Chad-miehet vievät naiset, uskoo yhä useampi nuorukainen
Hän on komea, itsevarma, atleettinen ja nauttii naisten suosiosta.
Tällainen on Chad, joka edustaa nykyajan menestyvää miestä.
Chad ei ole oikea ihminen, vaan ihannemiehestä leviävä meemi, eli netissä kiertämään lähtenyt ilmiö.
Silti yhä useampi nuori mies näyttäisi uskovan väitteisiin, joiden mukaan naisia kiinnostaisivat vain niin sanotut Chad-miehet.
Joistakin voi tuntua, että treffimarkkinoilla pitäisi olla yli-ihminen ja supermies, että pystyy menestymään. Mutta hyvin monenlaiset miehet ovat menestyneet, Pitkänen sanoo.
Sosiaalisessa mediassa leviävät myös tarkat neuvot siitä, miten voi yrittää muuttua Chad-hahmon tapaiseksi lihaskimpuksi.
Viime vuoden aikana suosituksi noussutta trendiä kutsutaan nimellä looksmaxxing.
Kommentit (3184)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Inkkel1en mielestä he ovat jo hävinneet tämän mystisen kilpailun naisista. He eivät halua tavallista Tiinaa tai Annia, he haluavat sen saman Instabeiben kuin muutkin. Koska instabeibei haluaa tasoisensa miehen, syy on tietysti kaikissa naisissa eikä siinä, että joku mies on nyt häntä miellyttävämpä valinta tälle naiselle.
He haluavat vain kauniin nuken vierelle, eivät oikeaa ihmistä, ja suuttuvat, kun nukeilla onkin oma tahto ja ne menevät niiden miesten luo, keiden luo he haluavat mennä.
Tää on näissä palstanaisissa koominen piirre...
Chad on pelkkää huuhaata näiden mielestä. Ei totuutta nimeksikään.
Instabeibit sen sijaan... ne on oikeita. Kaikki miehet haluaa just niitä.
Eipä siinä, kertoo kaiken tarvittavan suomalaisen naisen tasosta.
Nyt on menny hiekkaa es
Minäkin olen nähnyt lukemattomia instabeibejä, vaikka en ole edes somessa. Roskalehdet tyrkyttää niitä silti feediin, vaikken haluaisi... N.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää, kun joka paikassa jauhetaan miten naiset saa kehuja ja matcheja tinderissä.
Mun ulkonäköä ei ole kehuttu koskaan, ei miesten eikä naisten toimesta.
Tinderissä ei tule matchejä eikä kehuja.
En ole koskaan seurustellut, koska ketään ei ole kiinnostanut.
Missäköhän on vika, kun tuolla kaikenlaiset naiset seurustelevat ja kelpaavat miehille, mutta minä en.
En kelpaa duunareille, en työttömille enkä päihdeongelmaisille. Jos joku mainitsee jotain jostakin rimasta.
Ongelmasi on sama kuin useimmilla incel miehillä: et ole riittävän hyvännäköinen.
Minä tunnen yhden, jonka puheista paistaa, että hän on yksi inceleistä... Hän on ihan hyvännäköinen mies, mutta hänen katkeruutensa ja uhriutumisensa pesän puutteessa tekee hänestä erittäin luotaantyöntävän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää, kun joka paikassa jauhetaan miten naiset saa kehuja ja matcheja tinderissä.
Missäköhän on vika, kun tuolla kaikenlaiset naiset seurustelevat ja kelpaavat miehille, mutta minä en.
En kelpaa duunareille, en työttömille enkä päihdeongelmaisille. Jos joku mainitsee jotain jostakin rimasta.
Ongelmasi on sama kuin useimmilla incel miehillä: et ole riittävän hyvännäköinen.
Minä tunnen yhden, jonka puheista paistaa, että hän on yksi inceleistä... Hän on ihan hyvännäköinen mies, mutta hänen katkeruutensa ja uhriutumisensa pesän puutteessa tekee hänestä erittäin lu
Mä olen töiden kautta tutustunut kahteen inceliin. Molemmat on keskimääräistä vähän rumempia miehiä, ja aika hinteliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä tunnen yhden, jonka puheista paistaa, että hän on yksi inceleistä... Hän on ihan hyvännäköinen mies, mutta hänen katkeruutensa ja uhriutumi
Taisin tavata kymmeniä inceleitä entisen työni puitteissa. Hankalaa oli heille saada sanaa suustaan ja hygieniakin vähän niin ja näin.
Venäjän armeija on rikollinen rivisotilaista ylipäällikköön (joka on pedo), järjen köyhyyttä rinnastaa esim. jokin pohjoismaiden armeija siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, että joku tunnustaa. Siitä puoli pistettä.
Eripuran aiheuttaminen suomalaisten keskuuteen onkin yksi hybridisodan tavoite. Aiheella ei ole väliä.
Siis tunnustin käskeneeni R-trollin mennä sinne rikollisvaltioonsa, kun se levitti täällä valheita suomalaisista veteraaneista. Et tainnut käsittää kuka täällä käy hybridisotaa?
Sinähän tässä käyt propagandasotaa näkymätöntä vihollista vastaan, kun yksi trollausketju ei näy riittävän. Kukaan muu täällä ei jauha sotapropagandaa kuin sinä itse. Näinhän siinä käy kun sairaalla ei ole sairaudentuntoa.
Eri
Sinä olet joukkom ** haavan valtion hyödyllinen i** ootti. Kiihotut ilmeisesti siitä väkivallasta mitä rokollisvaltio kohdistaa siviileihin.
Vierailija kirjoitti:
Muistan nuoruudessa kuinka eräs incel muuttui onnen kantamoisella chadiksi. Muodonmuutos tapahtui parissa vuodessa.
Oli ysiluokalla varsinainen nyhverö ja sellainen halveksittu tapaus. Kävi kuitenkin niin että koulun chad alensi itsensä tämän kanssa. Kukaan ei varmasti olisi ajatellut että on riski kiusata nyhveröä. Kävi niin että nyhverö pisti onnella pataan chadia.
Parissa vuodessa tästä toivottomasta tapauksesta muodostui chad chadin tilalle.
Lukiossa hän oli jo täysin chad. Olin todistamassa tätä tapahtumaa. Tappelusta en kerro sen enempää kuin että onnea oli matkassa paljon ja chad hävisi suuren joukon todistamana.
Parissa vuodessa tämä toinen poika kasvoi pituutta ja leukaa suunnattomasti.
Uskon vahvasti että tapahtuma sai hänessä käyntiin hormonaalisen herätyksen. Luonto ylensi hänet korkeimpaan a-luokkaan.
Hän on tänäpäivänäkin 100% chad.
Jokaisella poj
Jos voitat chadin tappelussa, niin sinut ylennetään chadiksi.
Tällä palstalla on yli 90 % kirjoittajista naisia. Peloittavia ovat heidän näkemyksensä maailmanpolittikasta. Kovasti saa diktatoorinen roistovaltio ymmärrystä.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin haluan chadiksi chadin paikalle!
Sota demokratisoi koko tilanteen.
Jokaisella on mahdollisuus sodassa tulla chadiksi. Tule sota tule, tule jo.
Olemme valmiit sotaan. Sota on mahdollisuus.
Vierailija kirjoitti:
Inkkel1en mielestä he ovat jo hävinneet tämän mystisen kilpailun naisista. He eivät halua tavallista Tiinaa tai Annia, he haluavat sen saman Instabeiben kuin muutkin. Koska instabeibei haluaa tasoisensa miehen, syy on tietysti kaikissa naisissa eikä siinä, että joku mies on nyt häntä miellyttävämpä valinta tälle naiselle.
He haluavat vain kauniin nuken vierelle, eivät oikeaa ihmistä, ja suuttuvat, kun nukeilla onkin oma tahto ja ne menevät niiden miesten luo, keiden luo he haluavat mennä.
Incelit on henkisesti kommunisteja.
Kommunistit haluaa kaikille saman määrän omaisuutta, niin inelssit haluaa samat instabeibet kaikille tasa-arvoisesti.
Kommunismia parhaimmillaan. Inceliys on punavihreä aate.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessahan oli seksinukkebordelli. Se joutui lopettamaan, kun miehet raivoissaan repi nuket kappaleiksi. Olisi luullut, että sille olisi ollut kysyntää ja se olisi ollut miesomistajalleen kultakaivos, mutta ei.
Ne asiakkaat oli 99% itänaapurista
No jos mennään venäläisiin miehiin ja venäläiseen parisuhdekulttuuriin, niin Venäjällä miehen tehtävä on elättää vaimo ja perhe. Seurustelun aikana mies maksaa naisen treffit, tuo kukkia, antaa lahjoja. Parisuhteessa katsoo, että nainen saa kaiken tarvitsemansa eikä itke, että nainen menee nyt parturiin, käy kasv
Feministit valehtelevat kaikesta mistä pystyvät ja mistä eivät pysty he tekevät saman kuin marxistit eli määrittelevät sanat uudelleen tukemaan teoriaansa. Feminismi on yhteiskunnan tuhoamiseen tarkoitettu ase ja feministit halveksittavia kapinallisia.
Vierailija kirjoitti:
Muistan nuoruudessa kuinka eräs incel muuttui onnen kantamoisella chadiksi. Muodonmuutos tapahtui parissa vuodessa.
Oli ysiluokalla varsinainen nyhverö ja sellainen halveksittu tapaus. Kävi kuitenkin niin että koulun chad alensi itsensä tämän kanssa. Kukaan ei varmasti olisi ajatellut että on riski kiusata nyhveröä. Kävi niin että nyhverö pisti onnella pataan chadia.
Lukiossa hän oli jo täysin chad. Olin todistamassa tätä tapahtumaa. Tappelusta en kerro sen enempää kuin että onnea oli matkassa paljon ja chad hävisi suuren joukon todistamana.
Uskon vahvasti että tapahtuma sai hänessä käyntiin hormonaalisen herätyksen. Luonto ylensi hänet korkeimpaan a-luokkaan.
Hän on tänäpäivänäkin 100% chad.
Jokaisella poj
Jokaisella pojalla on mahdollisuus maaliin jalkapallopelissä.
Se yksi maali pelissä muutti koko mun elämän ja voin tosiaan sanoa että siinä murrosiäsä se maali käynnisti mussa jonkinlaisen chad-geenien heräämisen.
Mulle se pelin maali oli käännepiste chadiyteen.
Jokaisella pojalla on mahdollisuus saada maali ja onnistua elämässään, jos tarpeeksi potkii. Yksi maali voi herättää leukaperissä leukalinjageenien heräämisen vuosituhansien takaa. Tarvitaan onnistuminen ja lauman huomio sekä kunnian osoitukset onnistuneesta maalista.
Vierailija kirjoitti:
Tällä palstalla on yli 90 % kirjoittajista naisia. Peloittavia ovat heidän näkemyksensä maailmanpolittikasta. Kovasti saa diktatoorinen roistovaltio ymmärrystä.
Kun meillä oli nainen ylipäällikkönä, puolustusta heikennettiin (miinat). Lisäksi nainen poseerasi jatkuvasti Kremlin pedon (on siis pedo) kanssa. Ihan kuin se pedo olisi ollut sen handleri. Oliko hölmöyteen syynä naiseus vai punaisuus? Vai molemmat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on tänäpäivänäkin
Olisi kiinnostavaa miten koululiikunta voisi kehittää jokaisesta pojasta chadin tuomalla pojille onnistumisen kokemuksia hyvässä laumahengessä.
Tämä on minusta unhoitettu asia koululiikunnassa. Jokaiselle onnistumisia ja se voi käynnistää chad-geenien heräämisen.
Minkälainen ihanteellinen sosialistinen yhteiskunta meillä olisi, jos jokainen olisi chad ja instabeibe viritetty huippuunsa. Eikä kenelläkään olisi paha mieli, koska jokaisella olisi saman verran sitä itseään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko näillä chadeista höpisevillä peräkammarin pojilla joku pakkomielle isoihin leukoihin?
Johtuuko se sarjakuvamaailmasta, jossa miespuolisille supersankareille on piirretty neliöpää jättileualla?
No mistä muualtakaan? Hollywood-viihteellä voi olla kans osansa, mutta ei siinäkään ole superleukoja. Supersankareistakin elokuvien Spider man, Tony Stark/Ironman ja Muurahaismies ovat nörttejä ja pikemminkin hoikkia kuin lihaksikkaita. Toisaalta Batman ja Teräsmies on näitä leukamiehiä.
