Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Chad-miehet vievät naiset, uskoo yhä useampi nuorukainen

Vierailija
07.09.2024 |

Hän on komea, itsevarma, atleettinen ja nauttii naisten suosiosta.

Tällainen on Chad, joka edustaa nykyajan menestyvää miestä.

Chad ei ole oikea ihminen, vaan ihannemiehestä leviävä meemi, eli netissä kiertämään lähtenyt ilmiö.

Silti yhä useampi nuori mies näyttäisi uskovan väitteisiin, joiden mukaan naisia kiinnostaisivat vain niin sanotut Chad-miehet.

Joistakin voi tuntua, että treffimarkkinoilla pitäisi olla yli-ihminen ja supermies, että pystyy menestymään. Mutta hyvin monenlaiset miehet ovat menestyneet, Pitkänen sanoo.

Sosiaalisessa mediassa leviävät myös tarkat neuvot siitä, miten voi yrittää muuttua Chad-hahmon tapaiseksi lihaskimpuksi.

Viime vuoden aikana suosituksi noussutta trendiä kutsutaan nimellä looksmaxxing.

https://yle.fi/a/74-20105798

Kommentit (3184)

Vierailija
621/3184 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselle suurimmaksi "suihkuksi" naisista on riittänyt oman veljen touhujen seurailu.

Oma veljeni on impulsiivinen, addiktioihin taipuva(uhkapelit, alkoholi) ja varsinkin humalassa ilkeä ja pikkumainen ihminen(puhuu kaikkea ikävää vanhemmistamme, n**k ereistä, homoista ja myös naisista itsestään).  Ja siitä huolimatta en muista montaakaan aikakautta kun veljeni olisi ollut sinkkuna. 

Itse sen sijaan en kelpaa edes deiteille; parisuhde on yhtä realistinen minulle kuin yksisarviset ja mennikäiset tanssimassa takapihallani. Olen loppujen lopuksi tullut siihen tulokseen että mitä tahansa taikaa siihen sitten tarvitaankaan niin kaikki se on mennyt veljeeni ja minulle ei jäänyt yhtään.

Mä en tajua tuota. Sä vaikutat paljon paremmalta saaliilta (koska et jaa veljesi vastenmielistä arvomaailmaa ja kommunikaatiotapaa), joten kuvittelisin, että ainakin joku kiva nainen olisi sut jostain bongannut ja sinä hänet. 

Vierailija
622/3184 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai samanlaista kohtelua??? Miehet käyvät käsiksi rintoihin, takapuoleen, ehdottelevat törkeyksiä, ja jotkut lähtevät jopa seuraamaan. Ei, mene pois, tai lopeta ei saa miehiä lopettamaan, ei edes aina ne haastattelut ja kiroilut. 

Ette taatusti joudu kokemaan samaa, miehet, kuinnaiset joutuvat.

Tulihan se sieltä... kaikki miehet

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
623/3184 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten "hysteriaa" ei hoidettu lobotomialla vaan lääkäri rauhoitti naisen tyydyttämällä hänet dildolla.

Kannattaa tutustua historiaan.

Todellakin kannattaa tutustua historiaan: Vibraattorien käyttö hysterian hoitoon

Usein siteerataan Rachel Mainesin väitettä (1998), jonka mukaan 1800-luvun lääkärit käyttivät jatkuvasti sähkövibraattoreita stimuloimaan orgasmin naispotilaille hoitaakseen näiden hysteriaa. Kaksi tutkijaa kävi läpi Mainesin kirjan viitteet eikä löytänyt yhdestäkään niistä minkäänlaista todistetta väitteelle. He pitävät Mainesin kirjaa varoittavana esimerkkinä akateemisen laadunvalvonnan epäonnistumisesta.

Kaksi nimetöntä tutkijaa jotka eivät pitäneet Rachelin väitteestä. :). 

Toki sinun to

En ole väittänyt että sitä hoidettiin lobotomialla, annoin sen hyvänä vaihtoehtona. 

