Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Chad-miehet vievät naiset, uskoo yhä useampi nuorukainen

Vierailija
07.09.2024 |

Hän on komea, itsevarma, atleettinen ja nauttii naisten suosiosta.

Tällainen on Chad, joka edustaa nykyajan menestyvää miestä.

Chad ei ole oikea ihminen, vaan ihannemiehestä leviävä meemi, eli netissä kiertämään lähtenyt ilmiö.

Silti yhä useampi nuori mies näyttäisi uskovan väitteisiin, joiden mukaan naisia kiinnostaisivat vain niin sanotut Chad-miehet.

Joistakin voi tuntua, että treffimarkkinoilla pitäisi olla yli-ihminen ja supermies, että pystyy menestymään. Mutta hyvin monenlaiset miehet ovat menestyneet, Pitkänen sanoo.

Sosiaalisessa mediassa leviävät myös tarkat neuvot siitä, miten voi yrittää muuttua Chad-hahmon tapaiseksi lihaskimpuksi.

Viime vuoden aikana suosituksi noussutta trendiä kutsutaan nimellä looksmaxxing.

https://yle.fi/a/74-20105798

Kommentit (3184)

Vierailija
1701/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen jonka haluan - 

- 17-22 v voin odottaa että täyttää 18v.

- hyvin hoikka

-lapseton eikä ikinä halua lapsia

-kiltti ja ujo mutta sosiaalinen

-erittäin kaunis niin että muutkin kommentoi, että kaunis 

-ei miehiä kaverina

-kokematon 

-hyvä sängyssä

-taloudellisesti tulee omillaan toimeen.

Miksi haluan tämän naisen?

Syy on se, että MYÖS naiset haluaa Chadin.

M38

17v on lapsi!!!!!!!!!!!!!!!!! 

M38 on siis pedari

Vierailija
1702/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti pitää lopettaa lapsille lepertely, että "joku päivä sinäkin tapaat ihanan prinssin/prinsessan" tai "voit olla mitä tahansa jos haluat ja teet kovasti työtä", koska osa ottaa tämän todella kirjaimellisesti ikäänkuin luonnonlakina, ja sitten pettyy jos prinssiä/prinsessaa ei ala kuulua. Mutta toisaalta, miten kerrot lapselle lannistamatta, että tasan ei mene nallekarkit ja että elämä osaa olla joskus epäreilua? 

Tavallaan olis kyllä kiinnostava tietää, keille ja miksi ne nallekarkit sit jaetaan. Tästä ilmiöstä kun olemme kaveripiirissä jutelleet, on käynyt ilmi, ettei meidän porukoissa oikeasti tunneta kuin pari sinkkua. Siis kaikki 20-30v. ovat parisuhteissa. Itse tunnen kaksi nuorta sinkkua, joista toinen ei halua parisuhdetta ollenkaan, ja toinen on nuorimies, jolla tapailusuhteita on, mutta sitä yhtä oikeaa ei vielä. Eli miksi meidän kaveripiirissä on näin? Miksi ei muilla? Mitä ne nallekarkit ovat, joita meidän nuoret omaavat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1703/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis nörtit ovat kateellisia sosiaalisille ja hyvännäköisille urheilijapojille/-miehille? Eihän tässä ole mitään uutta. Paitsi ehkä se, että nykyään näitä lätkäjätkiä kutsutaan ilmeisesti 'chadeiksi'? Minun nuoruudessani termi oli 'jock'.

Minun nuoruusaikoinani oli yksinkertaisesti suositut pojat/tytöt ja epäsuositut. 

Niin meilläkin kyllä. Suosittuja tyttöjä olivat ringeten pelaajat sekä tanssijat, poikia lätkäjätkät ja muusikot. 'Jock' käsittääkseni viittaa nimenomaan urheilijoihin.

Epäsuosittuja oltiin me hiket, nörtit ja oudot, epäsosiaaliset hyypiöt.

Sitten vain mukaan porukoihin ja lopetat hyypiönä olemisen. Pari keppanaa kitaan ja bileisiin pamputtamaan. Ei sua kukaan tule kodist

Juuri näin. Olen nainen ja olin yläasteella hiljainen kiusattu nörtti enkä todellakaan poikien suosiossa. Siitä muutama vuosi eteenpäin ja rohkaistuin hakeutumaan ihmisten seuraan. Lähinnä ällöttää näiden iki-inceleiden ulinat, kun asioille voisi itse tehdä jotain. 

Vierailija
1704/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se ole pojat niin, että ylös, ulos ja lenkille! Jätetään ne pelihommat vähemmälle ja energiajuomat kaappin. Ei muuta kuin perushygienia kuntoon ja ihmisten ilmoille. 

Tuo ei vielä riitä parisuhteen pohjaksi. Tulisi vielä omata sosiaalisia taitojakin. Ja se on haastavampaa kuin lenkkeily.

Jostain se on kuitenkin aloitettava se oikean elämän eläminen ja fantasiamaailmasta irtaantuminen. 

Vierailija
1705/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se ole pojat niin, että ylös, ulos ja lenkille! Jätetään ne pelihommat vähemmälle ja energiajuomat kaappin. Ei muuta kuin perushygienia kuntoon ja ihmisten ilmoille. 

Tuo ei vielä riitä parisuhteen pohjaksi. Tulisi vielä omata sosiaalisia taitojakin. Ja se on haastavampaa kuin lenkkeily.

No onko se jonkun muun vika jos et saa sanaa suustasi? Ei muuta kuin dödöä kainaloon ja mukaan porukoihin.

Vierailija
1706/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inceliys ei ole minusta mitenkään järjestäytynyt liike. Olen inceli , mutta en ole tutustunut Taten mielipiteisiin lainkaan, enkä tiedä noista prosenttiluvuista. Chadistä sen verran, että on tietysti yliamputtu karikatyyri. Oman inceliyteni johtuu yksinkertaisesti, että olen lyhyt. Ei siinä tarvita sen kummempaa teoriaa taustalle. Omastakin mielestäni näytän naurettavalta ja erittäin epäseksuaaliselta. Enpä voi syyttää, että ei naiset minusta syty

Vierailija
1707/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori haisevat löysäperseiset incelit, mutta kukaan ei teitä sääli vaan kaikki pysyttelevät teistä kaukana ihan syystä. On olemassa sellainen juttu kuin vaisto. Ihmiset vaistoavat kun joku on vinksahtanut, eivätkä yleensä halua viettää sellaisten kanssa alkaa. 

Ei tuo julistaminen oikeastaan ketään vastaanottavaa asianosaista tavoita älyllisellä tasolla. Joku kenties lukee, mutta jatkaa kuten ennenkin. Tulee kenties antamaan palstalle  takaisin samalla mitalla ja huono olo jatkuu ja leviää muidenkin keskuuteen.

Vierailija
1708/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis nörtit ovat kateellisia sosiaalisille ja hyvännäköisille urheilijapojille/-miehille? Eihän tässä ole mitään uutta. Paitsi ehkä se, että nykyään näitä lätkäjätkiä kutsutaan ilmeisesti 'chadeiksi'? Minun nuoruudessani termi oli 'jock'.

Minun nuoruusaikoinani oli yksinkertaisesti suositut pojat/tytöt ja epäsuositut. 

Niin meilläkin kyllä. Suosittuja tyttöjä olivat ringeten pelaajat sekä tanssijat, poikia lätkäjätkät ja muusikot. 'Jock' käsittääkseni viittaa nimenomaan urheilijoihin.

Sitten vain mukaan porukoihin ja lopetat hyypiönä olemisen. Pari keppanaa kitaan

Naisena voikin, koska nainen kelpaa jollekulle AINA!

Vierailija
1709/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti pitää lopettaa lapsille lepertely, että "joku päivä sinäkin tapaat ihanan prinssin/prinsessan" tai "voit olla mitä tahansa jos haluat ja teet kovasti työtä", koska osa ottaa tämän todella kirjaimellisesti ikäänkuin luonnonlakina, ja sitten pettyy jos prinssiä/prinsessaa ei ala kuulua. Mutta toisaalta, miten kerrot lapselle lannistamatta, että tasan ei mene nallekarkit ja että elämä osaa olla joskus epäreilua? 

Tavallaan olis kyllä kiinnostava tietää, keille ja miksi ne nallekarkit sit jaetaan. Tästä ilmiöstä kun olemme kaveripiirissä jutelleet, on käynyt ilmi, ettei meidän porukoissa oikeasti tunneta kuin pari sinkkua. Siis kaikki 20-30v. ovat parisuhteissa. Itse tunnen kaksi nuorta sinkkua, joista toinen ei halua parisuhdetta ollenkaan, ja toinen on nuorimies, jolla tapailusuhteita on, mutta sitä yhtä oikeaa ei vielä. Eli miksi meidän kaveripiirissä on näi

Onko Suomessa järjestettyjä avioliittoja? Siis ihan alkuperäisten suomalaisten kesken ja nykyaikana? Aina puhutaan, että vaikkapa Intiassa on järjestettyjä avioliittoja, mutta onko asiaa tutkittu suomalaisten parissa. Järjestävätkö suomalaiset lapsilleen sopivan puolison? Se voisi olla yksi selitys, miksi jotkut pariutuvat hyvin nuorena ja toiset ovat sinkkuja nelikymppisinä.

Vierailija
1710/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onko se jonkun muun vika jos et saa sanaa suustasi? Ei muuta kuin dödöä kainaloon ja mukaan porukoihin.

Syyttely ei rakenna.

Vierailija
1711/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inceliys ei ole minusta mitenkään järjestäytynyt liike. Olen inceli , mutta en ole tutustunut Taten mielipiteisiin lainkaan, enkä tiedä noista prosenttiluvuista. Chadistä sen verran, että on tietysti yliamputtu karikatyyri. Oman inceliyteni johtuu yksinkertaisesti, että olen lyhyt. Ei siinä tarvita sen kummempaa teoriaa taustalle. Omastakin mielestäni näytän naurettavalta ja erittäin epäseksuaaliselta. Enpä voi syyttää, että ei naiset minusta syty

Usko pois. Se ei ole syy. Yritin kirjoittaa pidempää kommenttia kää pi öis tä, mutta se ei mennyt sensuurin läpi. 

Vierailija
1712/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syyttely ei rakenna.

Ja kukaan ei tule sinua rakentamaan paitsi sinä itse. Joten potku perseelle on vain hyväksi. 

Vierailija
1713/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori haisevat löysäperseiset incelit, mutta kukaan ei teitä sääli vaan kaikki pysyttelevät teistä kaukana ihan syystä. On olemassa sellainen juttu kuin vaisto. Ihmiset vaistoavat kun joku on vinksahtanut, eivätkä yleensä halua viettää sellaisten kanssa alkaa. 

Jep. Naisethan vaistoavat esim. Onko joku narsisti, psykopaatti tai sarjamurhaaja. Pelkkä komea naama ei riitä. Ted Bundykin oli rippipoika ja naiset aistivat sen!

Vierailija
1714/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jostain se on kuitenkin aloitettava se oikean elämän eläminen ja fantasiamaailmasta irtaantuminen. 

Monimutkaisiin asioihin on usein tarjolla yksinkertaisia ratkaisuja: Älä juo Jeppe! Laihduta Tane. Lue kirja. Ja niin edelleen.

Vierailija
1715/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Naisethan vaistoavat esim. Onko joku narsisti, psykopaatti tai sarjamurhaaja. Pelkkä komea naama ei riitä. Ted Bundykin oli rippipoika ja naiset aistivat sen!

Tottakai myös naisissa on esim. traumatisoituneita, jotka joutuivat helpommin noiden hullujen miesten uhreiksi. 

Vierailija
1716/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai myös naisissa on esim. traumatisoituneita, jotka joutuivat helpommin noiden hullujen miesten uhreiksi. 

Ja edelleen, tuossakin "hienossa" esimerkissä mies on se sairas paska. Ei nainen. Joistain miehistä sairauden näkee päälle päin kuten teistä katkerista inceleistä ja jotkut osaavat piilottaa sen. Joten yrittäkää nyt argumentoida vähän paremmin. 

Vierailija
1717/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten vain mukaan porukoihin ja lopetat hyypiönä olemisen. Pari keppanaa kitaan ja bileisiin pamputtamaan. Ei sua kukaan tule kodist

Ei ketään tulla kotoa hakemaan. Itse ne on ne kaverit sieltä koulusta pitänyt hommata. En minkään ole koskaankuulunut mihinkään suosittujen tyttöjen jengeihin, olen ollut liian poikamainen ja älykkö niihin,mutta olen aina löytänyt ystäviä omanlaisista ihmisistä koulussa ollessani. Mutta se on vaatinut sitä, että pitää itse olla avoin ja mukava toisille. Me ollaan sitten omassa kaveripiirissäni pidetty omaa mukavaa. Ei minua ole koskaan kiinnostaneet mitkään pintoliitopimujen ja -poikien röökiköörit ja heidän ryyppäysbileet. Ehkä olen heidän mielestään ollut outolintu,mutta ei se minua ole haitannut. 

Ihmettelen,  miksi jatkuvasti jankkaat tästä. Asiat tapahtuneet sinullekin jo 20 vuotta sitten. Kasva jo aikuiseksi. Ja jos haluat, että sinulla on kavereita tai "naisia" , niin asian eteen on itse tehtävä jotain. Kukaan ei tule aikuisenakaankotpa hakemaan.

Vierailija
1718/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä paikkaansa.

Naiset käyttävät hyväkseen Chad-miehiä🙄eli nuoriamiehiä aivan itsekkäisin innoituksin.

Kunnolliset tavalliset suomalaiset miehet ovat maailman parhaita.

Minua ei halunnut tosissaan kukaan.

Hullut ja ihanat 1978-2017 vuodet.

Kukaan ei sitoutunut eikä mennyt naimisiin. 

Miehet eivät oikeastaan halua naimisiin eivätkä kestä pikkulapsiarkea eivätkä edes pidä perhe-elämästä.

En minäkään siitä huolehtimisesta ihan joka hetki riemuissani ollut, mutta ihanaa on olla ollut äitikin. Sitä hommaa ja roolia EI VOI väistää, kun se kohdalle napsahtaa.

Vierailija
1719/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin teinipoikana, 90-luvulla, hyvin ujo, erikoisen näköinen ja varmasti outo monienkin mielestä. Olen muuten edelleen erikoinen ja esim. puhelen vähän mitä sattuu aina silloin tällöin. Rippileiriltä löysin ensimmäisen isomman kaveriporukan jonka kanssa biletettiin ja välittömästi löytyi tytöistäkin seuraa. Siitä eteenpäin naisten kanssa oleminen oli täysin luonnollista ja vaivatonta. Kaikkia jännittää ja pelottaa nuorena, enemmän tai vähemmän. Tärkeintä on löytää kavereita, muitakin kuin sellaisia jotka ovat yhtä ujoja kuin itse. Niitä pelimiehiä on ollut aina, mutta hyvin harvassa. Ei kannata järjestäytyä muiden onnettomien kanssa ja jäädä joukolla vollottamaan kurjaa kohtaloaan, varsinkaan kun se on ihan oma syy jos sinne kotiin jää nyhväämään.

Vierailija
1720/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nörtit voivat hyvinkin löytää yliopistossa seuraa, koska IT-ala tasa-arvoistuu. Opiskelijani vuosikurssilla on 1/5 vastakkaisen sukupuolen edustajia. Jo aikaisemmin kun häntä piti viedä ja majoittaa kaverinsa kanssa tietokonepelaamistaåahtumaan, oli tapahtumassa yhtä lailla 20% tyttöjä. Pojat vaikuttivat olevan mielissään kun kolmen lukiolaistytön porukka istui heidän viereensä. 

Siihen aikaan tein etänä töitä ja vein välillä pojille ruokaa ja juomaa sekä huolehdin, että nukkuvat välillä, käyvät pesulla ja vaihtavat vaatteita. Eihän tietokone tai tietokonepelaaminen ole mikään sukuelimillä käytettävä laite tai peli. On hyvä, että nykynuoret uskaltavat harrastaa kiinnostavia asioita. Ei siellä ollut kyllä yhtään Jockea eikä Tsädiä, vaan ihan tavallisia Emmoja, Aadoja ja Veetejä sekä Olivereita. Jos mukava vapaa-ajan vietto on heidät saanut innostumaan alasta niin hyvä niin. Pääasia, etteivät jää roikkumaan omistuisiin kultteihin jäseniksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan