Miks naisten juoksushortsit on joko todella ihonmyötäisiä tiukkoja shortseja tai sitten mukavat väljät, mutta tosi lyhyet?
Miehille taas on tarjolla pitkiä väljiä juoksushortseja, mitkä kaikista mukavimmat.
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehet eivät pidä pitkiä, väljiä hameita? On ikävää katsoa kun miehet pakotetaan seksistisiin tiukkoihin housuihin!
Eikö 1 skotlannillinen riitä?
"kilttimiehiä"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen voi shoppailla myös miesten osastolta. Monet juoksut olen juossut miesten shortseissa.
Kyllä miehetkin voivat shoppailla naisten osastolla. Ei taida vaan miesten itsetunto kestää!
Onko "itsetuntoista" ostaa epäkäytännöllisempiä vaatteita?
Niinpä, siksi naisetkin ostaa miesten osastolta.
En ole koskaan käyttänyt mitään "juoksushortseja". Täysin turha tuote. Käytän täyspitkiä ja capripituisia juoksutrikoita. Ne eivät hankaa mistään: ei nivusista, ei reisistä, ei polvista, ei nilkoista. Trikoot myös suojaavat ihoa (naarmut, auringonpolttamat, hyönteisten pistot". Shortsit eivät suojaa.
Sitä myydään mille on parhaiten kysyntää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen voi shoppailla myös miesten osastolta. Monet juoksut olen juossut miesten shortseissa.
Kyllä miehetkin voivat shoppailla naisten osastolla. Ei taida vaan miesten itsetunto kestää!
Pysykää poissa akat sieltä!
M47
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä yleistä. Vuosia kuljettu naisten vaatteissa. T: Petra (ennen Pertti)
Jos ymmärtäisit juoksusta yhtään mitään, niin tietäisit vastuksen tähän kysymykseen vallan hyvin.
Vierailija kirjoitti:
En kanssa ymmärrä tätä. Eilen kaupungilla vaimon kanssa käveltiin, niin oli kyllä todella epämukavaa kun edessä meni joku arviolta alle parikymppinen nainen, jolla oli niin ihonmyötäiset housut että ihan peppuvako näkyi. Miksi pitää tällaisia vaatteita naisten pitää?
Voi sinua miesraukkaa. Kamala kohtalo sinulla. Nähdä nyt nuoren naisen kisakireä perse. Epäinhimillistä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehet eivät pidä pitkiä, väljiä hameita? On ikävää katsoa kun miehet pakotetaan seksistisiin tiukkoihin housuihin!
Ei mikään estä, senkus pidät hametta jos haluat.
Aika lyhkäsiä nuo juoksushortseina miehillekin myytävät on, ainakin mitä itselle on osunut.
En sitten tiedä onko esim tällainen 2-1 shortsi AP.n tarkoittama tosi lyhyt? Vaimo on paria tuollaista Rabin mallia tykännyt käyttää.
https://scandinavianoutdoor.fi/rab/vaatteet/shortsit/shortsit/talus-tra…
Ja tuossa siis se linkki mikä jäi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M47
Miksi? Ei ne ole suljettuja osastoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M47
Miksi? Ei ne ole suljettuja osastoja.
Ei saa rauhassa tutkia valikoimia kun akat pyörivät jaloissa
M47
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mulkulle ja kiveksille leikattu tilaa niihin naisten housuihin. Ei mahdu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mulkulle ja kiveksille leikattu tilaa niihin naisten housuihin. Ei mahdu.
Väärin. Monissa naisen shortseissa on niin paljon löysää kangasta, ettei YHDENKÄÄN miehen sukuelimet riitä täyttämään shortseja. 45 cm pituinen penis kyllä mahtuu naisten shortsien sisään.