Pituushan on miehessä plussaa.

Vierailija
11/36 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko homo vai elätkö jossain alisteisessa ja kontrolloivassa kotikurisuhteessa? Ketään normaalia heteromiestä ei häiritse naisten ihonmyötäiset vaatteet.

Vierailija
12/36 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuorena muutin Turkuun opiskelemaan. Maalaistyttönä olin ihmeissäni erään osakunnan baarissa, missä miehet meikkasivat ja laittoivat hiuksiaan naisten vessassa. Nykyisin näkee muunsukupuolisia tai ristiinpukeutuvia paljon useammin.

Vierailija
13/36 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa alkaa jo tilailemaan, tulossa on. Pakollisesksi kaikille naisille.

Vierailija
14/36 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta nepä eivät suurimmalle osalle naisista kelpaa alkuunkaan!

Vierailija
15/36 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä miehetkin voivat shoppailla naisten osastolla. Ei taida vaan miesten itsetunto kestää!

Ai että kokoja riittää vai?

Vierailija
16/36 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähtä olen ihmetellyt jo vuosia. Polkujuoksussa pitäisin mielelläni juoksushortseja, mutta naisten mallit ovat järjestään liian lyhyitä, ja reidet hankaavat rikki.

Ja tiedoksi teille, jotka tarjoilette tuota briljanttia neuvoa ostaa miesten vaatteita, niin arvatkaapa monesko miesten juoksushortsit olen sovittanut? Kun oma kroppa on sellainen perinteinen naiskroppa, eli lantio on aivan eri mallineen kuin miehillä, ne eivät yksinkertaisesti istu. Ja vaikka istuisivatkin, se ei vastaa kysymykseen siitä, MIKSI naisten shortsit on aina lyhyempiä kuin miesten 

Vierailija
17/36 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta nepä eivät suurimmalle osalle naisista kelpaa alkuunkaan!

Ostan kyllä juoksutakit miesten osastolta, koska ne istuu paremmin. Vaan kun ne miehen anatomialle suunnitellut sortsit ei vaan kovinkaan monelle naiselle istu. Kyllä mä niissä jotain kympin-kahdenkympin pk-lenkkejä vielä voin juosta, mutta se väärä mitoitus alkaa hiertämään nivusia verille kun mennään oikeasti pidempiä matkoja tai liikkuvuus on rajoittunutta shortsien vääränlaisen leikkauksen vuoksi, niin ei kai tuo nyt ihme ole, ettei "kelpaa". 

Vierailija
18/36 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeastaan miehenä on ollut hämmästyttävää se, että käyttämällä sen tapaisia urheilu tai muita vaatteita, joita viime vuosina on ollut enempi tapana mieltää "vain" naisten vaatteina kuten ihonmyötäisiä trikoita (rullahiihtäessä  tai pyöräillessä) tai nahkahousuja (myös silloin kun en ole istunut ja ajanut moottoripyörää) niin enempi sitä on saanut näkyvämpää tai paremmin kuuluvampaa huomiota muilta miehiltä kuin naisilta. - Eivät naiset esimerkiksi ole, joidenkin minulle vueraiden miesten tavoin koskaan ns. homotelleet tai kehottaneet painumaan v...n tms. 

Sinkkumies

Vierailija
19/36 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehet eivät pidä pitkiä, väljiä hameita? On ikävää katsoa kun miehet pakotetaan seksistisiin tiukkoihin housuihin!

Eikö 1 skotlannillinen riitä?

Vierailija
20/36 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EI VOI! V*ituttaa kun ei saa rauahassa tutkia valikoimia kun akkojen pitää tunkea miesten osastolle.

T: mies47

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän