Lue keskustelun säännöt.
Mun mies..
10.02.2007 |
Nukkuu edelleen.. TAAS jo 13 tuntia täynnä. Katotaan meneekö tänään taasen yli 15 tuntia yöuniin kuten viime viikonloppuna.. =)
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla