Chad-miehet vievät naiset, uskoo yhä useampi nuorukainen
Hän on komea, itsevarma, atleettinen ja nauttii naisten suosiosta.
Tällainen on Chad, joka edustaa nykyajan menestyvää miestä.
Chad ei ole oikea ihminen, vaan ihannemiehestä leviävä meemi, eli netissä kiertämään lähtenyt ilmiö.
Silti yhä useampi nuori mies näyttäisi uskovan väitteisiin, joiden mukaan naisia kiinnostaisivat vain niin sanotut Chad-miehet.
Joistakin voi tuntua, että treffimarkkinoilla pitäisi olla yli-ihminen ja supermies, että pystyy menestymään. Mutta hyvin monenlaiset miehet ovat menestyneet, Pitkänen sanoo.
Sosiaalisessa mediassa leviävät myös tarkat neuvot siitä, miten voi yrittää muuttua Chad-hahmon tapaiseksi lihaskimpuksi.
Viime vuoden aikana suosituksi noussutta trendiä kutsutaan nimellä looksmaxxing.
Kommentit (3184)
Itselle suurimmaksi "suihkuksi" naisista on riittänyt oman veljen touhujen seurailu.
Oma veljeni on impulsiivinen, addiktioihin taipuva(uhkapelit, alkoholi) ja varsinkin humalassa ilkeä ja pikkumainen ihminen(puhuu kaikkea ikävää vanhemmistamme, n**k ereistä, homoista ja myös naisista itsestään). Ja siitä huolimatta en muista montaakaan aikakautta kun veljeni olisi ollut sinkkuna.
Itse sen sijaan en kelpaa edes deiteille; parisuhde on yhtä realistinen minulle kuin yksisarviset ja mennikäiset tanssimassa takapihallani. Olen loppujen lopuksi tullut siihen tulokseen että mitä tahansa taikaa siihen sitten tarvitaankaan niin kaikki se on mennyt veljeeni ja minulle ei jäänyt yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Kun on naisia tullut seurattua, niin kyllä sen huomaa minkälaisista miehistä naiset tykkäävät. Jos arvaa että miehekkään oloisella miehellä on kysyntää niin ei yleensä väärin mene. Tokihan nämä femiiniset voi myöskin kelvata mutta syy siihen on nättiys/komeus. Ainakun on puhetta naisten mies suosikeista niin se miehen näkö ei yleensä minua yllätä. Pituus, fyysinen koko, ulkönäkö, näitä yleisempiä.
Kuinka selität Hjallis Harkimon flaksin naisten suhteen? Hjalliksella ottajia olisi aina ollut enemmän kuin aikaa tai voimia. Eikä ole mikään bodattu laatikkoleuka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä baarissa olen nähnyt, niin ne torjutuksi tulemiset johtuu siitä, että nörtti/outopoika yrittää lähestyä baarin kauneimpia naisia. Ja tästä sitten kehittyy huono itsetunto, kun vastaus on tietysti aina ei. Kannattaa lähestyä niitä joita muut ei lähesty, niin ei tule torjuntoja aina!
Tämä. 20-30 -vuotiaana kävin paljon ulkona tyttöporukalla. Yksi meistä oli silmiinpistävän kaunis ja laiha. Kas kummaa, joka ilta noin viisi miestä incelistä chadiin kävi yrittämässä tätä kauneinta kukkasta, jolla tietysti oli jo rikas ja komea poikkis kotona odottamassa. Me tavikset saimme yleensä tyytyä toistemme seuraan.
Ja ketä te lähestyitte?
Muutama ekstrovertimpi lähestyi aika innokkaasti tiskillä miehiä vähän laidasta laitaan. Pikkuhiljaa kaikille löytyi toki tavalla tai toisella joku pysyvämpi ainakin joksikin aikaa. Vähemmistölle netistä. Ja ihan semmoisia tavallisen näköisiä miehiä löydettiin. Nyt parin vuoden päästä ei jaksa enää roikkua baarissa, nettiin jos tulee uusi kierros.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tehdään ensin sulle, kirveellä, saat olla koe-eläin.