Jep jep. Miksi? Mikä siitä tekee hyvän vaihtoehdon?

Vierailija
624/3184 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tääkin ketju hupeni n. 4-6 ihmisen jankkaukseksi. 

hyvää viikonloppua vaan teille kaikille. 

Vierailija
625/3184 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai samanlaista kohtelua??? Miehet käyvät käsiksi rintoihin, takapuoleen, ehdottelevat törkeyksiä, ja jotkut lähtevät jopa seuraamaan. Ei, mene pois, tai lopeta ei saa miehiä lopettamaan, ei edes aina ne haastattelut ja kiroilut. 

Missä tuossa sanotaan kaikki miehet? Ei missään. Ihan oma tulkinta. 

Vierailija
626/3184 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli tiivistettynä ongelma on siinä, että incelit kuvittelevat naisten ajattelevan ja toimivan kuten miehet. 

Eikun ne kertoo meille naisille, miten me ajatellaan, kun ei me naiset itse tiedetä. Ja niiden mielestä kaikki naiset on samanlaisia, ja miehet on aina yksilöitä.

Ovatko nuo incelit nyt kanssasi samassa tilassa? Näetkö heitä paljonkin?

Vierailija
627/3184 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi harmi. 

Minusta pojille pitäisi jo kotona puhua toksisesta maskuliinisuudesta ja karistaa tuollaiset kuvitelmat alkujaan jo pois. 

M46

Vierailija
628/3184 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä tuossa sanotaan kaikki miehet? Ei missään. Ihan oma tulkinta. 

Sitä siinä selvästi tarkoitettiin. Miksi asia olisi muuten nostettu esille tässä asianyhteydessä?

Sanotko että rakentelette olkiukkoja vedoten pienten vähemmistöjen toimintaan?

Vierailija
629/3184 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritä olla vihaamatta miehiä.

Tiedän, mahdotonta teille palstamammoille.

Mistä mä tiedän palstamammoista, olen mies.

ja ihmettelen miksi te roikutte täällä tappiin asti jankkaamassa

Vierailija
630/3184 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voi harmi. 

Minusta pojille pitäisi jo kotona puhua toksisesta maskuliinisuudesta ja karistaa tuollaiset kuvitelmat alkujaan jo pois. 

M46

Onko ongelman laajuus sinusta kovinkin suuri?

Onko miehillä oikeus olla ilman naista vapaaehtoisesti vai onko pariutuminen miehille jokin pakollinen toimenpide?

Vierailija
631/3184 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselle suurimmaksi "suihkuksi" naisista on riittänyt oman veljen touhujen seurailu.

Oma veljeni on impulsiivinen, addiktioihin taipuva(uhkapelit, alkoholi) ja varsinkin humalassa ilkeä ja pikkumainen ihminen(puhuu kaikkea ikävää vanhemmistamme, n**k ereistä, homoista ja myös naisista itsestään).  Ja siitä huolimatta en muista montaakaan aikakautta kun veljeni olisi ollut sinkkuna. 

Itse sen sijaan en kelpaa edes deiteille; parisuhde on yhtä realistinen minulle kuin yksisarviset ja mennikäiset tanssimassa takapihallani. Olen loppujen lopuksi tullut siihen tulokseen että mitä tahansa taikaa siihen sitten tarvitaankaan niin kaikki se on mennyt veljeeni ja minulle ei jäänyt yhtään.

Mä en tajua tuota. Sä vaikutat paljon paremmalta saaliilta (koska et jaa veljesi vastenmielistä arvomaailmaa ja kommunikaatiotapaa), joten kuvittelisin, että ainak

Saaliilta... näin miehiä saa esineellistää eikä ketään kiinnosta. Toksista feminiinisyyttä ja miesvihaa.

Vierailija
632/3184 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset vois vaan tunnustaa tämän asian että komeimmat miehet panee suurimman osan naisista.

