MITÄ jos lisäisit kahviisi sittenkin suolaa sokerin sijasta?
Testikupillinen suolattua kahvia oli oikein maistuva. Kannattaako suolaa tästedes lisätä jokaiseen kahvikupposeen?
Suolaa syödään aivan liikaa, joten ei kannata ottaa jatkuvaan käyttöön.
Kommentit (21)
Laita voinokare, niin ei tarvi maitoa. Tämä ei ollut trolli, itse juon näin. Se suola oikeasti toimii.
Mitä jos kaffeeseen laittaiski kokaa.🤪
Joo ennen oli tapana, mummoni laittoi aina, miksikähän ei ole tullut kokeiltua.
Lisään hunajaa ja kaakaota Paljon parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Saattaa tulla verenpaineongelmia.
Mut jos sinne kahvin sekaa laittais myös verenpainelääkkeitä.🤪
Ja taas on keksitty polkupyörä uudelleen, aplodeja!
Vierailija kirjoitti: Laita voinokare, niin ei tarvi maitoa. Tämä ei ollut trolli, itse juon näin. Se suola oikeasti toimii.
Voita, hyi. Mulle jo kevytmaitokin alkaa olla kahviin liian rasvaista, käytän rasvatonta. Kyläpaikoissa tosin joudun joskus tyytymään kevytmaitoon. Jos tarjolla on punaista maitoa, silloin juon mieluummin mustana.
Epäterveellisiä turhakkeita: paahdetut karsinogeenijuomat, stressihormoneja nostava kofeiini, suola ja sokeri.
Joo, hölmöltä kuulostaa aloituksen idea.
Mitä jos et lisäisi kumpaakaan? Varsinkaan suolaa, jota lähes jokainen yli 15-vuotias suomalainen saa liikaa
Kun en laita mitään, voin juoda sitä veden asemesta litratolkulla päivässä.
Syön päivässä 2-3 ateriaa ja puhtaista marinoimattomista raaka-aineista. Ei eineksiä, ei piilosuolaa. Syön usein liian vähän suolaa ja lisään joskus veteeni sitä. Kahvissakin voisi kokeilla.
Vierailija kirjoitti:
Syön päivässä 2-3 ateriaa ja puhtaista marinoimattomista raaka-aineista. Ei eineksiä, ei piilosuolaa. Syön usein liian vähän suolaa ja lisään joskus veteeni sitä. Kahvissakin voisi kokeilla.
Haluatko perustella alapeukun? Olen kestävyysurheilija, hikoilen todella paljon ja tarvitsen erilaisia suoloja.
Monella vanhalla ihmisellä on ollut tapana lisätä pannukahviin suolaa, 'tappamaan veden makua'. Olen juonut enkä tykännyt.
Njääh, minä laitan kahviini voita.
Joskus ennen oli tapana laittaa suolaa kahviin.