Karmeet ilmavaivat ja pitäs mennä uuden miehen luo kohta! apua
Mikä saisi vatsan rauhoittamaan? Oon melko varma, että sänkypuuhia tiedossa, mutta tätä menoa joudun perumaan koko jutun! Maha ihan turvoksissa ja pierettää niin perkeleesti! 😑 Ei ole mitään lääkkeitä tai aukiolevaa apteekkiakaan lähellä. Jotain kotikonsteja? Mies pääsee iltavuorosta tunnin päästä, sitä ennen pitäs päättää (tai päästää, ilmat nimittäin, lopullisesti ulos). Vinkkejä? 🥺
Kommentit (50)
Kontilleen ja laskeudut käsivarsien varaan, selkä notkolle. Taatusti lähtee ilmat.
Tai selälleen, polvet mahan päälle ja keinut sivuttain ja pitkittäin.
Ei kestä kiittää.
T. IBS
apteekista microlax ja suoli tyhjäksi
Heh...
Kuullostaa ihan mun yksilyä treffeiltä.
Nsisen kaa treffit...meni hyvin js nainen pyysi kotiin sidukoille. Otin (1) omenasiiderin ja se alkoi mylläämään mahassa. Nsinen pyysi yöksi kotiinsa, elä mene vielä...
Mä koitin käyfä veskissä päästää ilmaa pois...mutta sitä tuli ja tuli...rakasteltiin, mut mä olin ihan jalispallo. Koitin suhnutella veskissä. Lopulta mun piti jo sanoa totuus. Nainrn nauroi vaan...
Ihmisyyttä... ssno suoraan homma jo. Muuten tuskailet. 😄
M46
Kamalia neuvoja 😂 ja hyviäkin, tuota cuplatonia kyllä ostan kaappiin heti huomenna, tänään ei siis onnistu hakea valitettavasti. Joku ulkomainen sivusto kehotti jooga asentoihin, kokeilin niitäkin, kyllähän se perse lauloi, mutta vieläkin ongelmat jatkuu. Mahaa hierottu, toinen viskikin kaadettu, enempää en viitsi ettei mee kännin puolelle 😂
Harkitsin jopa pierumuurin murtamista miehen luona. Pitää vaan ajoittaa se ennen romanttisia toimia. Oon kyllä ennen vähän pidempään odottanut, mutta kyllähän se ennemmin tai myöhemmin on edessä kuitenkin, jos tapailu jatkuu...
Tai ehkä vaan ramppaan vessassa kuten joku vinkkasi, voin vedota viskiini, kova diureetti tuo alkoholi, prööööt vaan kaikumaan kaakeleille.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Laita mehupilli perseeseen ja mene sohvalle kyljelleen makaamaan.
Hahah nauroin ääneen tälle vinkille :DD
Töissä sairaalassa tätä todella käytetään. Tai siis rektaaliputkea ja vasemmalle kyljelle makuulle, sitten polvia pumppaillaan vatsaa vasten..
IBS nimimerkin neuvot nyt käynnissä. Kyllä riittää matskua, toivon ja uskon ja rukoilen, että loppu on näkyvissä! Jonkun näistä on oltava viimeinen tälle erää!
Toivottavasti naapurit ei tee jotain valitusta, desibelit on ku bileteinien etkoilla..
Ap
Sano miehelle että tarvitset naturaalin peräruiskeen. Innostuu takuulla.
Vierailija kirjoitti:
Kontilleen ja laskeudut käsivarsien varaan, selkä notkolle. Taatusti lähtee ilmat.
Tai selälleen, polvet mahan päälle ja keinut sivuttain ja pitkittäin.
Ei kestä kiittää.
T. IBS
Kannatan näitä. Myös 'alaspäin katsova koira' asento on hyvä, siinä hytkytellä pyllyä ja käännellä lantiota sivuille.
T. Ärtyvä suoli
Oon kyllä aika avoin (muutenkin kuin tämän sulkijalihaksen osalta) ja jos tää ei rauhotu, niin otan ihan puheeksi miehen kanssa. On se rento tyyppi kuitenkin, nauraa varmaan ja kehottaa vaan takamessun käyntiin... Mutta jotenkin ois kiva vielä olla sellainen vessaakin vaan nenän puuteroimiseen käyttävä eteerinen keiju vailla tällaisia maallisia ongelmia... Se vaihe on niin omanlaisensa. Ehtis tuota myöhemminkin piereskellä sitten jos suhde vakiintuu...
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ota ruokalusikallinen leivinjauhetta ja ruokasoodaa. Sitten menthos-pastilleja 5 kpl ja lopuksi kokista perään.
Jos kotona on jugurttia tai piimää, kannattaa syödä tai juoda sitä juomalasillinen. Lopuksi johtovettä tai mietoa teetä. Ja lepoa ennen tapaamista. Vähän aikaa vatsallaan makuuta, mutta ei heti syömisen jälkeen.
Mies tykkää pieruseksistä. Päästele naamalle kun se nuolee sua
Mitä söit tai joit, että noin turvottaa? Pitäisi juoda paljon kuplatonta vettä päivässä ja kävellä. Vyötäröä kiristävät vaatteet ovat ruoansulatukselle kauhistus.
Lääkäri neuvoi minullekin tuon kontilleen kyynärvarsien varaan. Suolistopaketti joutuu eri asentoon, rentoutuu ja mutkat oikenevat.
Vierailija kirjoitti:
Kamalia neuvoja 😂 ja hyviäkin, tuota cuplatonia kyllä ostan kaappiin heti huomenna, tänään ei siis onnistu hakea valitettavasti. Joku ulkomainen sivusto kehotti jooga asentoihin, kokeilin niitäkin, kyllähän se perse lauloi, mutta vieläkin ongelmat jatkuu. Mahaa hierottu, toinen viskikin kaadettu, enempää en viitsi ettei mee kännin puolelle 😂
Harkitsin jopa pierumuurin murtamista miehen luona. Pitää vaan ajoittaa se ennen romanttisia toimia. Oon kyllä ennen vähän pidempään odottanut, mutta kyllähän se ennemmin tai myöhemmin on edessä kuitenkin, jos tapailu jatkuu...
Tai ehkä vaan ramppaan vessassa kuten joku vinkkasi, voin vedota viskiini, kova diureetti tuo alkoholi, prööööt vaan kaikumaan kaakeleille.
Ap
"kyllähän se perse lauloi". Oletko joku tatskattu roskakuski vai miksi puhut noin kallusti?
En tiedä kenen neuvo oli se tepsivin, vai pitikö nää tehdä tälleen yhdistelmänä, mutta tuntuu että vähän alkas helpottaa! Oon kieriny, pyöriny, hieronu, painellu, ollut erilaisissa asennoissa, mehupilliä en käyttänyt, mutta vaikka mitä kokeilin ja aion nyt mennä miehen luokse, sen verran tuntuu että on helpottanut. Jos alkaa mayhem uudelleen, niin sitten sanon miehelle tilanteen, toivon että nauraa ja ymmärtää, ja että en sitten ihan puuhissa anna kuulua...😂
Kiitos ihanat palstalaiset ja kivaa perjantaita kaikille 😊😊
Ap, pierujen kuningatar
Muutun aika "kalluksi" ku yhtään promillet nousee, johtunee lapsuuden perheestä, olen se suvun näyttelylammas, mutta näin se pienessä tuiskeessa todelliset juuret tulee esiin 😂 ihan oon normaali keskiluokkaan kuuluva neitonen, yleensä... Mutta nyt pitää mennä, moimoi!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mistä sitä tietää jos se innostuu. Ja jos yhdynnän aikana tai jälkeen rupsutat niin sanot vaan että pimppipierujahan ne, niitä tulee jos peenis on tavallista hoikempi.
Hoikka peenis 😂
Lyö itseäsi nyrkillä mahaan monta kertaa.
Vasara myös hyvä.