Kyllä sitä on tehty ihmisille jo niin paljon, että ihan turvallinen toimenpide sinulle. Pääset tuskastasi ja naisvihastasi sekä himoistasi.
Ihanaa miesvihaa.
Juurihan opimme, että tämä ei ole miesvihaa, koska kaikki miehet eivät ole inkkeleitä. Ei siis pidä yleistää.
Mistä tiedät hänet inkkeliksi?
Koska kyseinen lobotomiakeskustelu kohdistui erityisesti inkkeleihin ja henkilö reagoi vahvasti ehdotukseen koska ei pitänyt ehdotuksesta. Näin ollen oletan hänet inkkeliksi. Ikävä että foorumin lainaustoiminto ontuu, joten siksi ke
Kohdun poiston latinankielinen diagnoosi on hysterectomia, juontaa juurensa niistä ajoista, kun lähes kaikki naisten vaivat, olivat ne ditten fyysisiä tai psyykkisiä, johtuivat naisten hysteriast, jokasai alkunsa kohdusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun on naisia tullut seurattua, niin kyllä sen huomaa minkälaisista miehistä naiset tykkäävät. Jos arvaa että miehekkään oloisella miehellä on kysyntää niin ei yleensä väärin mene. Tokihan nämä femiiniset voi myöskin kelvata mutta syy siihen on nättiys/komeus. Ainakun on puhetta naisten mies suosikeista niin se miehen näkö ei yleensä minua yllätä. Pituus, fyysinen koko, ulkönäkö, näitä yleisempiä.
Kuinka selität Hjallis Harkimon flaksin naisten suhteen? Hjalliksella ottajia olisi aina ollut enemmän kuin aikaa tai voimia. Eikä ole mikään bodattu laatikkoleuka.
Rahaa. Supliikkimies.
Vierailija kirjoitti:
Itselle suurimmaksi "suihkuksi" naisista on riittänyt oman veljen touhujen seurailu.
Oma veljeni on impulsiivinen, addiktioihin taipuva(uhkapelit, alkoholi) ja varsinkin humalassa ilkeä ja pikkumainen ihminen(puhuu kaikkea ikävää vanhemmistamme, n**k ereistä, homoista ja myös naisista itsestään). Ja siitä huolimatta en muista montaakaan aikakautta kun veljeni olisi ollut sinkkuna.
Itse sen sijaan en kelpaa edes deiteille; parisuhde on yhtä realistinen minulle kuin yksisarviset ja mennikäiset tanssimassa takapihallani. Olen loppujen lopuksi tullut siihen tulokseen että mitä tahansa taikaa siihen sitten tarvitaankaan niin kaikki se on mennyt veljeeni ja minulle ei jäänyt yhtään.
Haluaisitko todella sellaisen naisen, joka katselee veljesi kaltaista miestä? Ei kukaan henkisesti normaali nainen ala suhteeseen sairaan addiktin kanssa, joka haukkuu ja alistaa. Tai ainakin suhde loppuu pikaiseen. Toki mt-tapaukset hakevat kaltaistaan seuraa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No money no honey. Keskituloilla ei pitkälle pötkitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Status ja varallisuus kompensoi kummasti.
Ihan sama kun ihmettelisit Hugh Hefnerin "menestystä" naisten parissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen tasoon vaikuttaa ulkonäön lisäksi status työelämässä ja koulutustaso eli toisin sanoen raha.
Naisen tasoon vaikuttaa ulkonäkö,luonne,nuorekkuus ja arvot.
Hassua sinällään että naisille on ihan sama minkälainen luonne miehellä on jos mies on komea ja hyvätuloinen.
Jos Hjallis olisi tavis eli vaikka rekkamies tai raksamies niin ei se naisia juurikaan saisi vaan se olisi alhaista tasoa, nyt hjallis on tasokas.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Ehkä et näe itseäsi realistisesti. Ja olekaan todellisuudessa yhtä mukava ja kiva kuin luulet olevasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä baarissa olen nähnyt, niin ne torjutuksi tulemiset johtuu siitä, että nörtti/outopoika yrittää lähestyä baarin kauneimpia naisia. Ja tästä sitten kehittyy huono itsetunto, kun vastaus on tietysti aina ei. Kannattaa lähestyä niitä joita muut ei lähesty, niin ei tule torjuntoja aina!
Tämä. 20-30 -vuotiaana kävin paljon ulkona tyttöporukalla. Yksi meistä oli silmiinpistävän kaunis ja laiha. Kas kummaa, joka ilta noin viisi miestä incelistä chadiin kävi yrittämässä tätä kauneinta kukkasta, jolla tietysti oli jo rikas ja komea poikkis kotona odottamassa. Me tavikset saimme yleensä tyytyä toistemme seuraan.
Ja ketä te lähestyitte?
Muutama ekstrovertimpi lähestyi aika innokkaasti tiskillä miehiä vähän laidasta laitaan.
Väitit että te tavikset saitte tyytyä toistenne seuraan. Sekö ei siis pitänyt paikkaansa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen verran pitää nyt puolustella inkkeleitä tässä (vaikka ketjussa muuten olenkin vastakkaisella "puolella"), että on mullakin yks tai kaks kaveria, jotka ainakin nuoruudessa oli tosi tylyjä iskemään tuleville miehille. Tai oikeastaan niin, että jos mies tunki tuhannen päissään kysymättä seuraan, niin silloin vittuilivat kunnolla. Jos taas oli muuten kohtelias, niin silleen tympeästi sanoivat ei kiitos. Eli joo, niitäkin on, mutta kyllä suurin osa naisista on kohteliaita ja ystävällisiä. Tai ainakin oli silloin 20v sitten. Tietysti mieleen jää aina ne ikävimmät kokemukset, niinhän se on kaikessa.
Kiinnitin itsekin huomiota asiaan joskus. Jotkut ihmiset ovat kyllä tylyjä.
Mitä ihmeen nössöjä ne "miehet" oli? Tuollaista v*ttuilevaa muijaa lyödään naamaan pari kertaa niin kyllä hiljenee. Ja muut pit
Sulla on isoja ongelmia päässä.. hae oikeasti apua..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakkaat incelit. Ei teidän elämänne ja kokemuksenne mitenkään eroa rumien tyttöjen kokemuksista. Torjuntaa ja pilkkaa.
Heh
Ketä naiset muka lähestyy? Eikö se Chad lähestynyt vaikka kuinka annoit luvan silmilläsi?
Kyllä naisetkin joskus tekevät alotteita.
Minä ainakin sain nuorena osakseni naurua, pilkkaa, oksennusääniä, väistämistä inhon ilmein kauemmaksi "hyi s@@tana"- huudon kera, nimitelty vaikka miksi. Ihan normaalia nuoren naisen elämää, ellei ole syntynyt kaunottareksi.
Muistelepa nyt ihan rehellisesti miten pojat suhtautuivat niihin vähemmän kauniisiin tyttöihin. Tuotahan se oli.
Ai samanlaista kohtelua??? Miehet käyvät käsiksi rintoihin, takapuoleen, ehdottelevat törkeyksiä, ja jotkut lähtevät jopa seuraamaan. Ei, mene pois, tai lopeta ei saa miehiä lopettamaan, ei edes aina ne haastattelut ja kiroilut.
Ette taatusti joudu kokemaan samaa, miehet, kuinnaiset joutuvat.
Jep jep, niin sitä spinnattiin taas.
Naiset tosin lehtijuttujen mukaan tarjoavat alaikäisille rahaa seksistä. Samaten taksikuskit ja portsarit saa törkeää kohtelua humalaisilta naisilta. Jos kuski ei lämpene, syystetään raiskauksesta joka sitten todetaan valheeksi taksin nauhoja tarkastettaessa.
Vierailija kirjoitti:
Sen verran pitää nyt puolustella inkkeleitä tässä (vaikka ketjussa muuten olenkin vastakkaisella "puolella"), että on mullakin yks tai kaks kaveria, jotka ainakin nuoruudessa oli tosi tylyjä iskemään tuleville miehille. Tai oikeastaan niin, että jos mies tunki tuhannen päissään kysymättä seuraan, niin silloin vittuilivat kunnolla. Jos taas oli muuten kohtelias, niin silleen tympeästi sanoivat ei kiitos. Eli joo, niitäkin on, mutta kyllä suurin osa naisista on kohteliaita ja ystävällisiä. Tai ainakin oli silloin 20v sitten. Tietysti mieleen jää aina ne ikävimmät kokemukset, niinhän se on kaikessa.
Tällaisia havaintoja kanssasisarista on jonkin verran itselläkin, ja nainen olen. Kerran sanoin kaverille, että "eihän tuo ollu sulle mitenkään ilkeä, miks sä oot sille". Ei osannu vastata, oli tullut tavaksi.
Itse ainakin ensin koetan kohteliaasti tyyliin "Kiitos kohteliaisuudesta, mut en nyt lähde mihinkään /mulla on jo seuraa tms." Ei ole tullut paljoa haukkuja sen jälkeen ainakaan suht selvinpäin olevilta.
(Tosin olen jo 40 ylittänyt enkä paljoa käy baareissa, joten ehkä meno on puolin ja toisin raaistunut, mikä on sääli.)
Veljeni naiset olivat todella mukavia, sehän tässä varmaan eniten riepookin.
En sanoisi häntä mt-tapaukseksi, "narsisti" voisi olla lähempänä totuutta. Joka tapauksessa mielestäni Suomessa on paljon veljeni kaltaisia miehiä(jopa poliittiseksi puolueeksi asti). Tiedän että monet muutkin tietävät ja tunnistavat omasta elämästään tämän miestyypin.
Off topiccina:
Se, onko joku h u o r a vai ei, sillä ei ole mitään tekemistä sukupuolen kanssa. Moni mies on tajuamattaan ilmainen h u o r a eli ne joilla on paljon irtoseksiä.
Mutta joo, huvittavaa että toiset miehet pitävät huo raavaa miestä jonain alfana mutta huo raava nainen on halveksunnan ja pilkan kohde :D
Huo raaval la miehellä ei todellakaan ole varaa tuomita samoin käyttäytyvää naista eikä kuvitella olevansa näiden yläpuolella
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeen nössöjä ne "miehet" oli? Tuollaista v*ttuilevaa muijaa lyödään naamaan pari kertaa niin kyllä hiljenee. Ja muut pit
Samaa mäkin ihmettelen. Mun aikoina naista naamaan lyövä mies olisi heitetty niskaperseotteella baarista pihalle ja läpsitty siellä järkiinsä. No, paremmat ajat.
Vierailija kirjoitti:
Naisten "hysteriaa" ei hoidettu lobotomialla vaan lääkäri rauhoitti naisen tyydyttämällä hänet dildolla.
Kannattaa tutustua historiaan.
Todellakin kannattaa tutustua historiaan: Vibraattorien käyttö hysterian hoitoon
Usein siteerataan Rachel Mainesin väitettä (1998), jonka mukaan 1800-luvun lääkärit käyttivät jatkuvasti sähkövibraattoreita stimuloimaan orgasmin naispotilaille hoitaakseen näiden hysteriaa. Kaksi tutkijaa kävi läpi Mainesin kirjan viitteet eikä löytänyt yhdestäkään niistä minkäänlaista todistetta väitteelle. He pitävät Mainesin kirjaa varoittavana esimerkkinä akateemisen laadunvalvonnan epäonnistumisesta.
Kaksi nimetöntä tutkijaa jotka eivät pitäneet Rachelin väitteestä. :).
Toki sinun totuutesi on se oikea, koska se sopii agendaasi.
No, hoidettiinko hysteriaa lobotomialla? Senkö sun kaksi tutkijaa todisti? Laita lähteet.
Nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä et näe itseäsi realistisesti. Ja olekaan todellisuudessa yhtä mukava ja kiva kuin luulet olevasi.
Voi olla. Jotain vikaahan minussa on pakko olla.