Chad-miehet vievät naiset, uskoo yhä useampi nuorukainen
Hän on komea, itsevarma, atleettinen ja nauttii naisten suosiosta.
Tällainen on Chad, joka edustaa nykyajan menestyvää miestä.
Chad ei ole oikea ihminen, vaan ihannemiehestä leviävä meemi, eli netissä kiertämään lähtenyt ilmiö.
Silti yhä useampi nuori mies näyttäisi uskovan väitteisiin, joiden mukaan naisia kiinnostaisivat vain niin sanotut Chad-miehet.
Joistakin voi tuntua, että treffimarkkinoilla pitäisi olla yli-ihminen ja supermies, että pystyy menestymään. Mutta hyvin monenlaiset miehet ovat menestyneet, Pitkänen sanoo.
Sosiaalisessa mediassa leviävät myös tarkat neuvot siitä, miten voi yrittää muuttua Chad-hahmon tapaiseksi lihaskimpuksi.
Viime vuoden aikana suosituksi noussutta trendiä kutsutaan nimellä looksmaxxing.
Kommentit (3184)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ajatellaan, että chad-miehen menestys olisi muilta pois? Yleensäkin Suomessa ajatellaan, että yhden menestys on muista pois. Jos vaikka tienaa miljoonia, mitä se muilta on pois? Jos pitää sadan naisen haaremia, häviääkö siinä lopulta kukaan muu?
Antakaa menestyjien menestyä rauhassa.
No kun yksi naistenmies, pelimies, tsädi tai mitä termiä kulloinkin käytetään, pyörittää ja kiinnittää useamman naisen "pois markkinoilta". Pari, kolme seksuaalisiin viritelmiin ja vielä jokunen jälkijättöisesti nuolemaan haavojaan. Varovaisesti arvioidenkin 10 % naistenmiehiä poistaa markkinoilta sillä hetkellä 20-30 % naisista, yleensä halutumman pään naisia vieläpä. Tuon vuoksi naisten puheissa "miehet" on hyvin suppea ryhmä "sikamaisia miehiä".
Se vaatimaton tavismies pettää ihan samalla tavalla, jos tilaisuus tulee. Jos tulee mahdollisuus vaihtaa nuorempaan ja kauniimpaan, vaimo ja lapset potkaistaan epäröimättä pihalle!
Tavallinen mies ei saa mitään tilaisuuksia vaihtaa nuorempaan ja kauniimpaan. Olet edelleen jumissa siinä top5% miesten joukossa ja niiden toimintamalleissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin nämä chadit oikein katoavat, kun ei niitä kukaan missään näe? Ovatko ne olemassa vain yöelämässä ja vain ikävuosien 18-25 välillä? Jos noin, mitä ihmeen väliä sillä on, mitä joku pieni osa ihmisistä touhuilee murto-osalla ajastaan?
Vai onko mun lihava, alkoholisoitunut taksikuskituttavani chad, tykkäsi kehua ympäriinsä paneskeluillaan nuorena? Siinä tapauksessa noita on Suomi pullollaan.
Oma teoriani on, että 50-60-vuotiaat opiskelevat parikymppisten seuraelämää netistä, ja ovat päätyneet johtopäätöksiin, joita näemme täällä.
Ei siinä mitään, mitä enemmän näiden kanssa jaksaa vängätä, sitä pidempään ne pysyy näyttöpäätteen äärellä poissa nuorison kimpusta
😄
Saatat yllättyä jos oikein tarkkaan katsot mistä aloitus on. Se ei ole meistä muista keskustelijoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos miehellä on mahdollisuus valita ulkonäkö vs. mukava persoona, niin mies valitsee ulkonäön.
Mutta eihän tämä pidä paikkaansa. Tai ainakaan omalla kohdallani.
Eli sinä olet homomies.
Ja taas joku reppana homottelee.
