Kuinka usein peset/pesetät autosi?
Meidän kaupungissa on pesula johon maksaa pesukortti 24e/kk eli usein kun sillä kortilla voi pesettää vaikka joka päivä.
Kommentit (50)
Kesäkuussa pesin viimeksi. Talvella useammin. Hyvä vahaus syksyllä ja keväällä, tarvittaessa keskitalvellakin.
Viimeksi taisi olla yli vuosi sitten, eli toissa kesänä. Ei ole likainen siltikään.
Sade huuhtoo pahimmat. Ja talvella lumi.
Meillä on Tesla. Ei uskalleta pestä sitä kun sen maalipinta ei kuulemma kestä pesua. Sinänsä kätevää.
Viime syksynä jouduin kuraiselle hiekkatielle. Silloin otin halvimman pesun.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on Tesla. Ei uskalleta pestä sitä kun sen maalipinta ei kuulemma kestä pesua. Sinänsä kätevää.
Hei historia tule hakemaan vanhat vitsit takaisin.
Kesäisin tykkään pestä kerran viikossa itse. Talvella vien käsinpesuun kerran viikossa kauppareissun yhteydessä.
Vierailija kirjoitti:
Ostin auton 2016... Sitä ei ole pesty sen jälkeen. :D
Hih hih, onpa hauskaa.
En pese ikinä autoani.
Auto on minulle vain kulkuväline paikasta A paikkaan B.
M33
1-4 vk välein, riippuen säästä, vahaan kahdesti vuodessa. Kovimmilla pakkasilla saattaa 4 vk ylittyä, jos olosuhteet ovat suotuisat eli en ole ajanut suolatuilla teillä.
Vierailija kirjoitti:
Autonkuljettajani pesee ja vahaa sen käsin joka päivä.
Vaaaaaaajaaaakki
Pesen aina itse kotipihalla. Pesen kun se on likainen. Talvisin en pese ollenkaan.
Alkukesällä ja syksyllä. Maskin pesen erikseen ja pikkutarkasti mäntysuovalla syksyisin.
Vierailija kirjoitti:
En pese ikinä autoani.
Auto on minulle vain kulkuväline paikasta A paikkaan B.
M33
Ainakin hyönteisten jämät, linnun kakat ja puiden erittämä mahla ja hyönteisten mesikaste kannattaisi pestä pois auton pinnasta.
Sillon pesen kun on likanen. Klo 21 jälkeen lähellä olevassa pesulassa puoleen hintaan. Tosin kelien salliessa pesen omalla pihalla.