Karmeet ilmavaivat ja pitäs mennä uuden miehen luo kohta! apua
Mikä saisi vatsan rauhoittamaan? Oon melko varma, että sänkypuuhia tiedossa, mutta tätä menoa joudun perumaan koko jutun! Maha ihan turvoksissa ja pierettää niin perkeleesti! 😑 Ei ole mitään lääkkeitä tai aukiolevaa apteekkiakaan lähellä. Jotain kotikonsteja? Mies pääsee iltavuorosta tunnin päästä, sitä ennen pitäs päättää (tai päästää, ilmat nimittäin, lopullisesti ulos). Vinkkejä? 🥺
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Syö tervapastilleja laatikollinen. Kokista perään.
Söin kerran ison sisuaskin kerralla aika nopeasti. En ole sitä toista kertaa tehnyt. Sen verran hirveä olo tuli :)
Aina ole pieraissut toisilla treffeillä vähintää ja sit voi paukuttaa vapaasti. Ala kenenkään ukon takia pidättelemään.
Vierailija kirjoitti:
Muutun aika "kalluksi" ku yhtään promillet nousee, johtunee lapsuuden perheestä, olen se suvun näyttelylammas, mutta näin se pienessä tuiskeessa todelliset juuret tulee esiin 😂 ihan oon normaali keskiluokkaan kuuluva neitonen, yleensä... Mutta nyt pitää mennä, moimoi!
Ap
Pieruilemisiin! Prööt!
M46
Minusta ap vaikuttaa olevan välitön ja rento, ehkä vähän höpsökin hyvällä tavalla, ei mikään kallu :)
Kiihottaako yleisesti ilmavaivat joitakin? Pierut seksissä. Siis varmasti joku harvinainen fetissi on tällainen, mutta että ihan yleisemmin?
Ap täällä! Ilta meni superhyvin, paremmin ei voisi mennäkään, eikä tarvinnut edes tätä keskustelun aihetta ottaa puheeksi 😊 Siis onko mitään mahtavampaa kuin ihastuneena peuhaaminen! Voi kyllä on, se kun peuhaa ihastuneena vatsa litteänä ja rauhallisena 😂 en tiedä mitä ihmettä tapahtui, mutta maha kesyyntyi totaalisesti sen jälkeen kun kotoa lähdin. Olen vakuuttunut, että ne teidän neuvot oli kullanarvoisia 😊 kiitos vaan av, nyt oli kunnon wingman meininkiä! Parasta lauantaita teille!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kamalia neuvoja 😂 ja hyviäkin, tuota cuplatonia kyllä ostan kaappiin heti huomenna, tänään ei siis onnistu hakea valitettavasti. Joku ulkomainen sivusto kehotti jooga asentoihin, kokeilin niitäkin, kyllähän se perse lauloi, mutta vieläkin ongelmat jatkuu. Mahaa hierottu, toinen viskikin kaadettu, enempää en viitsi ettei mee kännin puolelle 😂
Harkitsin jopa pierumuurin murtamista miehen luona. Pitää vaan ajoittaa se ennen romanttisia toimia. Oon kyllä ennen vähän pidempään odottanut, mutta kyllähän se ennemmin tai myöhemmin on edessä kuitenkin, jos tapailu jatkuu...
Tai ehkä vaan ramppaan vessassa kuten joku vinkkasi, voin vedota viskiini, kova diureetti tuo alkoholi, prööööt vaan kaikumaan kaakeleille.
Ap
Pierumuurin murtaminen...😁
Anna päristä oikein kunnolla. Sanot, että tätä on luvassa ja että jos omana itsenään ei kelpaa, niin voi unohtaa kaikki haaveet yhteisestä hautapaikasta. Näin karsit jyvät akanoista.
Noniin, tapaaminen meni hyvin enkä pierryt :D Paitsi yöllä heräsin omaan pärisevään pieruuni.. Noloa, mies juuri kääntyi silloin kyljelleen, eli ehkä kuuli. Haisikin kaamealle..
Ap
EI kaikki ole ruskeanreiänritareita vaikka sinä olisit.