Mistä se johtuu että naiset esittelee aina vartaloaan pukeutumalla niukasti mutta miehet ei?
Naisten pukeutumista. Tiukat farkut, tiukat juoksutrikoot, tiukat legginsit, tiukat pyöräilyshortsit. Ja kun nämä housut on jalassa niin naiset haluaa esitellä vartaloaan kaikille pukemalla lyhyen takin tai paidan päälle että takapuoli ja koko lantion alue näkyy.
Miehillä ei näe niin tiukkoja farkkuja kuin naisilla ja miehet käyttää pitempiä paitja ja takkeja ettei takapuoli näy. Miehet käyttää uimarannoilla löysiä shortseja ja juoksutrikoita ja pyöräilyshortseja ei näe juuri kenelläkään.
Eilen taas ihmettelin tätä asiaa kun liikuin kaupungilla. Naiset esittelee persettä mutta miehet ei. Kysymys kuuluu että miksi?
Kommentit (122)
Katsoin uutta Selviytyjät-ohjelmaa, aika monella naisella on tosi-tosi-niukka uima-asu, luulisi sen olevan hankalaa näissä kilpatehtävissä kontata ja kiipeillä pers paljaana. Kauniita naisia laidasta laitaan, mutta asut ei kyllä herätä ihastusta.
Naurettavaa yleistämistä. En ikinä pukeutuisi trikoisiin muuten kuin salille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska miehet voivat kilpailla keskenään, osoittaakseen paremmuuttaan parinvalintamarkkinoilla, muun muassa älyllään ja voimillaan. Naiset kilpaillevat keskenään sillä missä he ovat parhaita.
Suomessa naiset ovat korkeammin koulutettuja kuin miehet. Miehet eivät pärjää opinnoissa.
Ihmislaji ei kehittynyt 2000-luvun Suomessa vaan Afrikan savannilla kymmeniä ja satoja tuhansia vuosia sitten. Vaistomme tulevat sieltä. Toimimme tavalla, joka oli niissä olosuhteissa tarkoituksenmukainen.
Tämä. Laitetaan someen kaikenmaailman pyllyuikkarikuvia. Sitten itketään ja puolustaudutaan kun joku erehtyy niitä arvostelemaan tai muuten kommentoimaan. Lapsellista touhua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska miehet voivat kilpailla keskenään, osoittaakseen paremmuuttaan parinvalintamarkkinoilla, muun muassa älyllään ja voimillaan. Naiset kilpaillevat keskenään sillä missä he ovat parhaita.
Suomessa naiset ovat korkeammin koulutettuja kuin miehet. Miehet eivät pärjää opinnoissa.
Ihmislaji ei kehittynyt 2000-luvun Suomessa vaan Afrikan savannilla kymmeniä ja satoja tuhansia vuosia sitten. Vaistomme tulevat sieltä. Toimimme tavalla, joka oli niissä olosuhteissa tarkoituksenmukainen.
Olen eri, mutta miksi tämä argumentti tulee esille näissä tilanteissa, mutta ei ole hyväksyttävää sanoa, että suurin osa miehistä ei ole koko ihmiskunnan historian aikana päässyt lisääntymään juuri näistä samoista syistä? Älkää valittaako miehet, elämme vain vaistojemme varassa kuten Afrikan savannilla.
Missä AP liikkuu? Pari vuotta sitten tiukatpillifarkut oli muotia ihan miehillä... Tai onhan siitä enemmän kuin pari vuotta.
Päivittäin näkee miehiä tiloissa polkemassa/juoksemassa. Kesäisin juoksevat ilman paitaa. Myös tiukkoja paitoja näkee miehillä - varsinkin vähän lihavenmmilla miehillä. Puhumattakkaan miesten viime vuoden juoksushortsimuodista Helsingissä - oli aika lyhyttä lahjetta.
Vierailija kirjoitti:
Miehet kiinnostuvat naiset ulkonäöstä enemmän kuin naiset miesten, sillä naisen kelpoisuus lisääntymiskumppanina näkyy paremmin päällepäin.
Siksi evoluutio on suosinut naisia, jotka haluavat olla näyttäviä. Miehillä tämä valintapaine on ollut heikompi.
PERUSTELE tuo aivopierusi "naisen kelpoisuus lisääntymiskumppanina näkyy paremmin päällepäin". Et kai sinä oikeasti kuvittele lisääntymiskelpoisuuden näkyvän päällepäin?!!!!!
En usko tuohon teoriaan ollenkaan. Eläimilläkin naaraat kiinnostuvat urosten ulkonäöstä enemmän kuin urokset naaraiden, uroksen lisääntymiskelpoisuus näkyy paremmin päällepäin, ja urokset ovat näyttäviä.
Useimmat naiset ostavat vaatteensa naisten osastoilta, ja siellä vaatteet ovat erilaisia kuin miesten osastolla. Ei siinä mitään sen ihmeellisempää ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa kun tästä valitetaan. Itse pukeudun löysiin vaatteisiin jotka peittävät kehoni muodot, ja eksät valittivat että pitäisi olla tiukempaa päällä.
Ei kai kukaan ole valittanut? Todennut, ihaillut tai ihmetellyt?
Juu AP:han ihmettelee tätä ihan tosissaan. :D
Jos pukeudut naisena löysiin vaatteisiin, saat kuulla olevasi epäseksikäs ja miehekäs.
Ihmetteleminen ei ole valittamista. Minäkin ihmettelen, miksi Jupiterilla on niin monta kuuta, mutta en valita siitä.
Minäkin ihmettelen usein Jupiterin kuita. Meille ei ole siunaantunut kuin yksi hassu.
Palelevatko miehet herkemmin? Outo epäsuhta on vaatteissa esim. itsenäisyyspäivän presidentin juhlissa. Miehillä on pitkähihainen paita ja sen päällä pitkähihainen frakkitakki. Naisilla käsivarret ja puolet rintakehästä paljaana.
Naisilla on vartalo ja miehillä ruho.
Hyvää kroppaa katsoo mielellään. Vaatetta vaan vähemmälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa kun tästä valitetaan. Itse pukeudun löysiin vaatteisiin jotka peittävät kehoni muodot, ja eksät valittivat että pitäisi olla tiukempaa päällä.
Jos pukeudut naisena löysiin vaatteisiin, saat kuulla olevasi epäseksikäs ja miehekäs.
Kuka sulle näin sanoo? Random vastaantulija?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska miesten perseessä ei ole mitään katseltavaa 🤮
Näkisitpä minut, voin sanoa että kyllä naiset katsoisi silmä kovana. Mutta itseäni ahdistaisi että kuka vain sitten tuijottelisi minun persettä ja housun etumusta tiukoissa farkuissa.Nauttiiko naiset siitä että heitä tuijotetaan esimerkiksi tiukoissa pyöräilyshortseissa?
Minä käytän tiukkoja pillifarkkuja ja pyöräilyshortseja (pyöräillessäni) ja trikoita koska haluan.
Ne ovat vaatteita joita haluan käyttää. En viihdy kaavuissa ja säkeissä ja se minulle sallittakoon. Käytä sinä niitä jos ne sinua enemmän miellyttävät ja niissä viihdyt.
En näe mitään syytä peitellä itseäni kenenkään takia. Minulla on oikeus näkyä siinä kuin kenellä tahansa muullakin. Jos jollakulla herää jotain mielikuvia ja ajtuksia, ne tulevat hänen omasta päästään, minä niitä sinne en ole istuttanut.
Olen hyvin hoikka ja perseessäni ei varmaan ole paljon katsottavaa niille jotka perseitä harrastavat. Se on kuitenkin omani ja osa kehoani enkä näe mitään syytä sitä hävetä.
Kyllä sitä etumusta voi tuijottaa samalla tavalla löysissä lököhousuissakin ja elätellä mielikuvaa mitä niittten sisällä on. Samahan se sitten on miestenkin kohdalla, jokin verho tai helma sittten siihen housujen vyötäröön ettei vain mitään erotu. Kaikiltahan ei erotukaan mutta joiltain kyllä.
En suostu häpeämän vartaloa jonka olen syntymässäni saanut. Kenelläkään ei ole oikeutta siihen koskea jos en anna lupaa, tuijottelua en voi estää mutta moukkamaisuutensahan tuijottelijat vain plajastavat. En ole kaupan kenellekään. En myöskään luovu oikeudestani olla naisen muotoinen ja sitä myös häpeilemättä näyttämään. En häpeä olla nainen, häpeääkö miehet miehuuttaan?
Yksi tekijä on sekin, millaisia vaatteita kaupoista saa. Kun trendi on naisille tämä, on työlästä kulkea vastavirtaan. Kirppareilta voi säkällä löytää toisen vuosikymmenen vaatteita, tai voi tehdä itse jos osaa, mutta on se vaivalloisempaa.
Vierailija kirjoitti:
Nah, kyllä sellaista kunnon lihaksikasta lommoposkea on kiva katsella, harvoin vaan nykyisin näkee.
Vierailija kirjoitti:
Oletko kenties lesbo, jos miehen perse aiheuttaa oksennusrefleksin?
Vierailija kirjoitti:
"PERUSTELE tuo aivopierusi "naisen kelpoisuus lisääntymiskumppanina näkyy paremmin päällepäin". Et kai sinä oikeasti kuvittele lisääntymiskelpoisuuden näkyvän päällepäin?!!!!!"
Aivopieru on kyllä oma kommenttisi.
Suurin osa ihmisiä kiehtovista ulkonäköpiirteistä kertoo tavalla tai toisella sen yksilön arvosta lisääntymiskumppanina. Mikä nyt ei tietysti ole edes mikään uutinen kenellekään muulle kuin ehkä sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka sulle näin sanoo? Random vastaantulija?
Eksäni sanoi noin. Sanoi, että miehen pitää pystyä esittelemään naistaan, ja että naisen pitäisi pukeutua tiukkoihin vaatteisiin.
Ihan varmasti :)