Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Me ostettiin muutama vuosi sitten kesämökiksi vanha talo ja olen aika pettynyt ettei siellä kummittele

Vierailija
05.09.2024 |

Ei kertakaikkiaan mitään merkkiä kummituksista ollut kertaakaan Kertokaa mulle lohduksi millaisia kummituksia teidän talossa on? Pelkäätkö niitä? 

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsää :( oletko tsekannut saako kummituksia henkilöstöpalveluna? Voisit palkata sinne kummituksen tai kaksi niiksi ajoiksi kun olette paikalla. 

Vierailija
2/23 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee jotain karmeuksia siellä kellarissa jollekin piruparalle. Sitten vasta alkaa toimia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä petyin kun mummo kuoli eikä antanut mitään merkkiä itsestään.

Uskon paranormaaliin.

Vierailija
4/23 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilkaa okkultismia. Avaatte oven toisiin ulottuvuuksiin niin jopa tulee vieraita kylään.

Vierailija
5/23 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tylsää :( oletko tsekannut saako kummituksia henkilöstöpalveluna? Voisit palkata sinne kummituksen tai kaksi niiksi ajoiksi kun olette paikalla. 

Eihän se ole yhtään sama asia. Ap

Vierailija
6/23 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaveenmetsästys ohjelmissa ne henget aina tarttuvat ihniseen ja lähtevät mukaan. Alkakaa käydä paikoissa joissa tiedetään kummittelevan niin ehkä haamu tai parikin seuraa teitä kotiin.

Vierailija
7/23 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aaveenmetsästys ohjelmissa ne henget aina tarttuvat ihniseen ja lähtevät mukaan. Alkakaa käydä paikoissa joissa tiedetään kummittelevan niin ehkä haamu tai parikin seuraa teitä kotiin.

Mä olen luullut että ne on paikkauskollisia. En ole koskaan katsonut tuota ohjelmaa. Ap

Vierailija
8/23 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen luullut että ne on paikkauskollisia. En ole koskaan katsonut tuota ohjelmaa. Ap

Niitä ohjelmia on erilaisia. Oli muistaakseni Ghost adventures jossa ne henget lähti jatkuvasti tyyppien mukaan.

Vierailija
9/23 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy hakemassa pari intiaanin ruumista, hautaa lattian alle. Kaiva ylös ja kuse päälle, jonka jälkeen hautaa takaisin ylösalaisin.

Vierailija
10/23 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee ulko oveen reikä ja laita ilmoitus grinderiin. Huhuilu alkaa pian

Vierailija
11/23 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käy hakemassa pari intiaanin ruumista, hautaa lattian alle. Kaiva ylös ja kuse päälle, jonka jälkeen hautaa takaisin ylösalaisin.

Millään en viitsis aukaista lattioita kun ne on vasta saatu kuntoon. Ap

Vierailija
12/23 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin tulla teille kummitukseksi. Olen pelottava.

Vierailija
13/23 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelatkaa Ouija-laudalle ja kutsukaa henget paikalle. 

Vierailija
14/23 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä uskon et kaikkial voi "kummitella", ei vaan vanhoissa taloissa. Se on jotain energiaa mikä pakkautuu ja näyttäytyy uudelleen

Tai sit se on sellanen juttu et ihminen tietyissä tunnetiloissa/olosuhteissa voi nähdä hetkellisesti toiseen aikaan (kuulostaa hullulta mutta voi olla mahdollista) koska tiedekin on jo todistanut sen että eri tasoja on olemassa. 

Mun sukulainen näki kerran ihmisen omassa olohuoneessaan, tää ihminen teki ihan omia juttujaan normaalisti, sen jälkeen vaan katosi siltä istumalta jonnekkin. Ihan siis tän tutun silmien edestä. 

Tää ihminen saatto olla sen talon entinen asukas, omassa ajassaan

Talo rakennettu 1960

Vierailija
15/23 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun pitäis eka kuolla sielä traagisissa olisuhteissa?

Vierailija
16/23 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykologi osaisi ehkä vastata.

Vierailija
17/23 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen valonolentoja, näitä pimeitä älypäitä on Suomi ihan elävänä täynnä. Itse pelkään enemmän eläviä kun kuolleita..

Vierailija
18/23 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyytäisin suojelusta ja siunausta, energiat on todellisia

Vierailija
19/23 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhojen talojen kummitukset ovat rauhallisia ja huomaamattomia, et ehkä ole vielä tavannut. Eivät näyttäydy jos eivät tunne oloaan turvalliseksi, pitävät ehkä sinua liian kiireisenä tai muuten epäilyttävänä.

Vierailija
20/23 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie kummituksille vintille iso kasa pähkinöitä sun muuta ruokaa niin ne kummitukset ilmaantuvat

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä