Risto maksoi vuosia toisen miehen lapselle elatusmaksuja. Nyt äiti joutuu maksamaan rahat takaisin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/a889781c-acc9-4726-885a-25b4593c15a9
Suomi taitaa olla sittenkin oikeusvaltio.
Kommentit (41)
En olisi ikinä uskonut että oikeus voi toteutua tässä casessa, niin surkuhupaisalta kuin se kuulostaakin
Lapsen oikea isä s a mi jokelainen
Missä on monen vuoden kärsimyskorvaukset. Naisen pitäisi maksaa 50 tonnia kärsimyskorvauksia.
Vierailija kirjoitti:
Palstan naisia ahdistaa nyt. :D
Miksi ketään kiinnostaa jonkun nobody Riston eli Kyläharakan parikytä donaa? Ei vaikuta sun tai mun eloon millään tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ketään kiinnostaa jonkun nobody Riston eli Kyläharakan parikytä donaa? Ei vaikuta sun tai mun eloon millään tavalla.
Moni palstan nainen on tehnyt saman omalle miehelleen. Suuret korvaukset tiedossa.
Montako vuotta Risto ehti elareita maksaa?
On tuomittu aiemminkin, katala ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni palstan nainen on tehnyt saman omalle miehelleen. Suuret korvaukset tiedossa.
Joo joo, keep dreaming.
Joutuuko se oikea isä koskaan maksuvastuuseen jälkikasvustaan?
Vierailija kirjoitti:
Jaa jaa, paljon on tosiaan ns. isejä, jotka eivät maksa lapsistaan senttiäkään. Se on isompi ongelma kuin yksi vinku-Risto.
Vierailija kirjoitti:
Lapsen oikea isä s a mi jokelainen
Ja äiti on Paula Miettinen. Hänet on tuomittu törkeästä kavalluksesta, kun maksatti työnantajallaan mm. panoviikonloppuja hotelleissa tuon lapsensa isän kanssa. Kumpikin oli naimisissa tahoillaan.
Vierailija kirjoitti:
Mikäli hänen isyyttään ei vahvisteta, niin ei. Tässähän oli taustalla se, että bioisä olisi ollut valmis tunnustamaan lapsen, mutta äiti vastusti, ja jatkoi elareiden perimistä ex-mieheltään, joka siis todistetusti ei ole lapsen isä. Lopulta lapsi haki isyyden purkua (edunvalvojansa välityksellä), jolloin ex-miehen isyys purettiin, ja elatusvelvollisuus päättyi.
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt, mä, nainen, olen vilpittömän onnellinen. Sua itseäsi ahdistaa joku. Mikähän?
80% "isistä" ei ole biologisia suomessa.
Vierailija kirjoitti:
80% "isistä" ei ole biologisia suomessa.
Mistähän tällaisen revit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se kiinnostaa että onko Suomi oikeusvaltio vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa jaa, paljon on tosiaan ns. isejä, jotka eivät maksa lapsistaan senttiäkään. Se on isompi ongelma kuin yksi vinku-Risto.
Vinku-risto, koska haluaa saada oikeutta? Aika julma olet..
Luonnollista ja oikein.