Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Halujen kohtaamisongelma

Vierailija
06.09.2024 |

Olen hidas lämpiämään. Tauon jäljeen eka kerta ei tunnu miltään, mutta jo seuraavana päivänä tai mieluummin jo aamuna olen paremmassa fiiliksessä. Ja mitä enemmän saa, sitä enemmän haluan.

Nykyinen miesystävä ei halua koskaan aamuisin, eikä kahtena päivänä peräkkäin. Kerran viikossa on hänelle hyvä. Mulla taas fiilis nollautuu tuossa ajassa. Suhteessa on kaikki muu tosi hyvin.

Edellisessa lyhyehkössä suhteessa seksiä oli joka päivä, pääsin aivan eri sfääreihin ja pystyttiin kokeilemaan erilaisiakin juttuja. Suhteessa kaikki muu sitten olikin pielessä.

Onko muita, joilla ns. nälkä kasvaa syödessä, mutta harvoista kerroista ei jää mitään käteen?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä halut kasvaa pannessa, alkaa himo hiipumaan jos kerrat harvenee. Kertaan päivässä pitkässä suhteessa ei itsellä ole tarve, viikonloppuna aamulla ja illalla hyvinkin, onneksi meillä on molemmilla saman suuruiset halut ja aamuseksikin maistuu molemmille.  Päivän mittaan sopivissa väleissä tehdyillä seksuaalisilla flirteillä on paljon vaikutusta kuinka kuumana illalla käy, vaatii molempien aktiivisuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi