Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Chad-miehet vievät naiset, uskoo yhä useampi nuorukainen

Vierailija
07.09.2024 |

Hän on komea, itsevarma, atleettinen ja nauttii naisten suosiosta.

Tällainen on Chad, joka edustaa nykyajan menestyvää miestä.

Chad ei ole oikea ihminen, vaan ihannemiehestä leviävä meemi, eli netissä kiertämään lähtenyt ilmiö.

Silti yhä useampi nuori mies näyttäisi uskovan väitteisiin, joiden mukaan naisia kiinnostaisivat vain niin sanotut Chad-miehet.

Joistakin voi tuntua, että treffimarkkinoilla pitäisi olla yli-ihminen ja supermies, että pystyy menestymään. Mutta hyvin monenlaiset miehet ovat menestyneet, Pitkänen sanoo.

Sosiaalisessa mediassa leviävät myös tarkat neuvot siitä, miten voi yrittää muuttua Chad-hahmon tapaiseksi lihaskimpuksi.

Viime vuoden aikana suosituksi noussutta trendiä kutsutaan nimellä looksmaxxing.

https://yle.fi/a/74-20105798

Kommentit (3184)

Vierailija
2741/3184 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää, kun joka paikassa jauhetaan miten naiset saa kehuja ja matcheja tinderissä.

Mun ulkonäköä ei ole kehuttu koskaan, ei miesten eikä naisten toimesta.

Tinderissä ei tule matchejä eikä kehuja.

En ole koskaan seurustellut, koska ketään ei ole kiinnostanut.

Missäköhän on vika, kun tuolla kaikenlaiset naiset seurustelevat ja kelpaavat miehille, mutta minä en.

En kelpaa duunareille, en työttömille enkä päihdeongelmaisille. Jos joku mainitsee jotain jostakin rimasta.

Ongelmasi on sama kuin useimmilla incel miehillä: et ole riittävän hyvännäköinen. 

Vierailija
2742/3184 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiku sellainen vauva-palstalla valittava naisia mollaava mies olis aika saalis!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2743/3184 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet voi ihan vapaasti yhdessä päättää, että he ovat tekemisissä vain mukavien naisten kanssa. Ehkäpä joku miesjärjestö voisi ottaa tuosta vastuun ja pistää kampanjan pystyyn? Jokaiselle miehelle voisi laittaa vaikka kirjeen ja kertoa kampanjan tarkoituksen. Sitten ilkeät naiset jäisi yksin.

Uutinen (taas kerran):

Miehet ovat jo päättäneet. Suurin osa alle 35v miehistä on sinkkuja, ilman aikomustakaan hankkia parisuhdetta tai edes seksisuhdetta. Tämä heidän omien vastaustensa mukaan. He ovat parisuhdemarkkinoiden ulkopuolella, sillä riskit ovat liian suuret mahdollisiin hyötyihin verrattuna.

Kyse ei ole pelkästään ilkeistä naisista, kuten ivallisesti asian ilmaiset. Kyse on siitä, ettei mies voi tietää kuka nainen on vain lapsen ja miehen varallisuuden perässä.

Eikä siihen tarvita mitään yhdessä päättämistä, miehet ovat yksilöitä, il

Ja sitten itkevät, kun seksiä ei ole? Omituinen tuo miehen logiikka. Lapsi on ehdoton nou nou, mutta pesää pitäisi saada.

Vierailija
2744/3184 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, että joku tunnustaa. Siitä puoli pistettä.

Eripuran aiheuttaminen suomalaisten keskuuteen onkin yksi hybridisodan tavoite. Aiheella ei ole väliä.

Siis tunnustin käskeneeni R-trollin mennä sinne rikollisvaltioonsa, kun se levitti täällä valheita suomalaisista veteraaneista. Et tainnut käsittää kuka täällä käy hybridisotaa? 

Isäni oli veteraani ja kertoi joutuneensa katselemaan vierestä, kun sotilaat kiduttivat naisen kuoliaaksi. Ei uskaltanut mennä väliin. Sotilaat tekevät aina pahojaan, oli kansa mikä tahansa. 

Vierailija
2745/3184 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin kuule ihan varmana vakuuttaa, että jos minä laitan Instaan kuvan, siihen ei tule miehiä kuolaamaan ja kehumaan :D Sehän olisikin hauskaa, että miehet ympäri maailmaa innosta puhkien laittelevat kuolaviestejä minun tuulipukukuvaan tuolta lenkiltä, kauniissa syysmaisemassa, tukka huitaisten ponnarilla.

Ai joo, paitsi en olekaan nainen. Sori. Unohdin, että naiseus loppuu 25.ikävuoteen.

Mutta naisilta saat, ja se tuntuu hyvältä, eikö? Miehet eivät juurikaan saa kehuja keneltäkään, ellei ole poikkeuksellisen hyvännäköinen niin saattaa tulla kehuja naisilta.

Mikseivät miehet kehu toisiaan?

Joku vielä luulisi että tykkää kaverista "silleen" jos erehtyisi kysymään. Humalassa selkään läimäyttäen sanottu "oot kyllä hyvä jätkä" on ainoa sallittu kehu. 

Vierailija
2746/3184 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eripuran aiheuttaminen suomalaisten keskuuteen onkin yksi hybridisodan tavoite. Aiheella ei ole väliä.

Siis tunnustin käskeneeni R-trollin mennä sinne rikollisvaltioonsa, kun se levitti täällä valheita suomalaisista veteraaneista. Et tainnut käsittää kuka täällä käy hybridisotaa? 

Edelleen, suomalaiset veteraanit käyttivät sodassa Pervitiiniä, joka on amfetamiini. Mikä tässä on vale suomalaisista veteraaneista, kun Ylekin on tehnyt asiasta juttua ja löydät sen ihan omin kätösin ja silmin, jos avaat Googlen.

Mikä vale on myös siinä, että sotilaat raizkaavat vihollisnaisia sodissa? Vai onko sinulla jotain dataa siitä, että näin ei kävisi sodissa, esimerkiksi nyt vaikka tuolla Ukrainassa tai Palestiinassa paraikaa?

Vai onko tämä nyt joku Chaditason harha siitä, että joku venäläistrolli jaksaisi selittää sinulle Suomen sotaan liittyvää Pervitiiniasiaa ja kertoa, että naiset joutuvat sodissa seksuaalirikosten uhreiksi?

Vierailija
2747/3184 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heteroiden vakio-ongelma, miesten ja naisten keskinäinen erilaisuus, on aina hyvä aihe. 

No mikä teillä honoilla on ongelma, erisuuruiset värkit ja se, ettei lapsia tule nussimalla? 

Vierailija
2748/3184 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isäni oli veteraani ja kertoi joutuneensa katselemaan vierestä, kun sotilaat kiduttivat naisen kuoliaaksi. Ei uskaltanut mennä väliin. Sotilaat tekevät aina pahojaan, oli kansa mikä tahansa.

Venäjän armeija mu**aa ja ra i s kaa organisoidusti. Joka sodassa.

Vierailija
2749/3184 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin kuule ihan varmana vakuuttaa, että jos minä laitan Instaan kuvan, siihen ei tule miehiä kuolaamaan ja kehumaan :D Sehän olisikin hauskaa, että miehet ympäri maailmaa innosta puhkien laittelevat kuolaviestejä minun tuulipukukuvaan tuolta lenkiltä, kauniissa syysmaisemassa, tukka huitaisten ponnarilla.

Ai joo, paitsi en olekaan nainen. Sori. Unohdin, että naiseus loppuu 25.ikävuoteen.

Mutta naisilta saat, ja se tuntuu hyvältä, eikö? Miehet eivät juurikaan saa kehuja keneltäkään, ellei ole poikkeuksellisen hyvännäköinen niin saattaa tulla kehuja naisilta.

Joku vielä luulisi että tykkää kaverista "silleen" jos erehtyisi kysymään. Humalassa selkään läimäyttäen sanottu "oot kyllä hyvä jätkä" on ainoa sallittu kehu.

No se on harmi sitten, jos noin on, mutta ei se oikein naisten ongelma ole. Jospa joku rohkea teistä alkaisi murtaa tuota kulttuurianne.

Vierailija
2750/3184 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää, kun joka paikassa jauhetaan miten naiset saa kehuja ja matcheja tinderissä.

Mun ulkonäköä ei ole kehuttu koskaan, ei miesten eikä naisten toimesta.

Tinderissä ei tule matchejä eikä kehuja.

En ole koskaan seurustellut, koska ketään ei ole kiinnostanut.

Missäköhän on vika, kun tuolla kaikenlaiset naiset seurustelevat ja kelpaavat miehille, mutta minä en.

En kelpaa duunareille, en työttömille enkä päihdeongelmaisille. Jos joku mainitsee jotain jostakin rimasta.

Hei sisko mä ymmärrän sua. Mulla on ihan sama juttu.

Pitäiskö meidän perustaa joku hyljeksittyjen naisten oma kerho? Voitaisiin kehua siellä toisiamme ja tsempata.

Olen pahoillani, että sulla on tällanen kokemus. Mä tiedän miltä se tuntuu.

Vierailija
2751/3184 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku vielä luulisi että tykkää kaverista "silleen" jos erehtyisi kysymään. Humalassa selkään läimä

Toksisen maskuliinisuuden kulttuuri tekee tätä hallaa miehille niin hirvittävän monella tasolla. Edes kaverillisesti ja reilusti ei voi kehua toista. Voi korkeintaan sanoa, että oot hyvä jätkä.

Japanissa on erilainen kulttuuri vaikka sekin on tosi patriarkaalinen. Siellä on OK teinipoikien istua sylikkäin, roikkua toistensa käsivarsissa, kehua toisiaan, halailla ja tsempata toisiaan. Ehkä uusi sukupolvi suomalaisia kasvaisi tällaiseen samaan joviaaliin käytökseen eikä sitä pidettäisi kummallisena.

Vierailija
2752/3184 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Venäjän armeija mu**aa ja ra i s kaa organisoidusti. Joka sodassa.

Tämä ei oikeastaan kuulu tähän ketjuun. Kaikki armeijat tekevät niin, se on yksi sodankäynnin muoto.

Vierailija
2753/3184 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinähän tässä käyt propagandasotaa näkymätöntä vihollista vastaan, kun yksi trollausketju ei näy riittävän. Kukaan muu täällä ei jauha sotapropagandaa kuin sinä itse. Näinhän siinä käy kun sairaalla ei ole sairaudentuntoa. 

Eri

Vierailija
2754/3184 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos joku ei-viehättävä nainen valittaisi minulle siitä että häntä paljon paremman näköiset naiset keräävät valtaosan miesten huomiosta eikä hän siksi onnistu saamaan miestä, niin minä vain sanoisin tälle naiselle että: "olet täysin oikeassa, juuri noin homma menee. Nosta siis tasoasi, jos haluat miehen". 

En ymmärrä miksei tässä chad keskustelussa sovelleta samaa logiikkaa. Kun insel tason mies sanoo että parempitasoiset miehet vievät naiset, niin miksei heille vaan vastata: "niin viekin, nosta siis omaa tasoasi jos haluat kisassa pärjätä". 

Ei kukaan sano naiselle tuolla tavalla, vaikka se totta olisikin. Kaikki naiset ovat jumalattaria, kiitosta kuuluu instagramille. Jos nainen pistää kuvan itsestään someen, tulee hirveä määrä kehuja positiiviseen sävyyn, riippumatta onko aihetta vai ei.

Jos mies laittaa kuvan someen, saat

Koska minä en kehtaa kommentoida toisten ulkonäköä somessa. Siksi et saa kommenttia, vaikka komea olisitkin...

Vierailija
2755/3184 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en halua Chadikalenteria mutta saisiko tuosta Ylen kuvituskuva Chadista sellaisen kyltin oveen, jossa lukee "Täällä vartioin minä"?

Kun ei ole koiraa allergian takia ja yksin asuva nainen olen, niin joku pelotin olisi hyvä...

Miksi ei saisi. Ihan helppo homma.

Vierailija
2756/3184 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska minä en kehtaa kommentoida toisten ulkonäköä somessa. Siksi et saa kommenttia, vaikka komea olisitkin...

Niin sinä et kehtaa, mutta moni kyllä.  

Vierailija
2757/3184 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai niin. Itse olen kehunut eri miehiä monesti elämässäni, mutta nut kun mietin, en muista että YKSIKÄÄN MIES OLISI KOSKAAN MINUA KEHUNUT. Haukuttu ja h#oriteltu on kyllä senkin edestä ja arvosteltu ulkonäköä ja millon mitäkin. 

No yksi taisi

Minua on kyllä myös enemmän haukuttu kuin kehuttu miesten toimesta. Ja ihan tavallisen näköinen olen, mielestäni.

Vierailija
2758/3184 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omassa nuoruudessani ei ollut vielä tätä pituuspakkomiellettä. Lyhyehkönä miehenä se oli vain yksi minun ominaisuus,  olin paljon muutakin. Nyt keski-ikäisenä huomaan maailman muuttuneen. Se on suorastaan anteeksiantamaton rikos . Erilaisuudesta ja suvaitsevaisuudesta puhutaan, mutta miehen pituus ei ole päässyt nauttimaan tästä tasa-arvosta. On ihan vapaa kohde vähättelylle ja kiusaamiselle. Rotuun perustuva syrjintä tuomitaan ankarasti, kuten kuuluukin. Kun pituudesta kroonisesti vinoillaan kukaan ei edes nouse puolustamaan. Se on vain pakko ottaa vastaan. 

Todella harva normaali nainen pitää miehen pituutta jonain ykkösprioritettina kun hakee parisuhdetta. En ole ikinä ollut Tinderissä, mutta tuskin siellä voi älykkyysosamäärää valita toivedeitiltään? Tyhm

Jo pelkästään omassa viestissäsi sillä on merkitystä. Ja niin se vaan on. Peräänkuulutankin vain, että tätäkin ominaisuutta koskisi kehorauha. Se vainbon turha toive.

Vierailija
2759/3184 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omassa nuoruudessani ei ollut vielä tätä pituuspakkomiellettä. Lyhyehkönä miehenä se oli vain yksi minun ominaisuus,  olin paljon muutakin. Nyt keski-ikäisenä huomaan maailman muuttuneen. Se on suorastaan anteeksiantamaton rikos . Erilaisuudesta ja suvaitsevaisuudesta puhutaan, mutta miehen pituus ei ole päässyt nauttimaan tästä tasa-arvosta. On ihan vapaa kohde vähättelylle ja kiusaamiselle. Rotuun perustuva syrjintä tuomitaan ankarasti, kuten kuuluukin. Kun pituudesta kroonisesti vinoillaan kukaan ei edes nouse puolustamaan. Se on vain pakko ottaa vastaan. 

Missä tätä yhteiskunnassa ilmenevää, vakavaa lyhyiden miesten syrjintää ja kaltoinkohtelua ilmenee, jos ei lasketa joidenkin naisten toivetta pitkästä miehestä? Ovatko lyhyet miehet työttömiä, eivät pääse mie

Ketä miestä täällä on kiusattu pituudesta, kun moni nainen on sanonut, että pituus miehessä ei merkkaa mitään ja todettu, että maailmassa on tälläkin hetkellä lyhyitä miehiä onnellisesti naimisissa ja suhteissa?

Jos nainen antaa sulle pakit vain sen takia, että pituutesi ei miellytä häntä vaikka olisit minkälainen aito kultakimpale, se on sen naisen menetys ja moka. Jos etsit ja olet aidosti liikkeellä, löydät naisen, jota ei haittaa pituutesi. Lähipiirini yksikään tavan pulliaismies välillä 165cm ja 173cm ei ole sinkku. Itselleni on kelvanneet miehet väliltä 165cm ja 185cm.

Riittää, että löydät sen yhden hyvän naisen!

Jep. Esimerkiksi meidän yksi tuttavamies on alle 170cm pitkä, vähän mahakas pyöreäkasvoinen kahden lapsen isä, melko nörtti, harrastaa kalastusta ja jotain oluen panemista sekä videopelejä. Ikää vähän vajaa 35. Erosi vaimostaan jokin aika sitten, eikä mennyt kovinkaan kauaa kun oli jo löytänyt naisystävän, ihan nätin ja hoikan suunnilleen saman ikäisen naisen. Eikä ole ainoa vastaavanlainen tapaus tuttavapiirissä. Epäilemättä joillakin lyhyillä miehillä on vaikeuksia löytää parisuhteita, mutta ei kaikilla, eli ei se pituus mikään ihan ratkaiseva ominaisuus ole. 

Vierailija
2760/3184 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku vielä luulisi että tykkää kaverista "silleen" j

Se tosiaan tekee pahaa. Toksinen maskuliinisuus on kuitenkin kehittynyt syystä , tarpeesta ja luonnonvalinnankin perusteella. Monet ihmisen lajityypilliset ominaisuudet eivät ole hyväksi, mutta takaavat lajin selviämisen. Mutta yksilöille se tosiaan voi olla myrkkyä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä