Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysytään nyt suoraan. Miksi koet hoikan ja kauniin naisen uhkana?

Vierailija
05.09.2024 |

Hoikka, kaunis ja luonnollinen nainen. Miksi koetaan uhkana?

Kommentit (86)

Vierailija
21/86 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhka on väärä sana, mut ärsyttäähän se, kun hoikilla naisilla on yksi murhe vähemmän elämässään. 

Vierailija
22/86 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei uhka minulle : ) Ei tänne kukaan tule minun kotiini.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/86 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollainen nainen on jokaisen vaimon ja perheen uhka, koska hän voi, hyvin usein, halutessaan ottaa sen miehen.

Yrittäisit edes keksiä jotain uutta. Huomaa, ettet tunne naisen luontoa.

Vierailija
24/86 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarjassa Miksi-aloituksia, joissa ei oikeasti kysytä mitään vaan yritetään vain väittää jotain paikkansa pitämätöntä, tässä tapauksessa naisista. 

Vierailija
25/86 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koen palstamiehen uhkana ainoastaan

Mitä tarkoitat?

T: Palstamies

Vierailija
26/86 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koe, hoikkuus on muutakin. Voit olla muuten tylsä ja tyhmä

Vierailija
27/86 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollainen nainen on jokaisen vaimon ja perheen uhka, koska hän voi, hyvin usein, halutessaan ottaa sen miehen.

Vihjaatko, ettei miehillä ole omaa tahtoa? 

Vierailija
28/86 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua pelottaa hirveästi lähestyä kauniita naisia. Pelkään mokaavani. Siksi keskityn tavallisen näköisiin naisiin. Tunnen heidän kanssaan itseni varmaksi.

Vierailija
29/86 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko joku sarasieppi/sabinasärkkä? Vai vielä surkeampi julkkis? Käy ottamassa lisää huulitäytettä. Et ole kovin kaunis.

Vierailija
30/86 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koe. Mutta kokevatkohan hoikat ja kauniit naiset meidät ei-niin-hoikat-eikä-kauniit naiset jotenkin uhkana, kun usein kohtelevat meitä huonosti? 

Vierailija
31/86 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen, miksi koet itsesi hoikaksi, kauniiksi ja luonnolliseksi? Ja miksi koet, että muut kokevat sinut uhkaksi?

Vierailija
32/86 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ovat kiusaajia, joten suhtaudun varauksella. Jotkut osoittautuu ihan kivoiksi ihmisiksi, mutta ei läheskään kaikki.

T. Hoikka, muttei kaunis ja vielä nörttikin.

Vierailija
33/86 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huoh.. En koe. Kehittelet nyt jotain ihan utopiajuttuja päässäsi.

Tosielämässä koettua että laiha ja kaunis nainen koetaan uhkana ja siitä jos mistään on utopia kaukana.

Vierailija
34/86 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen, miksi koet itsesi hoikaksi, kauniiksi ja luonnolliseksi? Ja miksi koet, että muut kokevat sinut uhkaksi?

Koska ovat narsisteja. Noiden naisten kaikki ajatukset pyörivät 'minä minä ja minä" tasolla. 

Vierailija
35/86 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huom! Hoikka nainenkin voi haluta saada kiloja, lihasta tai jopa lihoa. Mutta voi olla ettei geenien takia pysty ja onnistu.

Ja vaikka kuinka hoikka, kaunis, mutta mieli ei ole rauhaisa eli ei ole sinut itsensä kanssa.

Toisen ulkonäön takia ei kannata pitää uhkana tai pelästyä. Jokainen ihmisen ja ulkonäön takana on aina joku oma tarina.

tärkeintä on, että keskittyy itseensä ja omaan hyvinvointiin!

Vierailija
36/86 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huoh.. En koe. Kehittelet nyt jotain ihan utopiajuttuja päässäsi.

Tosielämässä koettua että laiha ja kaunis nainen koetaan uhkana ja siitä jos mistään on utopia kaukana.

Skittsofreenikkokin kokee tosielämässään kaikenlaista. Tarkistuta pääsi. (Tuntuuko sinusta useinkin, että maapallo pyörii napasi ympärillä)

Vierailija
37/86 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yrittäisit edes keksiä jotain uutta. Huomaa, ettet tunne naisen luontoa.

Naisen luonto on Eevan luonto. Se kuuntelee Käärmeen ääntä ennemmin kuin Jumalan ja Miehensä ääntä, ja houkuttelee Miehensäkin lankeemukseen. Kuitenkin himo hänellä Mieheensä on.

Vierailija
38/86 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ollut hoikka, mutta vähän ihmisiä välttelevä. Nyt kun alkanut kiinnittää huomiota vastaantuleviin, huomaan että ne itseäni isommat naiset usein katsoo vähän nyrpeästi. Voihan ne toki muutenkin katsoa, en tiedä. Miehet on yleensä neutraaleja. En ole omasta mielestäni mikään todella nätti, vaan ihan normaali. Mutta hoikka ja hyvä vartalo. En mä ulkonäölleni mitään voi, kurjaa jos sen takia "vihataan"

Vierailija
39/86 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomimiehet ei lähesty hoikkia ja kauniita naisia. Varmaan uhkana rakastuminen. 

Vierailija
40/86 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä sanon tämän, yksikään nainen ei pelkällä hoikkuudellaan ja kauneudellaan tee minuun mitään vaikutusta, koska sellaisia on maailma täynnä. Mistä minä kiinnostun, on niin monet muut asiat naisessa. Toki jos pelkkää seksiä haluaisin joltain maksulliselta vaikkapa, niin katsoisin toki itseäni kiihottavan näköisen. Mutta siinäkin tapauksessa valitsisin mieluummin vähemmän kauniin ja mukavan, kuin kylmän viileän itseään täynnä olevan naisen. Tämä on minun mielipiteeni. En määrittele omaa elämääni naisten kautta.

T:Mies