Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä se johtuu että naiset esittelee aina vartaloaan pukeutumalla niukasti mutta miehet ei?

Vierailija
07.09.2024 |

Naisten pukeutumista. Tiukat farkut, tiukat juoksutrikoot, tiukat legginsit, tiukat pyöräilyshortsit. Ja kun nämä housut on jalassa niin naiset haluaa esitellä vartaloaan kaikille pukemalla lyhyen takin tai paidan päälle että takapuoli ja koko lantion alue näkyy.

Miehillä ei näe niin tiukkoja farkkuja kuin naisilla ja miehet käyttää pitempiä paitja ja takkeja ettei takapuoli näy. Miehet käyttää uimarannoilla löysiä shortseja ja juoksutrikoita ja pyöräilyshortseja ei näe juuri kenelläkään.

Eilen taas ihmettelin tätä asiaa kun liikuin kaupungilla. Naiset esittelee persettä mutta miehet ei. Kysymys kuuluu että miksi?

Kommentit (122)

Vierailija
61/122 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai se miesten paidatta kulkeminen kesäisin ei ole niukkaa pukeutumista? Ok

Vierailija
62/122 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska miesten perseessä ei ole mitään katseltavaa 🤮

Näkisitpä minut, voin sanoa että kyllä naiset katsoisi silmä kovana. Mutta itseäni ahdistaisi että kuka vain sitten tuijottelisi minun persettä ja housun etumusta tiukoissa farkuissa.Nauttiiko naiset siitä että heitä tuijotetaan esimerkiksi tiukoissa pyöräilyshortseissa?

Minä en nauti nähdessäni noita kuivan kesän oravan näköisiä miehiä pyöräilytrikoissa. Pliis, olmit, laittakaa jotain säädyllisempää ja peittävämpää päälle. En halua nähdä miten pieni sun nysämuna on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/122 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näkisitpä minut, voin sanoa että kyllä naiset katsoisi silmä kovana. Mutta itseäni ahdistaisi että kuka vain sitten tuijottelisi minun persettä ja housun etumusta tiukoissa farkuissa.Nauttiiko naiset siitä että heitä tuijotetaan esimerkiksi tiukoissa pyöräilyshortseissa?

Minä en nauti nähdessäni noita kuivan kesän oravan näköisiä miehiä pyöräilytrikoissa. Pliis, olmit, laittakaa jotain säädyllisempää ja peittävämpää päälle. En halua nähdä miten pieni sun nysämuna on.

Vaikutat aika vastenmieliseltä ihmiseltä, tuskin ketään kiinnostaakaan nautitko vai etkö.

Vierailija
64/122 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa naiset aina? Ensi kerralla kun menet kaupungille niin katsopa vähän tarkemmin. Valtaosa naisista pukeutuu ihan peittävästi. Myös nuorista, vaikka paljastava pukeutuminen onkin nuorten keskuudessa yleisempää. Tosin nythän nuorisomuoti suosii tosi väljiä vaatteita. 

Vierailija
65/122 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nythän muoti on nimenomaan löysää ja peittävää. Jos vastaan tulee 20 nuorta naista, heistä 19 on pukeutunut ylisuuriin reisitaskuhousuihin ja teepaitaan ja ehkä vielä pilottitakkiin tai flanellipaitaan. Meillä keski-ikäisillä näkyy enemmän tiukkoja vaatteita mutta ihan suoraan sanoen en kauppareissullani kyllä näe ketään "esittelemässä" itseään.

AP taitaa olla niitä jotka luulevat että se että julkisella paikalla liikkuva nainen on siellä esittelemässä itseään. Olen törmännyt tähän varsin absurdiin ilmiöön töissä, kun eräs harhainen kollega luuli että kun käyn kopiokoneella, esittelen hänelle vartaloani. Avautui tästä sitten humalassa firman juhlissa. Onneksi olin jo vaihtamassa työpaikkaa.

Ns. voimaantuneet naiset eivät millään myönnä, että ALITAJUINEN on monin-moninkertainen verrattuna TAJUISE

Vierailija kirjoitti:

"Oletko sä ikinä ajatellut sitä mahdollisuutta, että jotkut naiset haluavat miehiltä huomiota ja jotkut eivät?"

Totta kai. Naisten tarve esitellä itseään noudattaa normaalijakaumaa eli Gaußin käyrää.

Vierailija
66/122 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin miehet ei? Miehethän ne kulkee puolialasti.

Vierailija
67/122 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikutat aika vastenmieliseltä ihmiseltä, tuskin ketään kiinnostaakaan nautitko vai etkö.

Voisiko olla niin, että naisia kiinnostaa nobodyjen visuaaliset nautinnot niiden pukeutumisesta ihan yhtä vähän? Mulla on trikoot päällä yksin himassakin.

Vierailija
68/122 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko oll

Voi olla ja se on ihan ok. Ei minuakaan kiinnosta pätkääkään mitä joku rytkyistäni ajattelee, kaapista löytyy kaikenlaista mittatilauspuvuista niihin paljon parjattuihin juoksutrikoisiin asti ja päällä on kulloinkin se mikä siinä tilanteessa parhaiten toimii. 

Vierailija
69/122 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran jonkun vastaavan keskustelun jälkeen oikein kiinnitin huomiota millaista pukeutumista työmatkalla tulee vastaan. Yliopistokaupunki, reitti kulkee amiksen, amkin ja yliopiston ohi, mutta silloin oli kyllä kesä. Ja lämmin päivä. Vastaan tuli yksi nainen trikoissa, luultavasti oli lenkillä. Yhdellä oli paljastavaksi luokiteltavat vaatteet, lyhyt toppi ja shortsit, hän oli teini-ikäinen. Yhdellä oli niukahkot shortsit, mutta tavallinen t-paita. Monilla oli kesämekkoja, ei mitään erityisen paljastavia, mutta ylivoimaisesti yleisin asu oli caprihousut ja t-paita, sekä miehillä että naisilla. Joillain ne pyöräilyshortsit, mikä on loogista kun liikkuivat pyörällä. Yksi mies pyöräili vastaan ilman paitaa. 

Vierailija
70/122 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehet eivät käytä tiukkoja trikoita? Hmm... Voisiko kyse olla myös biologisesta seikasta, kun miettii naisen ja miehen jalkovälin eroja?

Joillekin miehille pelkkä naisten läsnäolo on jo "esittelyä" ihan sama mitä naisella on päällä.

Vierailija
71/122 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan luonnollista tuo. Ärsyttää vain, miten harva nainen osaa myöntää pukeutuvansa niukasti huomion takia. Olen jopa kuullut joidenkin naisten sanovan, että heidät parat miltei pakotetaan pukeutumaan tiukkoihin legginseihin ja pikkutoppeihin salilla, koska "kaupasta ei muutakaan löydy!" Ehei, naisille kyllä löytyy ihan samaa lökäriä ja löysää t-paitaa kuin miehillekin, jos sellaista vain haluaa. 

Vierailija
72/122 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan luonnollista tuo. Ärsyttää vain, miten harva nainen osaa myöntää pukeutuvansa niukasti huomion takia. Olen jopa kuullut joidenkin naisten sanovan, että heidät parat miltei pakotetaan pukeutumaan tiukkoihin legginseihin ja pikkutoppeihin salilla, koska "kaupasta ei muutakaan löydy!" Ehei, naisille kyllä löytyy ihan samaa lökäriä ja löysää t-paitaa kuin miehillekin, jos sellaista vain haluaa. 

Se että joku nainen haluaa näyttää kivalta ja pukeutua salilla muuhun kuin tahraisiin puuvillateepaitoihin ja paksuihin harmaisiin lökäreihin ei tarkoita sitä, että se nainen on sun huomiota vailla.

Vierailija
73/122 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko koskaan miettinyt, että miksi ärsyynnyt tällaisesta asiasta? Haluatko väkisin uskoa, että kaikki naiset pukeutuvat niukasti vain huomion takia, mutta sinun kiusaksi eivät tunnusta? Miksi tämä on sinulle ongelma? Itse en ole koskaan käynyt keskustelua kenenkään kanssa siitä, miksi joku pukeutuu niukasti. Onko sulla tapana käydä paljonkin tällaisia keskusteluja?

Vierailija
74/122 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kieltämättä erikoinen väite, kun kuitenkin vähintään puolet salilla käyvistä naisista pukeutuu ihan niihin perus t-paitoihin ja peittäviin trikoisiin tai lökäreihin. Miehistäkin tosin n. puolet käyttää aika paljastavia vaatteita, varmaan se löysä hihaton paita ja shortsit on viileämmät kuin paksut collarit ja t-paidat. 

Vierailija
75/122 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se että joku nainen haluaa näyttää kivalta ja pukeutua salilla muuhun kuin tahraisiin puuvillateepaitoihin ja paksuihin harmaisiin lökäreihin ei tarkoita sitä, että se nainen on sun huomiota vailla.

Olkinukkea olkinuken perään.

Vierailija
76/122 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kyllä nähnyt miehiäkin niukoissa vaatteissa ulkona itseään esittelemässä.

Kauheeta yleistystä taas.

Vierailija
77/122 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko koskaan miettinyt, että miksi ärsyynnyt tällaisesta asiasta? Haluatko väkisin uskoa, että kaikki naiset pukeutuvat niukasti vain huomion takia, mutta sinun kiusaksi eivät tunnusta? Miksi tämä on sinulle ongelma? Itse en ole koskaan käynyt keskustelua kenenkään kanssa siitä, miksi joku pukeutuu niukasti. Onko sulla tapana käydä paljonkin tällaisia keskusteluja?

Oletpas hysteerinen. Ja kiitos kaikki, kun todistatte kommenttini oikeiksi. 

Vierailija
78/122 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset aina esittelee vartaloitaan pukeutumalla niukasti?

Apua, olen aina luullut että olen nainen mutta ilmeisesti en ole koska en ole koskaan pukeutunut niukasti ja esitellyt itseäni.

Vierailija
79/122 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En esittele. Kapinoin myös tätä  vastaan. 

Vierailija
80/122 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariutumishaluisen naaraan tarkoitus on olemuksellaan houkutella mahdollisia pariutumishalukkaita koiraita lähistölle esittelemään kyvykkyyksiään. Näistä naaras sitten valitsee itselleen sopivimman lisääntymiskumppanin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi