Duunarina hallituksesta ollut minulle pelkkää hyötyä
35km työmatka nyt paljon edullisempaa kun hallitus laski polttoaineveroa ja tulee laskemaan yhteensä 20c. Esim ALV oli vain joku 2c. kaikki muutkin pakolliset ajot halvempia.
Myös pienempituloisten tuloverotusta kevennetään.
Vähemmän tulijoita häiriköimässä, joudun asumaan edullisessa vuokrakämpässä missä niitä jo on liikaa.
En saa mitään tukia joten en keksi negatiivista sanottavaa hallituksesta.
Kommentit (8)
Tuloverotuksen alennushan myös kompensoi ALVin töissäkäyvillä
Minulla 20km työmatka ja muutakin pakollista ajoa, joten kyllä tuossa säästää kun muistaa että punavihreällä hallituksella todennäköisesti olisi tullut 30-40c korotus polttoaineisiin.
Mutta vieläkin parempi asia: 15km pätkä erittäin huonokuntoista tietä työmatkallani päällystettiin tänä kesänä. Ranne on budjetoinut 4000km päällystystöitä, Marinin aikana tai olla joku max 2000km vuodessa. Ei kalliita alustaremppoja autoon.
Kyllä ahkeralle duunarille töitä riittää. En minäkään halua maksaa jättimäisiä tulo tai autoilun veroja sohvalla makoojille
Duunarina et oikein tajua mitä oot menettänyt hahahahahahahhohohohohohohoh
Vierailija kirjoitti:
Tiedän kyllä että jonkun verran porrastettu ansiosidonnaista, mutta sitä varten minulla asuntolainassa vakuutus (en ole ap)
Irtisanomissuojaa tuleekin heikentää jotta yritykset uskaltaa palkata, ei sitä kukaan työnsä hoitava tarvi pelätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän kyllä että jonkun verran porrastettu ansiosidonnaista, mutta sitä varten minulla asuntolainassa vakuutus (en ole ap)
Irtisanomissuojaa tuleekin heikentää jotta yritykset uskaltaa palkata, ei sitä kukaan työnsä hoitava tarvi pelätä.
Päivän paras vitsi. Esimerkiksi Telialta lähtee kohta useampi sata tyyppiä pihalle, jotka varmaan sitten eivät "hoitaneet työtään".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet aika surkea trolli, Satonen.
Mene töihin
Tietysti ALV vaikuttaa muutamia euroja kuussa, mutta vaihtehtona olisi ottaa ne autoilijoilta jolloin olisin kärsinyt vielä enemmän koska auto minulle pakollinen. ALV jakaantuu kaikille eli vähemmän maksettavaa / henkilö.
ap