Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysytään nyt suoraan. Miksi koet hoikan ja kauniin naisen uhkana?

Vierailija
05.09.2024 |

Hoikka, kaunis ja luonnollinen nainen. Miksi koetaan uhkana?

Kommentit (86)

Vierailija
61/86 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on nykyään niin vähän hoikkia naisia, että tämä keskustelu on turhaa. Naiset ovat järkyttävän lihavia.Jos hoikan naisen näkee kerran viikossa, se on jo ihme. Jos haluaa hoikan naisen, on katse  suunnattava katse Aasiaan. Suomessa jo koululaiset ovat lihavia. Olemme Usa: n tiellä. 

Tule Turkuun. Täällä on naiset edelleen hyvännäköisiä, kuten aina. Kuin suoraan Pariisista. Näen oikein monta joka päivä. Paljon enemmän kuin lihavia.

Vierailija
62/86 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oltaisiin työpaikkahaastattelussa ja haastattelija olisi mies. Muuten en.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/86 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai kuka kokee? En ainakaan minä ja olen normaalipainoinen ja ok näköinen.

Koen "uhkana" tai oikeastaan epämiellyttävinä vain ilkeät ja epäluotettavat naiset. Ehkä olet ap sellainen?

Jep sama. Hoikat, kauniit ja luonnolliset on myös usein tosi mukavia, heillä on hyvä itsetunto, ei tarvitse pönkittää sitä ilkeilyllä tai miesten liehittelyllä tms. 

Vierailija
64/86 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koe niin. Mutten hirveästi huomioikaan.

Tykkään rehevistä mimmeistä.

BiN

Vierailija
65/86 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon en osaa vastata miksi tunnet niin sillä minä en niin tee. En koe uhkana edes sitä pientä ja pyöreääkään naista. Ehkä se johtuu siitä, että olen mies? 

Mutta joka kerta  kesälomalla, vaimoni tuli raskaaksi ja näin on käynyt nyt jo kolme kertaa.. tänä vuonna tein päätöksen, että otan hänet seuraavilla kerroilla mukaan..

Vierailija
66/86 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se ulkonäkö naisesta uhan tekisi? Sisäpuolella niillä kaikilla ne pahimmat viat on..

Vierailija
67/86 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se ulkonäkö naisesta uhan tekisi? Sisäpuolella niillä kaikilla ne pahimmat viat on..

Juu ei isoa vikaa tarvi olla jos se on päässä.

Vierailija
68/86 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää näin pullukkana laihat, kauniit ja hyvätapaiset naiset pelkään sen vievän mun ukon. Se vasta veetuttais.

Älä pelkää, ei sun ukkos niille laihoille, kauniille ja hyvätapaisille kelpaa

Vierailija
69/86 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä. Olen sujut itseni kanssa.

Vierailija
70/86 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo menettänyt toivoni löytää jostakin yli 165 pituisen ja alle 80 kiloisen naisen jota voisin jo hyvällä omallatunnolla,suoraan silmiin katsoen kutsua kauniiksi. Ei, en ole silti pinnallinen, olen vain lähinnä inhimillinen sekä itsellenikin rehellinen. 

En silti väheksy horisontaalisesti haastavia naisiakaan, heille on omat karjamarkkinansa kuten naudoille on tapana aina ollut..minä en vain nyt satu olemaan se cowboy joka sellaisten satulassa kauaa viihtyisi, jos lainkaan. 

Se on se juttu..

Vierailija
71/86 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin nuoret, ulkonäkövetoiset ovat usein pinnallisia, itsekeskeisiä ja ilkeitä ihmisinä.

Vierailija
72/86 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koe. Tehkööt mitä haluavat. Olen siirtynyt transnaisiin.

Terkuin Mies.

Ransuilla on paremmat kasvot ja hoikempi vartalo. Vanhanaikaiset naiset ovat passe. 

Vierailija
73/86 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen taas huomannut että ne luonnonkauniit on varsinkin tosi ystävällisiä. Outoa että täällä puhutaan esim kylmästä käytöksestä tai ilkeydestä. 

Vierailija
74/86 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää näin pullukkana laihat, kauniit ja hyvätapaiset naiset pelkään sen vievän mun ukon. Se vasta veetuttais.

Älä pelkää, ei sun ukkos niille laihoille, kauniille ja hyvätapaisille kelpaa

Ei ne kauniitkaan naiset ulkonäölleen mitään mahda. Miten päättelit, että päädyit ajatukseen jossa kauniilla naisilla olisi jotenkin eri kriteerit sille kuka kelpaa ja kuka ei? Näet vain pelkän ulkokuoren josta päättelet kuka on pinnallinen ja kuka ei? Sehän tekee vain sinusta pinnallisen, ei naisista. 

Hölmöhän sinä olet, mutta en minä sinua siitä soimaa, sillä ymmärrän sen johtuvan vain geeneistä..

Vierailija
75/86 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aina kauniin naisen kohdalla on tarve sanoa "joo, mutta ei se pelkkä ulkonäkö riitä tai mitä jos on kamala luonne". Ihankuin kaunis naisella ei muka voisi koskaan olla herttainen ja mukava ihminen. Ja vain tavallisen näköiset ja muut voi vain olla luonteeltaan ihania. Joskus kyllä hämmästyttää ihmisten tyhmyys ja en Ihmettele miksi niin moni on kitkerä ja katkera. Jossain oli muuten tutkimus että kauneus on yhdistetty älykkyytensän, varsinkin ne luonnonkauniit usein mitään tyhmiä ole. 

Vierailija
76/86 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis minkälaisena uhkana? Mitä tuollainen nainen uhkaa? Olisit nyt edes vähän selittänyt mitä tarkoitat.

N45

Vierailija
77/86 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koe. Saa elää rauhassa ku miehet kiusaa heit. Kiittää täytyy.

Kiitos.

Vierailija
78/86 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sähän sen sanoitkin jo, laihoissa naisissa ärsyttää lempeys ja kauneus kun ei itte koskaan pääse samaan ja siihen vielä päälle pelko että oma mies lähtee laihan kaunottaren matkaan.

Vierailija
79/86 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai kuka kokee? En ainakaan minä ja olen normaalipainoinen ja ok näköinen.

Koen "uhkana" tai oikeastaan epämiellyttävinä vain ilkeät ja epäluotettavat naiset. Ehkä olet ap sellainen?

Jep sama. Hoikat, kauniit ja luonnolliset on myös usein tosi mukavia, heillä on hyvä itsetunto, ei tarvitse pönkittää sitä ilkeilyllä tai miesten liehittelyllä tms. 

Minulla on kyllä toisenlainen kokemus. Itserakkaita itsensäkorostajia monet. Kulkevat nenä pystyssä kuin Euroopan omistajat, vähintään. Odottavat, että vähäisemmät maanmatoset lakoavat heidän edestään (minä en, minulla on aina ollut terävät kyynärpäät ja terävä kieli). Mutta ihan kiva, jos sinulla toisenlainen kokemus. Niitäkin tarvitaan.

Vierailija
80/86 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin siis minkälaisena uhkana? Mitä tuollainen nainen uhkaa? Olisit nyt edes vähän selittänyt mitä tarkoitat.

N45

Hoikkana, kauniina ja luonnollisena naisena minut koetaan uhkana ihan terveydellisistä syistä, saan kuulemme komeimmat miehet ja vien huomion sekä työpaikat lihavilta. Monta uhkaa yhdessä paketissa.