Kuinka usein peset/pesetät autosi?
Meidän kaupungissa on pesula johon maksaa pesukortti 24e/kk eli usein kun sillä kortilla voi pesettää vaikka joka päivä.
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostin auton 2016... Sitä ei ole pesty sen jälkeen. :D
Hih hih, onpa hauskaa.
Mutta myös totta!
Vierailija kirjoitti:
Tuli ehkä vähän oksennusta suuhun ajatuksesta ettei sitä ole sisältäkään siivottu.🤢
Huoltofirma pesee, harvoin. Viimeistään silloin kun tuulilasin alareunassa vihertää. Ei viherrä vielä.
On tuon keulassa jotain mustaa töhnää, liekö talven jäljiltä nastojen irrottamaa asfalttia. No ens talvena tulee lisää, mitä sitä suotta välillä pesemään. Kohta lähtee korttikin kun ikää alkaa jo olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli ehkä vähän oksennusta suuhun ajatuksesta ettei sitä ole sisältäkään siivottu.🤢
Ei pidä paikkaansa! Imuroin kesällä, kun oli treffit tiedossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa! Imuroin kesällä, kun oli treffit tiedossa.
FYI: sain treffeillä!
Yleensä pesen omin pikku kätösin, harvoin vien pesulaan. Itse pesten saa tarkemmin eikä tule jälkiä. Kuten itse vahaankin.
Ulkoa pesetytän noin 3 kk välein, sisältä onkin toinen juttu..imuria ei ole nähnyt vuoteen, Vaikka siivous kotona ei tuota ongelmia, mutta toi auton imurointi,,,
Kerran päivässä. Ja viikonloppuisin hiekkapuhallus koko autolle sisältä ja päältä.
Käyn vain käsinpesussa. Kauppakeskus kaaressa on hinta-laatusuhteiltaan paras. Käyn siellä noin kerran kuussa. Joskus useamminkin.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on Tesla. Ei uskalleta pestä sitä kun sen maalipinta ei kuulemma kestä pesua. Sinänsä kätevää.
Hei historia tule hakemaan vanhat vitsit takaisin.
Siis meinaat että Teslan vois siis kenties pestä? Uskaltaako oikeesti?
Vähintään kerran viikossa, jos on kylvetty suolaa teille talvella niin tiuhemminkin. On kuukausimaksullinen eli voi pestä vaikka joka päivä.
En koskaan. Taivaan enkelit pesevät sen silloin tällöin, jos muistan iltarukouksessa pyytää sadetta.
Parin viikon välein pesen. Talvella käytän koneessa, jossa otan aina kattavimman pesun vahauksella ja kesäajan pesen käsin. Jos likaantuu kovasti (esim. sadekelillä hiekkateillä), pesen useammin.
Pesen joka päivä...käsinpesu,ettei naarmuunnu..vahaus 2-3 kertaa /kk..
En koskaan. Jos pesisin autoni niin maalikerros lähtisi päältä ja paljastaisi ruosteen.
Kun se on selvästi kurainen, vien käsinpesuun, taitaa olla 28 e tällä haavaa per pesu.
Kuiva kesä ollut, pesty toukokuun lopussa, ihan siisti on silti. Ajettu 13000 km kesä-elokuun aikana.
Työputken päätteeksi jos olen joutunut ajamaan hiekkateillä. Loskapaskakeleillä aina työputken päätteeksi oli tiestö mikä hyvänsä. Talvipakkasilla en pese.
Jos olen viitseliäällä päällä niin ehkä kaksi kertaa vuodessa. Joskus en ollenkaan. Se on auto eikä mikään kipeä pi||u jota pitää päivittäin hieroa...
Auto 2022 Mersun e sarja