Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä se johtuu että naiset esittelee aina vartaloaan pukeutumalla niukasti mutta miehet ei?

Vierailija
07.09.2024 |

Naisten pukeutumista. Tiukat farkut, tiukat juoksutrikoot, tiukat legginsit, tiukat pyöräilyshortsit. Ja kun nämä housut on jalassa niin naiset haluaa esitellä vartaloaan kaikille pukemalla lyhyen takin tai paidan päälle että takapuoli ja koko lantion alue näkyy.

Miehillä ei näe niin tiukkoja farkkuja kuin naisilla ja miehet käyttää pitempiä paitja ja takkeja ettei takapuoli näy. Miehet käyttää uimarannoilla löysiä shortseja ja juoksutrikoita ja pyöräilyshortseja ei näe juuri kenelläkään.

Eilen taas ihmettelin tätä asiaa kun liikuin kaupungilla. Naiset esittelee persettä mutta miehet ei. Kysymys kuuluu että miksi?

Kommentit (122)

Vierailija
1/122 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska miesten perseessä ei ole mitään katseltavaa 🤮

Vierailija
2/122 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl naiset ovat sitten kamalii!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/122 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäköhän mahtais johtua? Mieti.

Vierailija
4/122 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet kiinnostuvat naiset ulkonäöstä enemmän kuin naiset miesten, sillä naisen kelpoisuus lisääntymiskumppanina näkyy paremmin päällepäin.

Siksi evoluutio on suosinut naisia, jotka haluavat olla näyttäviä. Miehillä tämä valintapaine on ollut heikompi.

Vierailija
5/122 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi että naiset pukeutuvat itseään varten ja miehet naisia varten.

Vierailija
6/122 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkisitpä minut, voin sanoa että kyllä naiset katsoisi silmä kovana. Mutta itseäni ahdistaisi että kuka vain sitten tuijottelisi minun persettä ja housun etumusta tiukoissa farkuissa.Nauttiiko naiset siitä että heitä tuijotetaan esimerkiksi tiukoissa pyöräilyshortseissa?

Vierailija
7/122 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietääkseni esittele mitään. 

Vierailija
8/122 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis useimmiten naisilla on leveä lantio suhteessa vyötäröön ja miehillä kapea. Samoin alavartalon rakenne on usein muutenkin hieman erilainen. Jotta housuissa peppu tai lantio ei korostuisi, ainakin itsellä pitäisi olla käytännössä aikamoiset lökäpöksyt. Ja silloinkin lantion linja kyllä korostuisi.

Vierailija
9/122 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska naiset syttyvät ihailulla ja miehet katsomalla

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000000705683.html

Lukitaan vastaus.

Vierailija
10/122 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä tuolla lenkkipolulla näen miehiä lenkkitrikoissa ja kyllähän miehet kesäisin kulkee ilman paitaa jne.

Itse tykkään lenkkeillä ihan tuulihousuissa mutta ne leggarit on oikeesti mukavat päällä! :D

Ja urheilussa kaikki löysä ja lepattava on epämukavaa ja häiriötekijä. Mä harrastan käsilläseisontaa ja joogaa ja jos siinä tippuu t-paita naamalle niin se voi olla jo vaarallista kun tasapaino lähtee ja niskat taittuu.

Vierailija
11/122 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa kun tästä valitetaan. Itse pukeudun löysiin vaatteisiin jotka peittävät kehoni muodot, ja eksät valittivat että pitäisi olla tiukempaa päällä. 

Vierailija
12/122 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa kun tästä valitetaan. Itse pukeudun löysiin vaatteisiin jotka peittävät kehoni muodot, ja eksät valittivat että pitäisi olla tiukempaa päällä. 

Ei kai kukaan ole valittanut? Todennut, ihaillut tai ihmetellyt?

Vierailija
13/122 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näkisitpä minut, voin sanoa että kyllä naiset katsoisi silmä kovana. Mutta itseäni ahdistaisi että kuka vain sitten tuijottelisi minun persettä ja housun etumusta tiukoissa farkuissa.Nauttiiko naiset siitä että heitä tuijotetaan esimerkiksi tiukoissa pyöräilyshortseissa?

Oon joskus pyöräillyt löysissä miesten shortseissa ja se se vasta oli epämukavaa ja varmasti näkemisen arvoista kun tuuli veti lahkeet haaroväliin 😂

Ne oikeat varusteet olis ollut varmasti paremmat.

Vierailija
14/122 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu AP:han ihmettelee tätä ihan tosissaan. :D 

Jos pukeudut naisena löysiin vaatteisiin, saat kuulla olevasi epäseksikäs ja miehekäs. 

Vierailija
15/122 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehiä näkee enemmän trikoissa, katso nyt vaikka pyöräilijöitä tai lenkkeilijöitä. Naisena tulee ajettua hiljaa näiden takana.

Vierailija
16/122 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä perse on kiva

Vierailija
17/122 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska miehet voivat kilpailla keskenään, osoittaakseen paremmuuttaan parinvalintamarkkinoilla, muun muassa älyllään ja voimillaan. Naiset kilpaillevat keskenään sillä missä he ovat parhaita.

Vierailija
18/122 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohdit nyt kuitenkin vastata kysymykseen.

Vierailija
19/122 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska miehet voivat kilpailla keskenään, osoittaakseen paremmuuttaan parinvalintamarkkinoilla, muun muassa älyllään ja voimillaan. Naiset kilpaillevat keskenään sillä missä he ovat parhaita.

Suomessa naiset ovat korkeammin koulutettuja kuin miehet. Miehet eivät pärjää opinnoissa.

Vierailija
20/122 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu AP:han ihmettelee tätä ihan tosissaan. :D 

Jos pukeudut naisena löysiin vaatteisiin, saat kuulla olevasi epäseksikäs ja miehekäs. 

Ihmetteleminen ei ole valittamista. Minäkin ihmettelen, miksi Jupiterilla on niin monta kuuta, mutta en valita siitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan