En kyllä usko tätä. Linkki. Mies antoi vaimolleen kymmenenä kertoina unilääkkeitä ja rais kat tiin tiedotonta
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010679114.html
En millään usko että ahdistus-ja unilääkkeillä oli kymmeninä kertoina niin voimakas vaikutus, että nainen ei huomannut yhtään mitään tapahtuneen.
Tuollaisiin lääkkeisiin tulee toleranssikin. Ei kai miehellä voinut olla niin vahvoja rauhoittavia lääkkeitä, että ne vastasivat leikkaukseen joutuvan potilaan anestesiaa.
Eikö muka edes heräämisen jälkeen huomannut mitään outoa itsessään.
Uskotteko te tuon?
Kommentit (152)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis eikö nainen ihmettele, kun kerta toisensa jälkeen herää nukutuksesta ja on paikat kipeenä ja varmaan jotain sotkua ja hajua.
Nukutuksesta? Sotkua ja hajua? Paikat kipeenä? Millaista seksiä sä yleensä oikein harrastat?
No kyllä mä ainakin tunnen sisuskaluissani jos on pantu. Vaikkei mitenkään kovasti olisikaan sitä tehty. Eivätkö kaikki muka? Sehän tuntuu ihan jo vatsanpohjassa asti.
No ei kai vaimo helposti ajattele oman aviomiehen kykenevän moiseen pahuuteen. Käsittämättömän julmaa aviomieheltä. Toivottavasti saa vähän sakin hivutusta vankilassa.
Vierailija kirjoitti:
Sitten kun asia paljastui poliisin toimesta yllätyksenä naiselle, hän huomasi itsessään 3 sukupuolitautia.
Onko tuo nainen jotenkin yksinkertainen vai miten tuo muka on mahdollista?
Kyllä tuollaisen lääkemäärän jälkeen jo ihmettelee oloaan. Itse en pysty ottamaan edes miedointa melatoniinia tuntematta oloa huonoksi (kerran kokeilin) ja tuo nainen näyttää itseäni kevyemmältä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä nainenhan kieltäytyi parinvaihdosta kun ukko sitä joskus vuosia sitten ehdotti. Nythän iltapäivälehdet mainostaa näitä perverssejä melkein päivittäin.
Eikös tää oo Ylen ja vihervassareiden suosikkiasia, monisuhteisuus yms yms.?
Vierailija kirjoitti:
Jos se nainen oli tajuton kun se rais kai lu tapahtui, niin mitä pahaa siinä muka oli kun hän ei itse tiennyt mitä hänelle tapahtuu?
Ihan todella, ei kai kukaan mies ole noin urpo?
Ihmisen kuuluu saada olla rauhassa ja turvassa ollessaan unessa/tiedoton. Ei voi tatuoida, työnnellä asioita aukkoihin, pukea hauskoihin asuihin, riisua jne.
Ja raiskaus on AINA raiskaus. Keho tietää ja muistaa, vaikka mieli ei tietäisi ja siksi sitä sekoaa päästään eikä tiedä edes miksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten kun asia paljastui poliisin toimesta yllätyksenä naiselle, hän huomasi itsessään 3 sukupuolitautia.
Kyllä tuollaisen lääkemäärän jälkeen jo ihmettelee oloaan. Itse en pysty ottamaan edes miedointa melatoniinia tuntematta oloa huonoksi (kerran kokeilin) ja tuo nainen näyttää itseäni kevyemmältä.
Ihmettelin samaa. Yleensä ne jutu jotka vaikuttaa uskomattomilta eikä todelta, eivät sitten totta olekaan. Totuus saattaa selvitä vuosienkin päästä.
Vierailija kirjoitti:
Yle areenassa dokkari miehesta joka huumasi ja r a i skasi kymmenia miehia Manchesterissa. Oli myos mielhille taysi yllatys etta olivat tulleet raiskatuksi.
Sillä on täytynyt olla todella pieni kulli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, sen takiahan hän ensin epäili Alzheimeria. Paska aviomies onnistui kaasuvalottamaan asian niin. Narsistit ovat uskomattoman taitavia rakentamaan oman todellisuuden, ikään kuin oman matrixin. Toivon vilpittömästi, ettet koskaan saa kokea, millaista se on.
Vierailija kirjoitti:
Jos se nainen oli tajuton kun se rais kai lu tapahtui, niin mitä pahaa siinä muka oli kun hän ei itse tiennyt mitä hänelle tapahtuu?
Eli sut saa huumata ja sitten koko naapurusto ja rauhassa tule panemaan sua kakkoseen, oot ok asian kanssa kunhan ei kerrota sulle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse ihmettelen miten huono lukutaito teillä molemmilla on. Nainen oli kaikkea muuta kuin oireeton ja ravasi lääkärissä jatkuvasti peläten aivokasvainta. Lääkäri epäili Alzheimerin tautia ja mies oli käynneillä mukana harhauttamassa.
Oletteko te molemmat jotenkin yksinkertaisia? Vai kenties lukutaidottomia?
Vierailija kirjoitti:
Tapahtui siis Ranskassa ja mies hommasi sinne vieraita miehiä tekemään tuota.
Miksi ei olisi totta. Kun ollut täysin tiedottomassa tilassa.
Tämä nainenhan kieltäytyi parinvaihdosta kun ukko sitä joskus vuosia sitten ehdotti. Nythän iltapäivälehdet mainostaa näitä perverssejä melkein päivittäin.