Tämäpä se vasta heitä harmittaakin, auts!

Kyllä. Palstan syrjäytyneet incelmiehet joutuvat ihan itse vatkaamaan ja tyydyttämään itsensä, ja käymään tyhjään sänkyyn nukkumaan. Me palstanaiset menemme sen sijaan Chadien pantavaksi. 

Te ette todellakaan mene mihinkään! :D Kotona vain istutte. :D

Koittaisit ny päättää, vietetäänkö me rietasta elämää teidän mielikuvamiesten kanssa vai tavallista arkea kotona, töissä ja harrastuksissa.

Vierailija
633/3184 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietysti saat identifioitua miten haluat.

Vierailija
634/3184 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muijat luulevat itsestään liikoja.

Vierailija
635/3184 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen verran pitää nyt puolustella inkkeleitä tässä (vaikka ketjussa muuten olenkin vastakkaisella "puolella"), että on mullakin yks tai kaks kaveria, jotka ainakin nuoruudessa oli tosi tylyjä iskemään tuleville miehille. Tai oikeastaan niin, että jos mies tunki tuhannen päissään kysymättä seuraan, niin silloin vittuilivat kunnolla. Jos taas oli muuten kohtelias, niin silleen tympeästi sanoivat ei kiitos. Eli joo, niitäkin on, mutta kyllä suurin osa naisista on kohteliaita ja ystävällisiä. Tai ainakin oli silloin 20v sitten. Tietysti mieleen jää aina ne ikävimmät kokemukset, niinhän se on kaikessa.

Kiinnitin itsekin huomiota asiaan joskus. Jotkut ihmiset ovat kyllä tylyjä.

Mitä ihmeen nössöjä ne "miehet" oli? Tuollaista v*ttuilevaa muijaa lyödään

Samaa mäkin ihmettelen. Mun aikoina naista naamaan lyövä mies olisi heitetty niskaperseotteella baarista pihalle ja läpsitty siellä järkiinsä. No, paremmat ajat.

Mikä baari? DTM? Gambrini? Man's Street? "Läpsitty"! No sen kyllä uskon.🌈🌈🌈

Vierailija
636/3184 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämähän se teidän saatanan jankkaajien ongelma onkin. Kaikki mikä vahvistaa omia harhoja on ol ja kaikki muu on varmaan vääristeltyä paskaa. 

Vierailija
637/3184 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämähän se teidän saatanan jankkaajien ongelma onkin. Kaikki mikä vahvistaa omia harhoja on ol ja kaikki muu on varmaan vääristeltyä paskaa. 

ok Maire

Vierailija
638/3184 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koittakaa pojat nyt miehistyä. Ei ole järkevää käyttää koko elämää johonkin nysväämiseen ja murehtimiseen. Keksikää mielenkiintoista tekemistä, hankkikaa hyviä ystäviä ja ihmissuhteita ja heittäkää netin nysväpalstat pois. 

Vierailija
639/3184 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testosteroni korvaushoidon alettua (ihan lääketieteellisillä annoksilla ja veripitoisuuksilla) kehoni muuttui lyhyessä ajassa melko radikaalisti. Jo vuosien salipuurtaminrn alkoi yhtäkkiä näkyä. Lantio kapeni n. 10 cm ( jos yritin sitä aiemmin ns. laihduttamalla, niin vähätkin lihakset sulivat ja mahaläski jäi silti) ja rintakehä kasvoi 5 cm. Housut putoo ja paidat kiristää ja verisuonet pullottaa hauiksissa.Hartiat leveni ja niska paksuutui ja pakarat pyöristyi vaikka en edes niitä kovin kohdennetusti treenaa.

Naisten huomiossa tapahtui uskomaton muutos, ennen olin täysin ilmaa, nyt huomaan yhä useamman naisen katsovan minua.

Ihan vaan tälläinen yksittäiskokemus.

Vierailija
640/3184 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni on aika helppoa olla tällainen Chad.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän