Miten naamioida eteisessä iso ja ruma sähkökeskus?
Ajattelin ensin että siihen laittaa sellaisen metallioven ja sen vaikka tapetoi, mutta niitä ei kuulemma ole saatavilla tuohon malliin. Ideoita, miten olette naamioineet?
Kommentit (31)
tekemällä itse kotelon siihen päälle, luukun saa pois. Tpetti päälle ja nuppi luukkuun
Nikkaroit puisen kehikon ja maalata sen vaikka valkoiseksi
Niiden eteen laitetaan usein ovet.
Mulla roikkuu kaapin yli Ikean kenkäpussi. Kaappi jää siis tuon kenkiensäilytysratkaisun alle piiloon. Helposti kuitenkin saa nostettua pois jos tarvitsee kaapille päästä.
Täällä on sähkökaappi piiloon ideoita
https://fi.pinterest.com/katjahakala70/s%C3%A4hk%C3%B6kaappi-piiloon/
Vierailija kirjoitti:
tekemällä itse kotelon siihen päälle, luukun saa pois. Tpetti päälle ja nuppi luukkuun
Mun keittiössä on kaunis kaappi. Sähkötaulu löytyy toisen oven takaa.
Jotain vähän isompaa nimkarointiahan se kai vaatii, joku lattiasta kattoon kotelointi. Löytäisköhän siihen jostain sopivan kokoisen laakaoven, joku vanha vaatekaapistonovi tms ja sen tapetoisi🤔 ap
Mitä et voi peittää, korosta sitä... Hommaa jotkut hulppeat, överit taulun kehykset ja laita ne siihen ympärille! Muutama muu taulu siihen lisäksi vierelle kollaasiksi.
Vierailija kirjoitti:
Jotain vähän isompaa nimkarointiahan se kai vaatii, joku lattiasta kattoon kotelointi. Löytäisköhän siihen jostain sopivan kokoisen laakaoven, joku vanha vaatekaapistonovi tms ja sen tapetoisi🤔 ap
Okei, kyse ei taidakaan olla sähkötaulusta, vaan jostain isommasta systeemistä?
Vierailija kirjoitti:
Mitä et voi peittää, korosta sitä... Hommaa jotkut hulppeat, överit taulun kehykset ja laita ne siihen ympärille! Muutama muu taulu siihen lisäksi vierelle kollaasiksi.
Se on tosiaan aika iso, olikohan 50cmx120cm tjsp ja sellaisessa paikassa nurkan ja oven välissä että mitään ei mahdu ympärille. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei, kyse ei taidakaan olla sähkötaulusta, vaan jostain isommasta systeemistä?
No sellainen isompi sähkötaulu/sähkökeskus. Ap
No jos siinä on ovi niin liimaa raksaliimalla siihen oveen sopivan kokoinen peili. Eli ei mitään valmiiksikehystettyä peiliä vaan pelkkä peililasi.
Tee siihen kotelointi rimoista, vähän kuin ilmalämpöpumppujen ulkoyksiköissä talojen seinustoilla. Siihen vaikka erilaisia koukkuja ym, mihin voi laittaa roikkumaan esim avaimia, pikkulaukkuja, muistilappuja jne.
Ystävällä on sellaiseen tehty jokin kehikko tms. jonka sisällä on "liitutaulu." Siinä on aina viikon menoja, terveisiä perheenjäsenille, tms. kirjoitusta tai piirroksia
Vierailija kirjoitti:
No jos siinä on ovi niin liimaa raksaliimalla siihen oveen sopivan kokoinen peili. Eli ei mitään valmiiksikehystettyä peiliä vaan pelkkä peililasi.
Joo peiliä olin minäkin ehdottomassa.
Älä vietä aikaasi eteisessä. Oleskele olkkarissa.
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä ole ovea. Vieressä on makuuhuoneeseen johtava ovi. Ap
Temusta voisi löytää hyviä ideoita, askartelutarvikkeita.