Taitaa teillä palstanartuillakin olla omat pakkomielteenne. Instamallit isoine tisseineen ja perseineen tulee nopeasti mieleen. Eihän teillä ole muuta mielessä kun silmät kiimasta kiiluen selitätte mistä miehet pitävät.
Vierailija kirjoitti:
Eiku sellainen vauva-palstalla valittava naisia mollaava mies olis aika saalis!
Samanlainen saalis se on kuin sinäkin, joka haukut täällä miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, että joku tunnustaa. Siitä puoli pistettä.
Eripuran aiheuttaminen suomalaisten keskuuteen onkin yksi hybridisodan tavoite. Aiheella ei ole väliä.
Siis tunnustin käskeneeni R-trollin mennä sinne rikollisvaltioonsa, kun se levitti täällä valheita suomalaisista veteraaneista. Et tainnut käsittää kuka täällä käy hybridisotaa?
Isäni oli veteraani ja kertoi joutuneensa katselemaan vierestä, kun sotilaat kiduttivat naisen kuoliaaksi. Ei uskaltanut mennä väliin. Sotilaat tekevät aina pahojaan, oli kansa mikä tahansa.
Varmasti kertoi.
Mutta toivottavasti näin tosiaan tapahtui. Yksi nainen vähemmän maailmassa tekee siitä hieman paremman paikan elää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei sisko mä ymmärrän sua. Mulla on ihan sama juttu.
Pitäiskö meidän perustaa joku hyljeksittyjen naisten oma kerho? Voitaisiin kehua siellä toisiamme ja tsempata.
Olen pahoillani, että sulla on tällanen kokemus. Mä tiedän miltä se tuntuu.
Teillä on jo oma kerho. Olette inceleitä.
Termin keksi nainen itseään ja kaltaisiaan varten, eli juuri teitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin kuule ihan varmana vakuuttaa, että jos minä laitan Instaan kuvan, siihen ei tule miehiä kuolaamaan ja kehumaan :D Sehän olisikin hauskaa, että miehet ympäri maailmaa innosta puhkien laittelevat kuolaviestejä minun tuulipukukuvaan tuolta lenkiltä, kauniissa syysmaisemassa, tukka huitaisten ponnarilla.
Ai joo, paitsi en olekaan nainen. Sori. Unohdin, että naiseus loppuu 25.ikävuoteen.
Mutta naisilta saat, ja se tuntuu hyvältä, eikö? Miehet eivät juurikaan saa kehuja keneltäkään, ellei ole poikkeuksellisen hyvännäköinen niin saattaa tulla kehuja naisilta.
Mikseivät miehet kehu toisiaan?
Joku vielä luulisi että tykkää kaverista "silleen" j
Toksisen maskuliinisuuden kulttuuri tekee tätä hallaa miehille niin hirvittävän monella tasolla. Edes kaverillisesti ja reilusti ei voi kehua toista. Voi korkeintaan sanoa, että oot hyvä jätkä.
Japanissa on erilainen kulttuuri vaikka sekin on tosi patriarkaalinen. Siellä on OK teinipoikien istua sylikkäin, roikkua toistensa käsivarsissa, kehua toisiaan, halailla ja tsempata toisiaan. Ehkä uusi sukupolvi suomalaisia kasvaisi tällaiseen samaan joviaaliin käytökseen eikä sitä pidettäisi kummallisena.
Mikä estikään naisia kehumasta? Ai niin, ei kuulu tapoihinne.
Taitaa olla toksista feminiinisyyttä.
Tämä.
Nytkin ukrainalaiset sotilaat rais kaa ja kiduttaa ihmisiä minkä ehtii, mutta ei siitä tietenkään saa puhua missään, kun pitää esittää että ovat jotenkin jalompia ihmisiä kuin muut.
Totuus tulee sitten aikanaan ilmi, kun asioista saa taas puhua. Tai sitten se lakaistaan maton alle ikuisiksi ajoiksi, kuten lakaistaan monien maiden hirmuteot. Vain venäläisiä saa vapaasti syyttää mistö hyvänsä, jopa muidenkin rikoksista.
Ihan kuin koulukiusaamista isommassa mittakaavassa.