Kuules nyt, jokainen mies tietää että nainen rupsahtaa. Se mikä on kaunis 18 vuotiaana on lakastunut 20v ja kompostikamaa 25 vuotiaana. Ei siinä kannata ulkonäköä valita.
Miltähän maailma näyttäytyy nuorten naisten silmissä, jotka viettävät monta tuntia päivässä internetissä, missä heille uskotellaan, että miehet haluavat perheen "joskus nelikymppisinä" ja he itse
On nykytytöillä vielä romanttisia haaveita siitä Oikeasta, avioliitosta ja perheen perustamisesta.
Yritämme lempeästi varoitella, että ei kannata.
Sitä oikeaa kun ensin etsitään Chadista niin tosiaan, ei kannata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin nämä chadit oikein katoavat, kun ei niitä kukaan missään näe? Ovatko ne olemassa vain yöelämässä ja vain ikävuosien 18-25 välillä? Jos noin, mitä ihmeen väliä sillä on, mitä joku pieni osa ihmisistä touhuilee murto-osalla ajastaan?
Vai onko mun lihava, alkoholisoitunut taksikuskituttavani chad, tykkäsi kehua ympäriinsä paneskeluillaan nuorena? Siinä tapauksessa noita on Suomi pullollaan.
Laita ikärajaksi se 35 ja edelleen, ei sillä ole mitään väliä. Naisilla on kaikki oikeudet mennä niiden nussittavaksi. Älkää ihmetelkö miksi ette löydä parisuhdetta siinä vaiheessa ja ulisette netissä kuinka hyviä miehiä ei ole olemassa.
On niitä, mutta ne jääväsi itsensä koska niille sillä mitä teitte 15-35 ikävuodet oli väliä. Ja niilläkin on oikeus valita, vaikka se teistä onkin epäreil
Vau, mä tosiaan olen kuplassa, en tunne ketään, joka ulisisi netissä, ettei hyviä miehiä ole olemassa. Ne hyvät miehethän ovat rinnalla, huonot ovat jääneet matkan varrelle. Siitä voidaan olla montaa mieltä, onko vihainen ja katkera kolmevitonen kenellekään hyvä kumppani. Ei oikein kuulosta siltä.
Sama juttu. Ne 35v naiset joita mä tunnen, elää perhearkea avio/aviomiehensä ja lastensa kanssa. Eivät he ulise netissä kuinka "hyviä miehiä ei enää ole", vaan heillä on jo kumppani ja oma perhe, johon käyttävät ison osan ajastaan.
Jos 35v naisen elämä on siinä pisteessä, että hänellä on aikaa ja energiaa ulista internetissä kuinka ei löydä miestä, niin eiköhän peli ole jo menetetty hänen osaltaan. En haluaisi omaan lähipiiriini tuollaista, negatiivisia ihmistä.
Vierailija kirjoitti:
Niin. Nämä naisten valitukset "miehet on sikoja" on aina huvittavia. Arvatenkin perustuu omakohtaisiin kokemuksiin. Kannattaiskohan naistenkin enemmän käyttää järkeä puolison etsinnässä? Eikä langeta kaikenmaailman chadejen panopuiksi? Mutta patakattilaa soimaa naistenkin kanssa.
Tuli taas nopeasti sellainen kasa alaspäin osoittavia nuolia että taisi kolahtaa.
Naisissa itsessään ei ole koskaan mitään vikaa. Muistas se.
Missä nämä chadit siis elävät? Internetissä? Yhtäkään en ole eläissäni nähnyt Suomessa. Usassa näin yhden kerran ja jäi mieleen siksi, että käyttätyi huonosti lentokentällä, arvelin johtuvan liioista testoista.
Vierailija kirjoitti:
Ei voi olla Chadia ilman Stacya! Miksi Stacy on unohdettu?
Miksi kaikki miehet haluavat vain sen täydellisen tytön, Stacyn?
Kysy tuota siltä sukupuolentutkijalta josta tämän keskustelun juttu on peräisin.
Vierailija kirjoitti:
Missä nämä chadit siis elävät? Internetissä? Yhtäkään en ole eläissäni nähnyt Suomessa. Usassa näin yhden kerran ja jäi mieleen siksi, että käyttätyi huonosti lentokentällä, arvelin johtuvan liioista testoista.
Et ole Suomessa tavannut yhtäkään komeaa, atleettista, itsevarmaa ja naisten suosiosta nauttivaa miestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi nää nuoret miehet ei mene prismaan 2 tunniksi katsomaan pariskuntia? Tavallisia pariskuntia. Ei ole chadeja siellä. Ai niin, mutku pitäisi saasa se instabebe ei tavallista naista.
Kyllä mä ainakin näen prismassa toisinaan poikkeuksellisen komeita miehiä. Heillä on yleensä erittäin kaunis tyttöystävä vierellään.
Mutta et ole sitä haaremia nähnyt parveilemassa ympärillä.
Kun täällä puhutaan Chadin "haaremista", niin oletatko sä siis että täällä puhutaan sellaisesta kirjaimellisesta haaremista: naisia hunnut päällä, chad kantotuolissa, ja eunukkeja ympärillä viilentämässä ihmisiä isoilla höyhenpuuhkilla? Sitäkö sä oletat että sillä haaremilla
Eli tässä haaremiasiassako on kyse vain tinderin irtoseksimarkkinoista? Mutta noille markkinoillehan osallistuu ylipäätään ehkä 10% naisista. Kokonainen Chad teoria luotu vain tällaisestä marginaali-ilmiöstä.
Ja nyt yksinkertaistat irtoseksin tinderiin? Sitäkö ei ollut olemassa ennen tinderiä? Lasketko kahden viikon "parisuhteen" irtoseksiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole Suomessa tavannut yhtäkään komeaa, atleettista, itsevarmaa ja naisten suosiosta nauttivaa miestä?
En. Ihan tavallisia miehiä olen nähnyt ja tavallisia parisuhteita. Onko tämä joku pääkaupunkiseudunjuttu? Ei tule niissä juottoloissa pyörittyä. Ja miksi pitäisikään? Suomihan on täynnä kivoja, ihan tavallisia, mukavia miehiä. Niitä löytyy vaikka prismasta.
Onks Aki Manninen ja Jere Katalahti chadeja? 🤣 Jos niin, voin kertoa että aivot on ihmisen seksikkäin elin ja noilta herroilta ei sitä löydy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Nämä naisten valitukset "miehet on sikoja" on aina huvittavia. Arvatenkin perustuu omakohtaisiin kokemuksiin. Kannattaiskohan naistenkin enemmän käyttää järkeä puolison etsinnässä? Eikä langeta kaikenmaailman chadejen panopuiksi? Mutta patakattilaa soimaa naistenkin kanssa.
Tuli taas nopeasti sellainen kasa alaspäin osoittavia nuolia että taisi kolahtaa.
Naisissa itsessään ei ole koskaan mitään vikaa. Muistas se.
Kirjoitat paskaa ja lasket intopinkeenä alanuolia. Kirjoita nyt vielä, itkua pidätellen, että minä vaan ihan hupina vedätän teitä naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri, mutta itse en ole juuri viettänyt baarielämää nuorena. Mutta juu, onhan siellä ollut muutamia varmaan, joita silloin sanottiin pelimiehiksi. Mutta ei tämä ole vaikuttanut minun elämääni millään tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi nää nuoret miehet ei mene prismaan 2 tunniksi katsomaan pariskuntia? Tavallisia pariskuntia. Ei ole chadeja siellä. Ai niin, mutku pitäisi saasa se instabebe ei tavallista naista.
Kyllä mä ainakin näen prismassa toisinaan poikkeuksellisen komeita miehiä. Heillä on yleensä erittäin kaunis tyttöystävä vierellään.
Mutta et ole sitä haaremia nähnyt parveilemassa ympärillä.
Kun täällä puhutaan Chadin "haaremista", niin oletatko sä siis että täällä puhutaan sellaisesta kirjaimellisesta haaremista: naisia hunnut päällä, chad kantotuolissa, ja eunukkeja ympärillä viilentämässä ihmisiä isoilla höyhenpuuhkilla? Sitäkö sä oletat että sillä haaremilla
Eli tässä haaremiasiassako on kyse vain tinderin irtoseksimarkkinoista? Mutta noille markkinoillehan osallistuu ylipäätään ehkä 10% naisista. Kokonainen Chad teoria luotu vain tällaisestä marginaali-ilmiöstä.
Incelitkin ovat marginaalinen ilmiö mutta täällä palstamammat ulisee niistä jokaisessa ketjussa jossa haukutte miehiä.
Voisko joku kertoa, kuka suomalainen mies on chad. Kun ei tule yhtään mieleen ja en oo koskaan nähnyt.
LoL pariutumaan pääsemisestäkö täällä taas jankutetaan. Ei kiinnosta jaskaakaan
Outoa kun naiset sanoo ettei oo chadia näkyny. Itse OLIN chad 18 - 30 ikäisenä mutta muutuin kaljuuntuvaksi ja lihavaksi normiksi kun menin naimisiin ja sain lapsia. Ikävä kun enää en voi muuttua chadiksi, tekis mieli taas kaataa naisia samaan tahtiin kuin nuorena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parisuhteiden kannalta huonompi juttu on se toinen johtopäätös. Jos lähes kaikki naiset käyvät panetuttamassa itsensä kaikenmaailman häntäheikeillä ja jopa tekevät kersoja niiden kanssa mitä luulette millainen käsitys nuorilla miehillä on näiden naisten arvosta uskollisena puolisona?
1. Tunnut pitävän parisuhdetta jotenkin arvokkaana instituutiona. Se ei pidä nykyään paikkaansa naisten papereissa.
2. Nuorilla (alle 35v) miehillä on juuri oikea käsitys naisten arvosta. Nainen on miehelle riski jos miehellä on mitään menetettävää.
Miksi nuoret miehet tai siis lähinnä inkkelit sitten ulisevat naisenkaipuussaan? Naisella ei ole arvoa, mutta sitä himoitaan. Loogista menoa taas kerran.
Saatte siihen loogisuuden kun tajuatte olla yleistämättä.
Nykynaisella ei ole "arvoa" sille 70% miehistä joka on vapaaehtoisesti sinkkuja. Arvolla tässä yhteydessä tarkoitetaan jotain mitä positiivista nainen voisi tuoda ko. miehen elämään, vaatimatta enempää kuin tuo suhteeseen.
Incelille naisella on arvoa koska incel itse ei paranna naisen elämänlaatua mutta saa naiselta tarvitsemansa.
Puhumme siis eri miesryhmistä. Toivottavasti tästä on sulle apua kun pähkäilet asioita seuraavan kerran.
Incelit aloittaa tällä palstalla joka päivä monta keskustelua, haukkumismielessä, vaikka ovat marginaali-ilmiö. Sama palstapersun kanssa. Joka päivä joku kommarialoitus harhoissaan. Ei niille kannattaisi mitään vastatakaan, lääkäriä tarvitsisivat.
Jos otetaan vaikka mun työpaikka esimerkiksi. Keskiluokkainen yhteisö, miehiä ja naisia aika tasan. Ikähaarukka 24-60. Osastollamme noin 50 hlö. Suurinosa parisuhteessa. Ei yhtäkään chadia, miehet ihan tavallisia lyhyitä, pitkiä, kaljuja, ponnaripäitä, tukevia, laihoja jne. Naisissa ihan normaaleja kaikissa kokoluokissa. Muutama sinkku. Nämäkin ihan tavallisia, ehkä muutama ujompi tapaus, mutta ei missään nimessä ruma tai outo, lähinnä nuorempia naisia.
Eli. Missä kaikki chadit? Ja miten ihmeessä nuo muut on pariutuneet?