Kysytään nyt suoraan. Miksi koet hoikan ja kauniin naisen uhkana?
Hoikka, kaunis ja luonnollinen nainen. Miksi koetaan uhkana?
Kommentit (86)
Lähinnä ajattelen, että on joko sporttinen tai onnekas, ehkä älykäs, tai sitten vaan kiireinen elämäntyyli..
Survivalismi-varautumisen kannalta laihuus on toivottavaa, jos sattuu sairastumaan vakavasti, niin kituu siten lyhyemmän aikaa, kun ei vararavintoa kehossa.
En koe, en ole koskaan kokenut.
Mitä järkeä siinä olisi?
En tunne ketään, joka kadehtisi muiden ulkonäköä.
Pahoittelen kysymystä, mutta oletko voinut erehtyä siinä, että sinua kadehditaan?
Vierailija kirjoitti:
Miehenä sanon tämän, yksikään nainen ei pelkällä hoikkuudellaan ja kauneudellaan tee minuun mitään vaikutusta, koska sellaisia on maailma täynnä. Mistä minä kiinnostun, on niin monet muut asiat naisessa. Toki jos pelkkää seksiä haluaisin joltain maksulliselta vaikkapa, niin katsoisin toki itseäni kiihottavan näköisen. Mutta siinäkin tapauksessa valitsisin mieluummin vähemmän kauniin ja mukavan, kuin kylmän viileän itseään täynnä olevan naisen. Tämä on minun mielipiteeni. En määrittele omaa elämääni naisten kautta.
T:Mies
Kauniit naiset on usein itseään täynnä. Itse kierrän nämä kaukaa. Sellainen söpö naapurintyttö -tyylinen nainen on usein paras lopputulos. Saa sekä ulkonäköä että luonnetta. Ja oikealla luonteella ulkonäkö menettää merkityksensä.
Vierailija kirjoitti:
Koska tatuoitu huomiovärifemakko salaa toivoo että olisi itsekin hoikka ja kaunis, valitettavasti vain ei itsekuri riitä jättämään niitä megasipsipusseja ja limppareita kauppaan ja pakottamaan porsasta salille.
Totta, suomalaismiehistä valtaosa on lihavia. :( Sanan karju käyttäminen olisi hassua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huoh.. En koe. Kehittelet nyt jotain ihan utopiajuttuja päässäsi.
Tosielämässä koettua että laiha ja kaunis nainen koetaan uhkana ja siitä jos mistään on utopia kaukana.
Millä tavalla? Oletko varma että kyse on ulkonäöstä eikä luonteesta?
Japanissa naiset on ihanan hoikkia, eivät syö makkaraa ja lipitä siideriä joka viikonloppu. Nykyään nuoret mussuttaa mäkkäriäkin joka päivä. Ei kiinnosta leväperseet.
M28
En koe uhkana. Paitsi jos on aggressiivinen extrovertti tai muuten yrittää käydä päälle. Harvemmin naiset käyttäytyvät uhkaavasti kuitenkaan.
Onko se äänekäs tai haiseeko se pahalle? Jos kumpaankin ei, olkoon rauhassa, ei häiritse. Sama koskee tietty muitakin ihmisiä.
Ai kuka kokee? En ainakaan minä ja olen normaalipainoinen ja ok näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Ai kuka kokee? En ainakaan minä ja olen normaalipainoinen ja ok näköinen.
Koen "uhkana" tai oikeastaan epämiellyttävinä vain ilkeät ja epäluotettavat naiset. Ehkä olet ap sellainen?
Henkilökohtaisesti en pidä uhkana, mutta musiikkiuralla koen. Pinnallisen alan olen valinnu. Näillä mennään. Tiedostan tunteeni, ja kohtelen kaunista kollegaa yhtä ystävällisesti kuin ketä tahansa.
Suomessa on nykyään niin vähän hoikkia naisia, että tämä keskustelu on turhaa. Naiset ovat järkyttävän lihavia.Jos hoikan naisen näkee kerran viikossa, se on jo ihme. Jos haluaa hoikan naisen, on katse suunnattava katse Aasiaan. Suomessa jo koululaiset ovat lihavia. Olemme Usa: n tiellä.
Vierailija kirjoitti:
Koen palstamiehen uhkana ainoastaan
Kyllä. Näin se on. Naiset hyvin harvoin on uhkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska tatuoitu huomiovärifemakko salaa toivoo että olisi itsekin hoikka ja kaunis, valitettavasti vain ei itsekuri riitä jättämään niitä megasipsipusseja ja limppareita kauppaan ja pakottamaan porsasta salille.
Totta, suomalaismiehistä valtaosa on lihavia. :( Sanan karju käyttäminen olisi hassua.
Naiset ne vasta lihavia ovatkin. Ja se ruma naama ja ilkeä luonne.
en jaksa stressata tällaisista uhkista. nuorena olin nätti ja laiha. kaikenikäiset miehet huomioi tarpeeksi. nykyään olen pulskempi ja keski-ikäinen. luonne muokkaantunut niin, että itsevarmuuttani ei vähällä horjuteta. korjasin sitten nuoremman ja komean miehen itselleni pois kuljeksimasta.
Vierailija kirjoitti:
Tuollainen nainen on jokaisen vaimon ja perheen uhka, koska hän voi, hyvin usein, halutessaan ottaa sen miehen.
Miksi ihmeessä nainen, joka voi saada kenet vaan, haluaisi sotkeutua johonkin tuollaiseen soppaan?
En tunne yhtään semmoista nyt. Viimeinen lajiaan kuoli viime kesänä. Ei ollut uhka, oli suuresti rakas läheinen, paras tyyppi.
No sehän on myös ihan meidän biologiassa ja historiassa. Siinä vaiheessa kun vaimo on kasvattanut lapset ja vaihdevuodet jyrää päälle eikä lisääntyminenkään onnistu, miehet on alkaneet katsella seuraavaa kierrosta ja nuorta lihaa. Ja nuorta lihaa on usein kiinnostanut sen ukkomiehen statuksella ja rahoillla rällääminen. Siinä voi vaimolle käydä huonosti. Biologisesti nuori nainen on ollut vanhemmalle naiselle uhka. Tää asia ei välttis tuu siellä tiktokissa vastaan, kun tiktokkia ei viel ollu silloin ku elettiin IRL.