Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ystävä pelkää tartuntoja ja eristäytyy

Vierailija
06.09.2024 |

Ystäväni käyttäytyy kuin olisi pahimmat pandemiarajoitukset päällä. Hän tekee töitä kotona ja nyt hän on todella eristynyt. Jokainen pieni nuhanpoikanen saa hänet paniikkiin.

Kesä meni hiukan paremmin, kun hän näki ihmisiä ulkona. Mutta nyt ei uskalla sitäkään vaan pelkää hinkuyskää, mykoplasmaa ja koronaa eikä omasta mielestään voi mennä enää harrastuksiinsa tai tavata sukulaisia tai ystäviä. Ruuat hän tilaa kotiovelle.

Olen huolissani, onko mitään mitä voisin tehdä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kyllä todella paljon kaikenlaisia tauteja liikkeellä.

Vierailija
2/8 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla joku pakko-oireinen OCD tai ahdistushäiriö 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon on tauteja liikkeellä mutta jos jää kotiin sisään esim jouluun asti, mielenterveys kärsii kyllä.

Vierailija
4/8 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tee mitään ja jokainen saa elää niin kuin haluaa. Itsekkin voisin eristäytyä mutta haluan vielä käydä kaupassa itse valkkaamassa. Ruuhkattomaan aikaan jättimarketissa on turvallisinta eikä altistu niin herkästi kun on isompaa ilmatilaa.

Vierailija
5/8 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain jo 2020 tarpeekseni kaikista hysteerikoista. Jos haluavat eristäytyä kohteihinsa, niin siitä vaan. Minä en jaksa kuunnella jatkuvaa pelkopaskaa. 

Vierailija
6/8 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä eristäydyn myös etten joudu alttiiksi k-piikitettyjen säteilylle.

-teemu 43 v.-

Vierailija
7/8 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä sain jo 2020 tarpeekseni kaikista hysteerikoista. Jos haluavat eristäytyä kohteihinsa, niin siitä vaan. Minä en jaksa kuunnella jatkuvaa pelkopaskaa. 

Mitä pahaa siinä on jos viihtyy kotona. Minulla on kaikki viihde ja harrastukset kotona eikä enää kiinnosta kulkea missään. Aikansa on tullut kuljettua tarpeeksi. Ei ole mitään tauti hysteriaa mutta antaa ihmisten luulla mitä luulee. 😂 Tautejahan voi käyttää tekosyynäkin jos kaverit alkavat painostaa. Tunnen monia joilla ei ole mitään hysteriaa eivätkä lähde mihinkään huveihin jos säästää johonkin, ei halua tuhlata niihin tai ei olisi varaakaan. Heräteostos alttiin on kannattavampaa tilata ruuat kotiin niin tulee halvemmaksi.

Vierailija
8/8 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päässä vikaa! 

Lääkäriin. Mt-ongelma.